Skip to forum
Leukste/minst leuke...

Meldingen
Alles wissen

Leukste/minst leuke pokerstars profiel plaatjes

17 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
1,351 Bekeken

Ik was op zoek naar een nieuw leuke foto voor op mijn Pokerstars account. Iemand die wat leuks weet?

Om ook een leuke discussie te beginnen, heb je leuke voorbij zien komen tijdens het spelen, post ze hier. Welke vind jij geniaal en door welke raak jij geïrriteerd aan een speler.

Waar ik ook benieuwd naar ben is of jullie van mening zijn dat vervelende profiel plaatjes invloed hebben op mensen hun speelstijl tegenover jezelf of dat je denkt dat het helemaal niks uit maakt.

Beantwoorden
Citeren
16 replies

ik las gister ergens op een andere website een leuk artikel over avatars.
ik zou een hond met zonnebril nemen.. zien ze je allemaal als vis :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door hoedinie

Dus jij denkt dat een avatar zoals dat wel degelijk invloed heeft op t spel?

Beantwoorden
Citeren

voor mijzelf niet. maar als het bij anderen invloed heeft (wat het kennelijk heeft) dan: ja!

Beantwoorden
Citeren
luca02

Oorspronkelijk gepost door ERDWW

Er wordt in een aantal boeken wel gezegd dat je aan bepaalde plaatjes/nicknames kunt zien wat voor soort spelers het zijn.

Of het bijv. een recreationele speler is, of bijv. een jong iemand die veel actief is op poker fora, etc.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door luca02

Oorspronkelijk gepost door ERDWW

Er wordt in een aantal boeken wel gezegd dat je aan bepaalde plaatjes/nicknames kunt zien wat voor soort spelers het zijn.

Of het bijv. een recreationele speler is, of bijv. een jong iemand die veel actief is op poker fora, etc.

dus als ik mijn naam in karel1967 zou veranderen en een plaatje van een jong kind zou nemen zou ik meer als vis gezien worden bijv?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Leuk artikel maar ik denk dat dat onzin is ;).

Iemand was bijv. ooit een vis maar is verder gekomen en heeft nu nog steeds zelfde avatar dan is ie toch geen vis omdat dat plaatje dat zou zeggen?

Lekker wijf daarentegen kan aandacht laten verslappen van tegenstanders dus dat is misschien wel iets :pokerface:.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Leuk artikel maar ik denk dat dat onzin is ;).

Iemand was bijv. ooit een vis maar is verder gekomen en heeft nu nog steeds zelfde avatar dan is ie toch geen vis omdat dat plaatje dat zou zeggen?

Lekker wijf daarentegen kan aandacht laten verslappen van tegenstanders dus dat is misschien wel iets :pokerface:.

ja ik heb dus een lekker wijf, maar niet zo eentje dat ze denken dat t een model is.. en ik krijg dus echt elke tafel die ik zit wel een comment over hoe lekker ik wel niet ben :]

Beantwoorden
Citeren
PhantomR32

Ik zou dat profielplaatje gebruiken, word je gegarandeerd als donk gezien.

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Ik heb de avatars geblokt, veel te druk in mijn beeld, en beu om naar die lelijke baby foto's en honden met een kerstmuts op te kijken...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Ik heb de avatars geblokt, veel te druk in mijn beeld, en beu om naar die lelijke baby foto's en honden met een kerstmuts op te kijken...

was eigk t 1e wa ik dee toen ik op ps ging spelen :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen

Oorspronkelijk gepost door bobm78

was eigk t 1e wa ik dee toen ik op ps ging spelen :P

Mja als ik een vervelend plaatje vind dan doe ik wel block image, maar ben meer benieuwd naar hoe mensen (vooral vissen) er op reageren als jij als reg zijnde een tiltend plaatje hebt

Beantwoorden
Citeren

Kwam een tijdje geleden met enige regelmaat een speler tegen die het Black Member plaatje als avatar had. Een Rus als ik het mij goed herinner. Wishfull thinking of psychologische oorlogvoering? :)

Gebruik zelf overigens geen avatar en show mijn VIP-status ook niet. Hoe minder info hoe moeilijker het is voor mensen om je te onthouden. Vooral op de lagere stakes wordt er veel ge-multitafelt en die mensen herkennen je veel sneller aan je avatar dan aan je naam. Als ze een HUD gebruiken hebben ze het een stuk makkelijker, maar zelfs dan werkt een avatar imo nog steeds in je nadeel.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Speelde gister tegen iemand die als avatar the Trainwreck-badge van PTR had.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Ik heb ook een wijf als avatar.
Hoeveel spelers niet met me flirten ondanks het feit dat het een randomn lelijk wijf is. :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Ik heb ook een wijf als avatar.
Hoeveel spelers niet met me flirten ondanks het feit dat het een randomn lelijk wijf is. :D

ja lol begrijp t ook niet.. raar volk zit er op stars :D maarja daar moet je t juist wel van hebben

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986

heb een vis als Avatar.... (roodbaars..) past bij me nick, en vond het wel toepasselijk.

Beantwoorden
Citeren