Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Even voorstellen!

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
491 Weergaven

Hee mensen,

mijn naam is Thom Derks, ik ben 19 jaar en ik ben sinds een weekje wat serieuzer aan het pokeren.

Speelde voorheen voornamelijk met vrienden, dat ging me wel redelijk af en ik had er grote lol in dus ik dacht laat ik mij eens wat meer op het spelletje gaan storten. Ik heb me daarna aangemeld op Pokerstars.net en speel daar nu alleen nog maar freeroll's en andere oefengeld spelen. Dat gaat me allemaal redelijk goed af.

Nu heb ik zojuist de Quiz op pokerstrategy afgerond en ik kan hiermee dus in een van de clients gaan spelen. Ik vraag me alleen af welke client voor mij de beste keuze zal zijn?

- Speel het liefst multi table S&G's
- Kleine bankroll($50)
- Nog weinig ervaring maar leergierig
- Hou er ook van om in de wat grotere freerolls mee te doen

Verder heb ik al wat filmpjes bekeken en zag ik dat er veel wordt gewerkt met bepaalde software die statistieken van spelers weergeeft. Kosten deze programma's veel geld? Welke raden jullie mij het meeste aan?

Wat er verder nog over mezelf te melden valt... Ik heb vorig jaar mijn VWO-diploma'tje gehaald en ben sinds september bezig met de studie Economie & Bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam. Dat gaat me redelijk goed af.

Verder hoop ik hier op een gezellige en leerzame tijd!

Bedankt voor het lezen en eventuele reply :)

Thom

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Thom,

Welkom op het forum en allereerst gefeliciteerd met het slagen voor de quiz!

Wanneer je graag SnG's speelt, dan zou ik voor de pokerroom keuze neigen naar Betfair, aangezien daar op de limieten waar je start meer dan genoeg aanbod is aan SnG's. Je kunt er de 9mans SnG's spelen en er zijn ook mutlitable sng's met 30 spelers.

Qua freerolls kun je, als je pokerrooms via ons zijn aangemaakt, ook meespelen in onze dagelijkse en wekelijkse freerolls bij verschillende rooms voor onze leden. Een overzicht daarvan zie je hier: Exclusieve Dagelijkse en wekelijkse freerolls

Daarnaast organiseren we iedere zondag een grote $10.000 depositors freeroll bij een van onze partners. Een overzicht van de komende $10K freerolls staat in deze thread: === $10.000 Depositor Freeroll Thread===

Kijk voor dit soort promo's ook regelmatig even op de nieuwspagina aan de rechterkant _cool:

Alvast veel plezier en succes!
Rene

Beantwoorden
Citeren

Hee Lanfear,

Bedankt voor je antwoord! Ik heb me aangemeld op Betfair alleen ik zie dat er redelijk weinig SnG's gespeeld worden op de stakes die mijn bankroll met de $50 toelaten... Zijn er bepaalde tijden wanneer er sneller genoeg mensen ingeschreven zijn om een SnG te starten?

Op Pokerstars bijvoorbeeld zitten zelfs de oefengeld SnG's binnen een minuut vol.

Bedankt alvast voor het antwoord

Thom

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Heyhey,

Er is inderdaad wel iets minder traffic dan bij Stars, maar normaal zou het niet al te lang moeten duren om een tafel te kunnen openen bij Betfair.

Wanneer je eenmaal 1 of 2 tafels open hebt, dan maakt het niet meer uit als je voor de volgende tafel een minuutje moet wachten (geeft zelfs wat meer tijd).
Op welke tijd had je gekeken? Wanneer het echt heel vroeg op de ochtend is, kan het inderdaad wat langer duren.

Beantwoorden
Citeren

Hee!

Bedankt voor je antwoord. Ik heb echter besloten om bij Stars verder te spelen, lekkerdere interface, meer spelers en overzichtelijkere tafels naar mijn mening.

Nu heb ik echter nog een vraagje, ik had namelijk al een account op Stars. Kan ik deze op de een of andere manier nog koppelen aan mijn account op Pokerstrategy?

Bij voorbaat dank

Groet en fijn weekend Thom

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ThomDerks
Hee!

Bedankt voor je antwoord. Ik heb echter besloten om bij Stars verder te spelen, lekkerdere interface, meer spelers en overzichtelijkere tafels naar mijn mening.

Nu heb ik echter nog een vraagje, ik had namelijk al een account op Stars. Kan ik deze op de een of andere manier nog koppelen aan mijn account op Pokerstrategy?

Bij voorbaat dank

Groet en fijn weekend Thom

Dat is helaas niet mogelijk.

Groeten en ook een fijn weekend

Beantwoorden
Citeren