Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

even voorstellen

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
400 Bekeken

hey,

Even wat informatie over mij.

Naam : Van Coppernolle Katia
Nat : Belg
Regio : West-Vlaanderen
Leeftijd : 24 jaar
Talen : Nederlands, Engels

Ik ben beginnen pokeren 4 maand terug door mijn vriend (KBE91).
Eerst op facebook dan heeft hij mij kennis laten maken met echt geld.
Samen spelen we soms thuis eens live poker, en praten dagelijks over hoe onze sessie is gegaan. Ik speel voornamelijk 1/2 cent op william Hill. Mijn BR is nu 12 $. Mijn vriend raade mij aan klein te beginnen. Later van tijd zou ik naar poker77 gaan. Ik ben vollop al begonnen met het lezen van artikelen en video's te bekijken. Zelf ben ik in het bezit van HM2 die ik deel met mijn vriend. Mijn doel is gewoon een shark worden in poker.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Groeten

Beantwoorden
Citeren
6 replies
Head Admin
Lanfear81

Hey Katia,

Leuk dat je je ook even voorstelt op het forum en actief wordt hier! De stap naar het spelen met echt geld bevalt wel? Toch iets meer spanning en serieuzer dan voor speelgeld.

In ieder geval mooi dat jullie ook samen al over de sessies spreken. Met andere spelers discussieren over het spel helpt altijd enorm om tot nieuwe inzichten te komen en bovendien is het ook leuker dan wanneer je alles zelf moet doen.

Veel plezier en succes!

Groetjes,
Rene

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Katia,

Leuk dat je je ook even voorstelt op het forum en actief wordt hier! De stap naar het spelen met echt geld bevalt wel? Toch iets meer spanning en serieuzer dan voor speelgeld.

In ieder geval mooi dat jullie ook samen al over de sessies spreken. Met andere spelers discussieren over het spel helpt altijd enorm om tot nieuwe inzichten te komen en bovendien is het ook leuker dan wanneer je alles zelf moet doen.

Veel plezier en succes!

Groetjes,
Rene

hey,

het bevalt me wel, maar is in het begin een beetje moeilijk omdat het om echt geld gaat. Mijn vriend helpt me wel heel goed, en het lezen van artikelen helpen me ook heel goed. Ik speel nu pas een week voor echt geld.

groetjes

Beantwoorden
Citeren
elderwon

Leuke uitdaging hoor, van niks starten. Heb dat ook ongeveer gedaan.
Starten met gratis 5$. Je moet wel geduld hebben en volhouden maar het kan wel :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door elderwon
Starten met gratis 5$. Je moet wel geduld hebben en volhouden maar het kan wel :D ze speelt al beter dan mij :( 3 toernooien gedaan en al 2x ITM.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door KBE91

Oorspronkelijk gepost door elderwon
Starten met gratis 5$. Je moet wel geduld hebben en volhouden maar het kan wel :D ze speelt al beter dan mij :( 3 toernooien gedaan en al 2x ITM.

het is idd een leuke uitdaging, ik doe het rustig aan en probeer zilver te halen voor meer artikkelen te lezen . ng 5punten halen en ik heb zilver hopelijk haal ik het :) en sgat ik speel niet beter dan jou hoor, speel juist voorzichtiger . je bent vandeweek 6 de geworden op de freeroll dus het lukt je zeker :) :heart:

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door KBE91
ze speelt al beter dan mij :( 3 toernooien gedaan en al 2x ITM.

Owww How cute :P :heart:

Goodluck beide :D

Beantwoorden
Citeren