Gewaardeerde leden,
Ik wil mezelf graag welkom heten op dit forum. Op dit moment heb ik de leeftijd van 23 jaar en acht mezelf wijs genoeg om dit spel te kunnen beheersen. Verder ben ik woonachtig in de omgeving van Den Haag. Sinds 3 weken speel ik nu parttime poker na het nog nooit eerder te hebben gedaan op enkele aantal keren na met een aantal vrienden, maar toen speelden we om snoepjes. Na een aantal nachtjes poker te hebben bekeken op TV leek het mij wel interessant dit spel te spelen, omdat er meer bij komt kijken dan wat geluk. Alhoewel ze op TV vaak alleen de finaletafels uitzenden en er dus een ander soort type spel(vaak 1-tegen-1 of blinds stealen) wordt gespeeld besefte ik na een een aantal games te hebben gespeeld dat dit niet de juiste stijl was.
Na mezelf te hebben aangemeld op Pokerstars begon ik met oefengeld te spelen en op 1 dagje had ik mezelf via de NL Hubble Hold Em Freeroll gekwalificeerd voor de Saturday en Sunday tournaments. Op een zaterdagmiddag begon ik dus voor het eerst voor echt geld te spelen. Het toernooi begon om 15:00 op een zaterdagmiddag en na 5 uurtjes te hebben gespeeld in dat toernooi wist ik $1,00 dollar te bemachtigen. Vervolgens begon ik direct cashgames gaan spelen op de $0,01/$0.02 short en daar werd ik finaal afgemaakt door de Sharks. Mijn wereld stortte compleet in, want al die moeite was dus blijkbaar voor niets.
Vervolgend ben ik gaan slapen met een wrang gevoel, want hoe kon het toch dat ik zo werd afgemaakt bij de Cashgames. Daarna mijn eerste storting gemaakt en vervolgens op een te hoog niveau rond de $30 verspild. De bad beats kwamen achter elkaar en ik begon aan mezelf te twijfelen, totdat ik besefte dat mijn speelstijl van geen kant deugde. Ik begon me te verdiepen in pokerstrategie: BRM, Positie, Odds, Tells, Outs Pre-flop en Poker Psychologie. Die bad beats waar ik het eerder over had kwamen voornamelijk doordat ik all-in ging pre-flop met de nuts en als ik eruit lag, direct opnieuw een SnG en all-in tegen een gekke Rus. Deze fouten maak ik in ieder geval nooit meer.
Op dit moment speel ik op Pokerstars vooral SnG en af en toe een MTT en cashgames en wil ik graag Bronzestar worden op dit forum, omdat ik nog lang niet ben uitgeleerd en van mezelf overtuigd ben dat ik wat kunnen toevoegen aan de online poker wereld. Dit zeg ik niet omdat ik een hoge dunk van mezelf heb, maar omdat dit een van mijn doelstellingen is.
Hieronder een klein overzicht van mijn Finishes:
Early 33 / 17.10%
Early Middle 26 / 13.47%
Middle 68 / 35.23%
Late Middle 40 / 20.73%
Late 26 / 13.47%
Buy-ins(op veels te hoge limieten, doe ik voorlopig niet meer!)

Prizes(voornamelijk op $0,50)

Ik kijk uit naar een goede tijd op dit forum. Tips en advies zijn altijd welkom en gegroet allen!
Note: links werken wel, maar niet zichbaar op forum.