hallo allemaal. ben nieuw op pokestrategy en speel sinds eind vorig jaar op partypoker.kan hierdoor helaas geen punten sparen op pokerstrategy, maar zal binenkort een nieuwe account gaan openen op wpt pker zodat ik deze aan pokerstrategy kan koppelen. wel heb ik gelijk al een aantal leuke cashes gemaakt in $5 tournooien en sta toch al wel redelijk in de plus. heb wel wat speelervaring op pokerstars maar dat is me zeer slecht bevallen. veel te onregelmatig daar naar mijn zin. ik heb het gevoel dat party het beste aansluit op mijn speelstijl. ben begonnen wat pokerlectuur te lezen en vind dat zeer behulpzaam . ik wordt er merkbaar een betere speler van .ook al heb ik wat leuke prijzen gewonnen, ik denk dat ik toch gewoon lage inzetten blijf spelen omdat het voor mij eigenlijk recreatie is ....... nou ik zie jullie wel aan de tafels. gr
Hey jviersel,
Van harte welkom op PokerStrategy.com, leuk dat je je even voorstelt!
Zoals je zelf al aangeeft, kun je bij WPT Poker een nieuwe gekoppelde account aanmaken en op die manier toch StrategyPoints verdienen. WPT & PartyPoker delen namelijk dezelfde playerpool en software, dus hinder ga je er ook niet van ondervinden.
Daarnaast kun je dan ook meteen nog eens een first deposit bonus vrijspelen, wat je natuurlijk heel wat extra rakeback oplevert en altijd mooi meegenomen is!
Als je een volledig andere room wil uitproberen, dan kun je ook altijd het gratis startkaptiaal aanvragen, bij één van deze rooms. Je moet dan wel eerst even slagen voor de quiz.
Ik wens je heel erg veel succes toe en als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!
Groetjes,
Tim