Na 4 maanden actief spelen en leren een poging om een mooie blog bij te gaan houden.
Wat heb ik in 4 maanden gedaan ![]()
Nadat ik mijn startkapitaal op Betfair heb ontvangen ben ik enthousiast begonnen met het spelen van BSS FR. Helaas is er op Betfair (Ongame) zeer weinig traffic op de fullring tafels waardoor ik al vrij snel over ben gestapt naar shorthanded. Hiermee heb ik mijn bankroll in een paar maanden omhoog gespeeld naar ruim $150. Ondanks dat ik een winrate haalde van 12bb/100 had ik niet echt het gevoel dat ik NL4 (laagste limiet op Betfair) versloeg. Mijn winrate was meer te danken aan de onkunde van de villains dan aan mijn spel. Eind februari kon ik eindelijk mijn roll uitcashen om naar een andere room te verkassen. Na wat omzwervingen via Stars en William Hill (slechte software) ben ik nu (na advies van PS) bij terecht WPT Poker gekomen.
Wat doe ik om beter te worden ![]()
Omdat ik mezelf nog steeds als beginner zie en veel wil leren ga ik hier FR spelen. Dit schijnt beter te zijn om een goede fundatie te leggen. Voor deze fundatie ben ik enige tijd geleden ook al gestart met de Engelstalige beginners course wat ik elke beginnende speler kan aanraden. Ik ben hier inmiddels gevorderd tot les 5. Verder ben ik ook zeer actief op zoek naar blogs van mensen die vanaf het startkapitaal zijn begonnen. Ik heb inmiddels de blogs van Farmarchist en Cowboykoen gevonden. Deze staan vol met interessante posts.
Om nog meer kennis te vergaren probeer ik ook dagelijks 1 video te bekijken voordat ik ga spelen. Op dit moment ben ik bezig met de Crushing NL50-serie van Hasenbraten. Mochten er andere must-see’s zijn dan zie ik dat graag. Ook zal ik na elke sessie een aantal handen waar ik vragen over het gaan posten in het beoordelingsgedeelte.
Van mijn dollars die ik nu Neteller heb staan wil ik trackingsoftware gaan aanschaffen. Tijdens mijn Betfair periode heb ik Pokertracker 3 gebruikt en nu heb ik sinds gisteren de trailversie van HEM2. Afgaande op wat artikelen die ik op het net heb gezien ga ik waarschijnlijk de small-stake versie van HEM aanschaffen.
Ik hoop dat ik wat volgers krijg!!!
En alle adviezen die mij helpen om beter te worden zijn welkom!!! ♠_biggrin:
En dat oude valt wel mee..........35 jaar is nog niet oud toch.