Skip to forum
Hallo hallo jongens...

Meldingen
Alles wissen

Hallo hallo jongens en meisjes.

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
566 Bekeken
Xivided

Goedemiddag iedereen!

Mijn naam is Lorenzo, en ik ben achttien jaar oude HBO economie student.
Ik kwam voor het eerst in aanraking met poker toen ik op mijn zestiende mee werd gevraagd om eens deel te nemen aan een pokertafel in een plaatselijk café.
Daar kon ik toen geen nee tegen zeggen en ik vond het zo leuk, dat ik voortaan elke dinsdag in de running was.

Op een gegeven moment werd het net iets te makkelijk, keer op keer dezelfde mensen waar je mee speelt, de kick word net iets minder en niemand wist iets van positie spel af..

Daarom besloot ik toch maar eens een kijkje te nemen op het online poker toen ik achttien werd.

Oke, dat ziet er prima uit. Dan maar even geld storten en de moneymaking kan beginnennnn! Niet dus....

In de microstakes maak ik nog verlies.

Tijd om een hoop te leren dus.
Ik denk dat ik hier enorm veel kan leren, en misschien maakt het het nou nog iets leuker, met jullie erbij ;-).

Groeten Lorenzo

Owja, ik neem poker zeer serieus en ik zie dit echt als een investering voor mijzelf.
Het is een prachtig spel.

Beantwoorden
Citeren
5 replies
ninjaconsul

Hi Lorenzo. Welkom!
Online poker is inderdaad iets moeilijker dan een spelletje op café :)

Maar hier vind je echt massa's artikelen/video's om je spel te verbeteren.
Welke variant wil je spelen? cahs game, toernooien?

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Hey Lorenzo,

Welkom bij PokerStrategy.com! Leuk dat je je direct ook even voorstelt.

Zoals je aangeeft is het zeker ook veel leuker om samen te leren en over dingen de discussiëren dan dat je zelf alles moet uitzoeken. Dat werkt qua motivatie ook altijd een stuk beter.

Misschien kun je over een tijdje als je je een beetje thusivoelt ook zelf een blog bijhouden in de blogsectie. Daar zul je zeker volgers hebben die je op weg helpen met tips etc.

Bij welke pokerroom ga je starten met het startkapitaal? Want ik zag al dat je een paar pokerrooms ingevuld had in je profiel

Beantwoorden
Citeren
Xivided

Hey ninjaconsul.

Bedankt voor het warme welkom!

Ik ga mij vooral bezig houden met cash games.

Toernooien zijn overigens altijd leuk om eens mee te pakken, maar je moet ergens je prioriteit leggen.

Lorenzo

Beantwoorden
Citeren
Xivided

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Lorenzo,

Welkom bij PokerStrategy.com! Leuk dat je je direct ook even voorstelt.

Zoals je aangeeft is het zeker ook veel leuker om samen te leren en over dingen de discussiëren dan dat je zelf alles moet uitzoeken. Dat werkt qua motivatie ook altijd een stuk beter.

Misschien kun je over een tijdje als je je een beetje thusivoelt ook zelf een blog bijhouden in de blogsectie. Daar zul je zeker volgers hebben die je op weg helpen met tips etc.

Bij welke pokerroom ga je starten met het startkapitaal? Want ik zag al dat je een paar pokerrooms ingevuld had in je profiel

Ook bedankt voor het warme welkom!

Ik ga beginnen bij Titanpoker met het startkapitaal.
Had daarvoor een kijkje genomen bij Unibet poker en Pokerstars.

Ik zal eens kijken bij de blogs.
Altijd leuk om andere pokerspelers te volgen ;-)

Beantwoorden
Citeren
JanJB

Succes :)

Beantwoorden
Citeren