Skip to forum
Community Wars - Wa...

Meldingen
Alles wissen

Community Wars - Waarom jij een package moet winnen

23 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
1,376 Bekeken
TimPS

In deze thread kun je kwijt waarom jij denkt het package te moeten winnen voor onze PokerStrategy.com Community Wars promotie. In totaal geven we - door middel van deze thread - twee packages weg.

Beantwoorden
Citeren
22 replies
Amnesia85

Zal ik maar starten:

Ik ben een arme jongen die hard getroffen is door deze crisis.
Ik geef knuffels voor een bankroll maar die dames van plezier vragen er steeds geld voor :(
En geloof me, zij geven geen rakeback :evil:
Ik word steeds armer door rigged poker rooms en nu ben ik het beu om steeds geld te verliezen.
Dus zou ik veel liever iemand anders zijn geld verliezen :D
Uiteraard weet ik dat ik pro ben maar door mijn kleine bankroll zal ik het niet kunnen bewijzen.
Door dit package kan ik bewijzen dat ik een pro ben.
Ook ben ik met goede doelen bezig.
Daarom ga ik dus 100% van de winst schenken aan het "Save The Amnesia85 Foundation"
Zij staan in voor een belangrijk doel in de samenleving: Zorgen dat Amnesia85 niet uitsterft.
Dit vind ik om geen echte speciale reden wel heel mooi.

Als er mensen zijn die ook deze foundation willen steunen kan je me altijd pm'e en dan geef ik je mijn hun rekening nummer.

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Dit kan meteen tellen als eerste inzending :D Doet me een beetje denken aan het verhaal rond die kerel die de SM als minderjarige shipte, waarnaar het geld naar het zelf opgerichte goede doel van PokerStars ging. _cool:

Nice one! En bedankt om deel te nemen! :)

Beantwoorden
Citeren

Ik ben Kenneth Jobs.
Mijn vader is net overleden, op relatief jonge leeftijd.
Mijn vader geloofde nooit in mijn kunnen.
Hij zei dat ik nooit in zijn voetsporen zou treden.
Kon hij er aan doen dat ik pyromaan ben en graag naar Marco Borsato luister, zie hij altijd.

Ik wrong dus zijn iCloud uit en stak ze in de fik. Daarna was ie nog meer getrapt op zijn p*k.
Dus help me nu snel, of ik geef ook m'n laatste snik.

Beantwoorden
Citeren

High,

ik ben Kenneth Brood.
Mijn vader is ook dood.
Hij legde namelijk het lood, door te springen van waar Parijs ooit uit ontsproot.
Zo vader zo zoon, dus ik lig in de goot.
Reik me je helpende hand, voor ik mezelf hak in moot !

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Dit kan meteen tellen als eerste inzending :D Doet me een beetje denken aan het verhaal rond die kerel die de SM als minderjarige shipte, waarnaar het geld naar het zelf opgerichte goede doel van PokerStars ging. _cool:

Nice one! En bedankt om deel te nemen! :)

Thank you, maar ik wil er wel bij zeggen dat je mij en pokerstars niet kan vergelijken...
Ten eerste ben ik niet rigged...
Ten tweede is de foundation die ik steun een hoogstnodige zaak en verdiend het alle hulp die het kan krijgen :P

disclaimer: Bovenstaande tekst moet niet al te serieus genomen worden!

Beantwoorden
Citeren

Ja,

Astemblieft, je komt al aardig in de buurt
van zieligheid wel te verstaan -3 posts op 30 minuten-
niet van een gratis ticket
en met jezelf een gesprek voeren op een forum gaat daar niet aan helpen !

_cry:

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

@ astemblieft:

Ik heb je laatste "verhaal" verwijderd.
Probeer het verhaal voor je inzending van enig niveau te voorzien, dat is voor iedereen leuker en prettiger om te lezen ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Nou ik organiseer de promo mee dus een beetje beloning voor de tijd die ik er instop lijkt me niet verkeerd (en nee ik bepaald niet mee wie de BI krijg dus mijn inzending maakt de boel niet rigged _evil: ).

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Kzal ook eens bedelen :P

Waarom ik die package moet winnen?

Ik ben al vrij lang lid van pokerstrategy.
Ik ben actief op het forum. (pokerblog, koers, handjudgeforum, ... )
Ik probeer anderen te helpen indien ik hen kan helpen.
Ik heb op clanwars gestemd.
Ik keek al maanden uit naar clanwars en heb de clanwars thread (2keer, denk ik) gebumped.
Ik heb al meerdere backings gehad, waarbij ik niemand gescammed heb.
Ik ben een Belg die enkel op "legale sites" speel en hierdoor enorm veel promo's mis.
Ik kan geen hold'em spelen dus ik kan beter jullie geld verkwisten dan het mijne.
Ik doe bijna aan iedere straddle mee, en verlies dan steeds.
Ik heb al bijna een jaar 1k op FTP staan.
Ik had een pokerstars account die niet gekoppeld was en door "special kiss there asses" trucs :coolface: , speel ik nu toch al maanden met een gekoppelde account. (Anders verdienden jullie niks aan mij)
Ik heb anderhalve maand op mijn sinterklaas cadeau moeten wachten( en mijn pen schrijft al niet meer).
Ik maak veel schrijffouten dus die 7.5$ kan ik in schrijflessen steken. (zorgt toch voor minder frustratie op het forum( minder frustratie hence minder tilt hence meer profit. Lijkt mij dat iedereen hier beter van word)
Mijn laatste 4 ships zijn nooit in de community-round up geraakt.
Ik heb de blog met gemiddeld gezien 1 van de minste replies en voel mij tenietgedaan.
Ik heb juist met AA verloren tegen 77.
Ik nog meer onzin post als ik de package niet win.

:P

Beantwoorden
Citeren
TimPS

I lol'ed :D

Keep'm coming, guys!

Beantwoorden
Citeren

Dit geloven jullie nooit.
Maar het is mijn leven:

op mijn 5 jaar ben ik van een kar gevallen en is die boer over mijn been gereden (kinderarbeid + ongeval)
Dan hebben de dokters mij verkeerd behandeld, waardoor mijn rechter been drie centimeter korter is dan mijn linker.
Mijn vader en moeder zijn uit elkaar gegaan (na heel wat slaande ruzies) toen ik 13 jaar was en ik buizde voor Latijn.
Toen ben ik verliefd geworden en na 4 jaar aanklampen is die prachtige vrouw nu gelukkig mijn levensgezellin en heb ik 2 jonge zoontjes die de max zijn.
Ik heb dus zodanig veel geluk gehad dat ik er in het spel niet veel van bak. -Ik zal dus een makkelijk te verslane tegenstander zijn-
Ik ben de geadopteerde zus van mijn vriendin haar echte familie mee gaan bezoeken en toen ik 4 maanden terug in België was, moest ik plots bloed ophoesten. Inderdaad, TBC.
Nu ben ik pokerverlaafd. Het zit in de genen. Mijn grootmoeder was aan de drank, mijn vader ook én nu, mijn moeder ook.
Mijn vader is de dorpsgek. Hij schildert bierkaartjes op café. Dopt zijn penceel in zijn pint en heeft een baby landschildpad (gevonden in Djerba) in het pijpzakje van zijn hemd zitten. Hij lijkt qua uiterlijk sterk op Keith Richards... Hij rookt zelfs zijn filter van zijn sigaret op.

Ik heb ook nog twee zussen, tweeïge tweeling die vier jaar ouder waren en waar ik dus steeds moest tegen opboksen. Ze sliepen samen en toen ze borsten kregen mocht ik ze nooit zien in de badkamer.

Geloof het of niet, maar dit is geen bluf, het is de naakte waarheid.
Ben blij dat ik het hier even kwijtkon.

Pak van mijn hart

ps: voor dat ongeval heb ik een vergoeding gehad van de verzekering.
ik heb daarmee op de beurs gespeeld en ben 18.000 euro verloren.
Gelukkig is mijn moeder enig kind en heeft ze 13 jaar geleden appartementen gekocht die nu, verdubbeld in waarde, verkocht zijn. Ze heeft me uit de shit geholpen want ik heb geen eigen bankrekening meer, enkel gezamelijke.

De realiteit is nog steeds de vettigste fictie

Beantwoorden
Citeren
Samwise90

haha

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Astemblieft

true story.

lol, waarom zou je je zussen tieten willen zien :f_eek:

Beantwoorden
Citeren

Omdat zij alles van mij wél mochten zien :D

en wat ik nog vergeten melden ben: tot overmaat van ramp werk in een gelatinefabriek (gelukkig wel in het labo)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

maar dit is geen bluf

Ik heb ook nog nooit iemand 72o zien reppen als een bluf :D

Beantwoorden
Citeren

Beste,

wanneer worden de 2 winnaar bekend gemaakt???

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Maar het is mijn leven:

op mijn 5 jaar ben ik van een kar gevallen en is die boer over mijn been gereden (kinderarbeid + ongeval)
Dan hebben de dokters mij verkeerd behandeld, waardoor mijn rechter been drie centimeter korter is dan mijn linker.
Mijn vader en moeder zijn uit elkaar gegaan (na heel wat slaande ruzies) toen ik 13 jaar was en ik buizde voor Latijn.
Toen ben ik verliefd geworden en na 4 jaar aanklampen is die prachtige vrouw nu gelukkig mijn levensgezellin en heb ik 2 jonge zoontjes die de max zijn.
Ik heb dus zodanig veel geluk gehad dat ik er in het spel niet veel van bak. -Ik zal dus een makkelijk te verslane tegenstander zijn-
Ik ben de geadopteerde zus van mijn vriendin haar echte familie mee gaan bezoeken en toen ik 4 maanden terug in België was, moest ik plots bloed ophoesten. Inderdaad, TBC.
Nu ben ik pokerverlaafd. Het zit in de genen. Mijn grootmoeder was aan de drank, mijn vader ook én nu, mijn moeder ook.
Mijn vader is de dorpsgek. Hij schildert bierkaartjes op café. Dopt zijn penceel in zijn pint en heeft een baby landschildpad (gevonden in Djerba) in het pijpzakje van zijn hemd zitten. Hij lijkt qua uiterlijk sterk op Keith Richards... Hij rookt zelfs zijn filter van zijn sigaret op.

Ik heb ook nog twee zussen, tweeïge tweeling die vier jaar ouder waren en waar ik dus steeds moest tegen opboksen. Ze sliepen samen en toen ze borsten kregen mocht ik ze nooit zien in de badkamer.

Geloof het of niet, maar dit is geen bluf, het is de naakte waarheid.
Ben blij dat ik het hier even kwijtkon.

Pak van mijn hart

ps: voor dat ongeval heb ik een vergoeding gehad van de verzekering.
ik heb daarmee op de beurs gespeeld en ben 18.000 euro verloren.
Gelukkig is mijn moeder enig kind en heeft ze 13 jaar geleden appartementen gekocht die nu, verdubbeld in waarde, verkocht zijn. Ze heeft me uit de shit geholpen want ik heb geen eigen bankrekening meer, enkel gezamelijke.

lmao

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Beste,

wanneer worden de 2 winnaar bekend gemaakt???

Hey Astemblieft,

Het event gaat op 13 mei van start (niet op 6 mei zoals eerder gemeld in een ticket, excuses) en de winnaars van de packages zullen voor die datum bekend gemaakt worden. _cool:

13 mei dus, schrijf het alvast op in je agenda!

Groetjes,

Tim

Beantwoorden
Citeren
Stilob

3 x 3 = StiloB :D
Dus het lijkt me vrij duidelijk dat ik dit moet winnen.
Voor de gene die het niet snapt hier een korte uitleg:

Toen ik uit de baarmoeder kroop 22 jaar geleden was één ding vrij duidelijk en dat is dat ik gemaakt ben om te pokeren. Nadat mijn eerste woordjes A A waren bleek al dat ik sterk de neiging had om te gaan pokeren. Helaas had ik toen nog een lichamelijke beperking. Ik kon de kaarten nog niet vast houden met mijn kleine handjes. Toen ik een jaar of 5 was kwam daar verandering in en begon ik met mijn eerste game en cashde meteen 100000 gulden. Toen is de formule gemaakt 3 x 3 = StiloB

Ik neem aan dat iedereen de rest van mijn carriere wel kent dus de rest kan ik achterwege laten.

3 x 3 = StiloB De winnende formule voor iedereen!

Beantwoorden
Citeren