Hallo allemaal!
Ik ben Kepsert, koning der bad beats. Ben twee jaar geleden begonnen met poker en al snel naar een kleine 150 euro verlies gezakt. Dit was voor mij op dat moment zeer veel en ben er langdurig mee gestopt. Heb tussendoor nog wat pogingen gedaan weer verder te pokeren, maar steeds zonder succes.
Toen viel het me op dat door het poker kijken op tv, ik steeds meer zin kreeg om zelf ook te spelen. Ik vroeg aan een collega (die zelf wel al een mooie winst heeft in zijn poker carriere) of hij advies voor me had.
Hij wees mij naar verschillende sites, waaronder deze.
Hier ben ik veel guides gaan lezen en op deze manier heb ik het voor elkaar gekregen mijn verlies terug te brengen naar een kleine 50 euro.
Ik heb helaas wel het gevoel dat ik beter kan, maar bad beats houden mij momenteel tegen (speelde vandaag twee SnGs tegelijk, had op de ene tafel AA, andere hand KK, callde met beiden een all-in, en verloor de AA tegen een 62o die een straight hitte en de KK tegen een J5s die een set 5en kreeg, eventjes een voorbeeld).
Des ondanks deze bad beats heb ik nog steeds plezier in het pokeren en ben ik nog steeds op weg mijn verlies beetje bij beetje te minderen.
Hier nog wat over mezelf. Ik ben een 20 jarige ICT student, die in zijn vrije tijd gitaar en poker speelt.
Groetjes