hoi ik ben menno ik speel online poker sinds 2006 ik heb gespeeld op meerdere pokerrooms voor namelijk op fulltilt pokerstars en party ik
speelde op pokerstars en o.a.pokerhaven onder mijn nick menno01 op fuultilt menno02 andere sites was het meestal mennie9 ik hou niet zo van tournooi poker heb het liefts short handed o ja heb me uitgeschreven voor
pokerstars sundaymilonn 10 verjaardag om dat ik effe krap zat had dat overigs gewoonen met een shout out mar als iemand vragen heeft of mag dat ben geen pro die niks zegt gr menno
Hey menno, welkom!
Heb je de quiz al gedaan/bestudeerd?
Probeer volgende keer wel iets meer leestekens te gebruiken, dat leest veel leuker!
Hier is een afbeelding met de meest gebruikte!

grtz King
Hey Menno,
Welkom bij PokerStrategy! Hoop dat je het naar je zin gaat hebben. Aarzel zelf zeker ook niet om vragen te stellen als je die hebt.
Je speelt vooral shorthanded? Welke limieten speel je?
Veel plezier aan de tafels!!
Orodin
hey orodin
ik speel meestal 0,25/0,50 zes handed of 0,50/1 ook met zijn zessen.
qua tournooien heb ik de voorkeur aan shoutouts op ps o.a vierhanded
en zes shoutouts,maar daarnaast heb ik ook nog een keer een 0,10
gewonnen op ps daar deden 4500 man of vrouw aan mee.
gr menno
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey Menno,Welkom bij PokerStrategy! Hoop dat je het niet naar je zin gaat hebben. Aarzel zelf zeker ook niet om vragen te stellen als je die hebt.
Orodin
Orodin???
Oorspronkelijk gepost door Grexnl
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hey Menno,Welkom bij PokerStrategy! Hoop dat je het niet naar je zin gaat hebben. Aarzel zelf zeker ook niet om vragen te stellen als je die hebt.
Orodin
Orodin???
![]()
Haha epic typo ♠_biggrin:
@Menno,
welkom op het forum, laat je niet afschrikken door de moderators ♠_biggrin: