Skip to forum
Zoom Poker - Rush o...

Meldingen
Alles wissen

Zoom Poker - Rush op Pokerstars!

20 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
3,188 Bekeken
Angstzweet

PokerStars heeft bevestigd dat zij binnenkort een nieuwe pokervariant gaan beta testen: 'Zoom Poker'. De nieuwe variant zal eind februari, begin maart online gaan.

Zoom Poker is het antwoord van PokerStars op het Rush Poker van Full Tilt Poker dat een doorslaand succes was en gelanceerd werd in 2010.

Het concept is eenvoudig: een speler foldt zijn hand en komt direkt aan een andere tafel te zitten met nieuwe spelers om daar de volgende hand te spelen. Op deze manier kan de speler een enorm volume aan handen spelen en zit hij nooit verlegen om actie.

Full Tilt Poker hield altijd vol dat zij patent op deze pokervariant hadden aangevraagd, maar dat bleek lariekoek. Zij konden slechts aan 1 van de 3 criterea voldoen om Rush Poker te patenteren.

PokerStars is volle bak doorgegaan met de ontwikkeling en er zijn ook diverse namen voorbij gekomen, waaronder Blitz Poker. Het is dus uiteindelijk 'Zoom Poker' geworden en de liefhebbers moeten dus nog ongeveer een maand wachten.

Beantwoorden
Citeren
19 replies
Sjors777

Hmm de kans dat ft nu ooit nog iets zal zijn is hiermee helemaal nihil geworden

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Hmm de kans dat ft nu ooit nog iets zal zijn is hiermee helemaal nihil geworden

Kans wordt wel kleiner dat ze inderdaad weer tot de top gaan behoren, maargoed, na het hele Black Friday gebeuren was die kans imo sowieso al klein.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Oewieoewieowie..... Dat wordt lastig om PSt-punten te verzamelen dan :facepalm:

Ben benieuwd of ze ook met gezoomde MTT's komen

Mwah, FTP had één ding zeker wel: creativiteit qua games (en helaas ook qua moneymanagement)

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet

Ik hoop wel op Zoom MTT's en Zoom MTSnG's. Dan hebben ze er een regular bij ;)

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Eens kijken of Stars iets nieuws eraan toe gaat voegen of gewoon klakkeloos rush zal overnemen.

Vrees voor het tweede. Zwaar jammer voor FullTilt natuurlijk, want dit was hun creatie en toch wel één van de grote voordelen om er te spelen..

Stars wordt dus binnenkort gewoon NOG reggier.. x)

Beantwoorden
Citeren
Ownerizor

Oorspronkelijk gepost door Angstzweet

Amen

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Eens kijken of Stars iets nieuws eraan toe gaat voegen of gewoon klakkeloos rush zal overnemen.

Vrees voor het tweede. Zwaar jammer voor FullTilt natuurlijk, want dit was hun creatie en toch wel één van de grote voordelen om er te spelen..

Stars wordt dus binnenkort gewoon NOG reggier.. x)

Ik heb geen medelijden met die gasten van FTP, en dan druk me nog zacht uit ook.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Als ze dit online weten te brengen voordat FTP terug is zou dit wel eens doodsteek voor FTP kunnen zijn. Hopen dat die Fransman dat nu ook in gaat zien en alles op alles gaat zetten om dit voor te zijn. Al is het maar voor wat concurrentie.

Stars rust mij qua bonussen namelijk een beetje te veel op zijn lauweren!!

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Nu haast maken? De site is bijna een jaar bevroren. Als hij weer opengaat wordt er voor tientallen miljoenen direct uitgecashed. Denk dat dit het einde is.

Beantwoorden
Citeren
Jankoe

Oorspronkelijk gepost door Angstzweet

+1

Beantwoorden
Citeren

Gaaf! :) Laat maar komen!

Vond Rush op FullTilt ook altijd wel plezierig, ik houd niet zo van wachten... :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Nu haast maken? De site is bijna een jaar bevroren. Als hij weer opengaat wordt er voor tientallen miljoenen direct uitgecashed. Denk dat dit het einde is.

Als ze nu z.s.m. online gaan hebben ze nog iets van een edge op Stars als ze nog maandje wachten is dat ook weg en zie ik zo geen reden meer om op FTP te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Het zal een return van FTP zeker in de weg staan lijkt me.

Eigenlijk slecht nieuws dus voor wie er nog veel geld hebben staan...

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ben echt benieuwd naar Zoom Poker en of het anders is als Rush.
Zal nog eens wat Rush-videos gaan bekijken (mocht het toch hetzelfde zijn)....

Beantwoorden
Citeren

Je kunt Zoom al enige tijd proberen op de Test Client van PokerStars hoor. ;)

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Je kunt Zoom al enige tijd proberen op de Test Client van PokerStars hoor. ;)

waaR?

Beantwoorden
Citeren

Wanneer komen ze nou eens met de echte versie! Ik wil van start gaan

Beantwoorden
Citeren

Meer dan in dit nieuwsbericht staat is er niet bekend. Mogelijk dus halverwege deze maand... Nog even geduld. :)

Beantwoorden
Citeren