Vorige week is er een video van mij online verschenen waarin ik het spel van PokerStrategy lid Gangstahhh uitgebreid bespreek. Het is uiteindelijk een 6 delige serie geworden waarin ik in elke spot bespreek waar we een beslissing hebben en probeer ik daar de optimale line te bepalen met de info die we hadden.
Nu wil ik een oproep doen aan jullie om jouw MTT spel door mij te laten reviewen. Ik ben op zoek naar nieuw materiaal om MTT reviews te maken. Ik wil in mijn volgende review een aantal topics naar voren laten komen. Onder andere het spelen van pocket pairs met minder dan 15bb, 15-30bb, 30-50bb-50bb+. Het spelen van SC uit de blinds in multiway pots. En wanneer je vrij los kunt 3betten en folden/callen vs een reshove.
Daarnaast probeer ik natuurlijk alle leaks uit je spel te halen, zodat jij er persoonlijk ook veel van zult leren.
Ik ben op zoek naar verschillende formats:
- Deepstack MTT's
- 6Max
- De STD regular MTT.
- Geen turbos en enkel NLHE.
Het is natuurlijk het beste als je wat dieper in het toernooi komt, zodat ik flink wat handjes heb om te bespreken. Je hoeft hierbij natuurlijk niet altijd de finale tafel te halen. Een MTT waar je bijvoorbeeld rond de bubbel strand is ook erg goed materiaal voor mij.
Alvast bedankt en ik hoop dat ik er weer een mooie serie van kan maken voor jullie.