Hallo,
Ik ben Maarten en 32j. ik speel reeds geruime tijd poker, niet altijd even intensief! soms kan het maanden op een lager pitje gaan en soms smijt ik mij volledig! Ik probeer af en toe een boek te lezen want ik besef wel dat er nog veel fouten in mijn spel zitten! momenteel speel ik voor SNG van 15 en 30 dollar. Vroeger speelde ik vooral cash max 6 handed... wat een tijdje goed liep en dan teveel up's en down's ervoer. Daarom ben ik terug SNG beginnen spelen sinds vorig jaar november en wel met positief gevolg dat mijn bankroll meer dan verdubbeld is en ik dus nu op 30 dollar kan spelen...
Ik vind bankroll management toch wel heel belangrijk en probeer me wel aan 5% van mijn stack per SNG te houden! Zo nu en dan begin ik af en toe MTT te spelen maar meestal heb ik een gebrek aan tijd om dat te doen. En turbo's zijn voorlopig mijn ding nog niet...
Ik was reeds een tijdje op deze site maar niet actief, ook ben ik niet echt gewoon van op fora te vertoeven maar ik ga daar nu alleszins een proberen mee kennis te maken!
voor degene die op pokerstars zitten (Meratan)
en voor degene die op Betfair zitten (MrEatan)
See you at the tables!!! Have fun!!!