Hallo mensen,
Ook ik wil me bij deze even voorstellen. Mijn naam is Manuel en ik kom uit Zwolle, woon samen en heb 2 dochters van 6 en 3. In het dagelijks leven ben ik project engineer in de installatietechniek en dan met name in de scheepsbouw. Oh ja, ik ben 32 jaar...
Ik ben een tijd geleden met poker in contact gekomen door een toernooi met ongeveer 20 personen in de voetbalkantine te spelen. Deze won ik per ongeluk ook nog. Daarna ben ik diverse forums langsgegaan en een account op Pokerstars begonnen waar ik 14 dollar gestort heb. Inmiddels sta ik daar nu rond de 40 dollar (dit vanwege 3x winst in een 3,50 9-mans SNG waar ik 5 tickets voor had gewonnen).
Maar opeens kwam ik op Twitter deze site tegen en ik moet zeggen dat ik direct een erg goed gevoel bij deze site had. Ik heb op Pokerstars een tijdje MSS gespeeld, maar vandaag heb ik de knoop doorgehakt, ik heb de quiz gedaan, een account op 770 aangemaakt en de basic artikelen van BSS doorgelezen. Nu moet het gaan gebeuren!!
Ik hoop hier veel handjes te posten en daar veel van te leren! Ik heb vanmiddag voor het eerst een blog gelezen (Farmarchist) en ben erg onder
de indruk hiervan. Ik hoop dat ik met de juiste toewijding hetzelfde traject kan gaan volgen.... maar eerst.... leren!!!
Als eerste ben ik van plan om de HELP video serie te gaan bekijken...
Groeten Manuel