Hee mensen,
mijn naam is Thom Derks, ik ben 19 jaar en ik ben sinds een weekje wat serieuzer aan het pokeren.
Speelde voorheen voornamelijk met vrienden, dat ging me wel redelijk af en ik had er grote lol in dus ik dacht laat ik mij eens wat meer op het spelletje gaan storten. Ik heb me daarna aangemeld op Pokerstars.net en speel daar nu alleen nog maar freeroll's en andere oefengeld spelen. Dat gaat me allemaal redelijk goed af.
Nu heb ik zojuist de Quiz op pokerstrategy afgerond en ik kan hiermee dus in een van de clients gaan spelen. Ik vraag me alleen af welke client voor mij de beste keuze zal zijn?
- Speel het liefst multi table S&G's
- Kleine bankroll($50)
- Nog weinig ervaring maar leergierig
- Hou er ook van om in de wat grotere freerolls mee te doen
Verder heb ik al wat filmpjes bekeken en zag ik dat er veel wordt gewerkt met bepaalde software die statistieken van spelers weergeeft. Kosten deze programma's veel geld? Welke raden jullie mij het meeste aan?
Wat er verder nog over mezelf te melden valt... Ik heb vorig jaar mijn VWO-diploma'tje gehaald en ben sinds september bezig met de studie Economie & Bedrijfskunde aan de Universiteit van Amsterdam. Dat gaat me redelijk goed af.
Verder hoop ik hier op een gezellige en leerzame tijd!
Bedankt voor het lezen en eventuele reply ![]()
Thom