Ga naar het forum
Advies voor micro 6...

Meldingen
Alles wissen

Advies voor micro 6max

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
772 Weergaven

Heej

ik ben jeroen.. ik speel nu ongeveer 5/6 weken poker online.
ik heb al behoorlijk wat video's bekeken en me al wat verdiept in basis strategieën.
ik speel nu 2/4 cent 6max op 770 poker. Het lukt me alleen nog niet echt om winst gevend te spelen. het gaat een beetje op en neer de hele tijd.

nu vroeg ik me af of een van jullie(die al wel redelijk winstgevend speelt) misschien zin heeft om een keer een uurtje mee te kijken via teamviewer ofzo??

lijkt me voor beide leerzaam;)

laat mr ff weten:)

Beantwoorden
Citeren
9 reacties

Ik ben ook begonnen op SH en is wel knap lastig omdat je meer handjes speelt en marginale spots terecht komt. Misschien zou je beter FR spelen en alles leren. Speel je MSS of BSS ? Denk dat meerdere mensen hier wel mee eens zijn voor FR te spelen. Zelf speel ik geen SH meer omdat ik te veel verliesde. Nu speel ik BSS 2nl FR en maak nu wel knap winst. Je kan ook lekker winst maken met MSS. Veel succes.

Beantwoorden
Citeren
karatsj

ik ben het er ook mee eens dat het leerzaam kan zijn om te beginnen FR te spelen en wnr je meer vertrouwen in je spel hebt kan je overschakelen naar SH (waarmee ik zeker FR niet makkelijk wil afdoen maar naar mijn beperkte ervaring vond ik FR goed om mee te starten).
Veel successs!!!!!

Beantwoorden
Citeren

Hmm ja ik denk dat je wel gelijk hebt.. ik hou alleen wel van een beetje actie:p
hoeveel tafals raad je me aan? ik speel nu 3 tafels 6max BSS.. hierbij heb ik ruim de tijd om na te denken .. en op het begin is dat belangrijk denk ik..
op 770 poker is er alleen weinig actie op FR tafels.. ik heb ook een titan account.. miss is daar meer actie..
is er btw nog veel verschil in niveau per site? of tussen euro of dollar tafels?

bvd,

jeroen

Beantwoorden
Citeren

Als je de basis goed onder de knie hebt zou je 4 tafels kunnen spelen op 2nl. FR is er genoeg actie bij mij toch. Misschien handige tip kijk eens in de kolom naar flop percentage. hoe hoger hoe meer fish des te meer actie des te meer geld voor jou. Het zou wel kunnen dat je even op de wachtlijst staat voor FR op poker 770. Over die 4tafels ik speel enkel maar 1 tafel FR gewoon dat ik genoeg tijd heb voor te denken. Ik dacht ook dat ik het kon op 4 tafels maar niets is minder waar. Misschien ligt dat bij jou anders. Probeer eens 4tafels mocht dit nog te veel verlies leiden zou ik neigen naar 2 of 1 tafel. FR is echt easy te leren zeker met de char erbij. Ik wens je veel succes :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey johnny,

Welkom op het forum!
Wat betreft het aantal tafels lijkt me je huidige aantal redelijk goed aangezien je aangeeft dat je mooi genoeg tijd hebt om na te denken. Na verloop van tijd kun je dit vanzelf iets omhoog gooien als je merkt dat je tijd over hebt. Juist in het begin is het goed om over de handen na te denken, zodat het na verloop van tijd in veel situaties eenvoudiger is om een beslissing te maken omdat je de situatie al zo vaak gezien hebt.

Qua Titan Poker en Poker770 is er geen verschil in het aantal tafels. Beide rooms zijn deel van het iPoker-netwerk en delen dus dezelfde spelersgroep.

Nadat je het startkapitaal vrijgespeeld hebt kun je altijd besluiten om een andere room te testen, bijvoorbeeld PartyPoker, PokerStars of Betfair. Zorg er dan wel voor dat je even de handleidingen in het pokerroomoverzicht gebruikt, zodat je gebruik kunt maken van de first deposit bonus en je StrategyPoints verzamelt.

Ik zie overigens dat je de nickname van je Poker770 account nog niet ingevuld hebt in je profiel en je dus geen StrategyPoints verzamelt (als je deze via ons aangemaakt hebt). Als je deze even doorgeeft via een ticket naar onze klantenservice, zullen we deze even voor je invullen. Je kunt dit hier doen: Maak een ticket voor de klantenservice

Groetjes,
Rene

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Ik ben toen ik begon eerst met FR begonnen maar bij gebrek aan traffic (Betfair) overgestapt naar SH. Wat je het beste kunt spelen hangt eigenlijk een beetje van je eigen voorkeur af. Bij SH moet je wel meer handen spelen waardoor je vaak in marginale spots terecht komt. In het begin heb ik gespeeld met een tighte range en ben gaanderweg wat looser geworden.

Ook heb ik de beginners course uit de engelse sectie gevolgd. Deze is wel gebaseerd op FR maar je kunt daar ook met SH voldoende van leren. Al met al denk ik dat op het laatst ik over een sample van 30k handen (inmiddels Stars) aardig winstgevend speelde.

Aantallen tafels SH in het begin 2 later ben ik naar 4 gegaan. FR zou je al kunnen beginnen met 4 omdat je stuk minder handen speelt.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Goed dat je zo actief aan je spel bent beginnen werken.
Als ik zie dat je zegt dat je BE tot winstgevend speelt na 5-6 weken dan moet je beseffen dat je al enorm goed bezig bent.
Ik zeg altijd tegen nieuwe mensen dat als je het eerste half jaar kan BE spelen je eigl goed bezig bent , want dat betekent dat je de rake beat en ondertussen aan het leren bent :)
Beste raad die ik je kan geven: ga rondzwerven op het handjudgingsforum. Plof elke hand die je twijfelt neer met de nodige commentaar. Het posten van de hand en het 'moeten verdedigen' van jezelf gaat je al eindeloze inzichten geven. Komt erbij dat er nog iemand daarna komt vertellen wat ie van je hand vind :) Het is echt de beste plaats om aan je spel te werken :)

Beantwoorden
Citeren

Oke bedankt voor het advies allemaal!

Ik denk dat ik de komende tijd maar ff FR ga spelen..
Ik krijg vrijdag als het goed is ook men HM2 code.. dit zal me ook al wat verder helpen..

ik zal ook wel eens op andere delen van het forum gaan kijken;)

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Goed dat je zo actief aan je spel bent beginnen werken.
Als ik zie dat je zegt dat je BE tot winstgevend speelt na 5-6 weken dan moet je beseffen dat je al enorm goed bezig bent.
Ik zeg altijd tegen nieuwe mensen dat als je het eerste half jaar kan BE spelen je eigl goed bezig bent , want dat betekent dat je de rake beat en ondertussen aan het leren bent :)
Beste raad die ik je kan geven: ga rondzwerven op het handjudgingsforum. Plof elke hand die je twijfelt neer met de nodige commentaar. Het posten van de hand en het 'moeten verdedigen' van jezelf gaat je al eindeloze inzichten geven. Komt erbij dat er nog iemand daarna komt vertellen wat ie van je hand vind :) Het is echt de beste plaats om aan je spel te werken :)

+1

Beantwoorden
Citeren