Skip to forum
Alle 1 goede nacht ...

Meldingen
Alles wissen

Alle 1 goede nacht gewenst

10 Berichten
9 Gebruikers
0 Reactions
1,032 Bekeken

Hallo allemaal.
Ik ben Kevin 22 jaar oud en werk als vuilnisman in Amsterdam. :]
In de ochtenduren ben ik dus vooral te vinden op de wagen (wat erg vervelend is want ik ben namelijk zoals jullie misschien kunnen zien aan de tijd meer een nachtmens :tongue: ) maar daarbuiten zit ik de laatste tijd steeds meer te pokeren.

al een redelijk lange tijd op pokerstars maar daar draaide ik steeds verlies,
ik speelde vooral 2 en 10 cent SnG's.

en nu sinds 2 dagen speel ik op 888poker met de gratis $8 en dat inmiddels al opgebouwd tot $14. (moet toch ergens beginnen :D)

Nou was ik op internet een beetje aan het zoeken naar tips voor mijn bankroll management en kwam ik hier terecht, en heb me flink vermaakt met het lezen van veel strategieën en threads op het forum.

ik ben in ieder geval vanaf vandaag hier een stuk vaker te vinden en hoop binnenkort ook wat handen te posten. :D

Beantwoorden
Citeren
9 replies
JanJB

Goeiesmorgens!

Beantwoorden
Citeren

Mogguh! En welkom ;)

Beantwoorden
Citeren
Joris1973

Succes met je pokercarriere Whitekongo. :)

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Welkom en veel succes op Poker770! Dankzij het startkapitaal daar kun je ook meteen tracked spelen, waardoor je stijgt in het statussysteem en steeds meer video's en strategieartikelen kunt bekijken!

Ga je op Poker770 ook de SnG's spelen?

Beantwoorden
Citeren

Welkom! :D

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Welkom en veel succes op Poker770! Dankzij het startkapitaal daar kun je ook meteen tracked spelen, waardoor je stijgt in het statussysteem en steeds meer video's en strategieartikelen kunt bekijken!

Ik geloof dat je 888poker bedoelt?

In elk geval veel succes en geluk meneer de vuilnisman! _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Hey Kevin,

Welkom!

(wat erg vervelend is want ik ben namelijk zoals jullie misschien kunnen zien aan de tijd meer een nachtmens)

Ideaal toch, dan kun je lekker de hele nach doorhalen, dan nog even werken en dan lekker naar bed _biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door TimPS

Ik ga zeker weer de SnG's proberen op poker 770 maar tot nu toe bevallen de micro cash tafels me beter. Maar ik ga zeker werken aan me toernooi strategie.

@ Bollebeertje

Dat zegt Tim wss omdat ik mijn $50 start kapitaal daar heb laten storten. Partypoker en Pokerstars had ik al een account aangemaakt dus daar kon ik het niet meer op laten storten. :P

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Succes!

Beantwoorden
Citeren