Skip to forum
Bananen te koop

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Bananen te koop

614 Berichten
68 Gebruikers
0 Reactions
15.8 K Bekeken
iamthedanger

Zie laatste pagina!

613 replies
Super Moderator
Zeezout

Succes!

Hoop je snel in een leuke MTT tegen te komen ;)

Z.

EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Succes!

Hoop je snel in een leuke MTT tegen te komen ;)

Z.

Nee dat wil je echt niet ;)

Super Moderator
Zeezout

Ik hou van een uitdaging :D

EliasVeritas

It's not a matter of outplaying this man, it's to outluck him :D

iamthedanger

envyjosh VIP points to date (Includes Bonus Boost points): 2,352,080

wauw dat zou genoeg moeten zijn voor de 1250$ bonus en anders bijna de laptop (nog 100.00 punten) maar de shop gaat vernieuwd worden dus weet niet hoe dit gaat lopen..

[x] doel van vorige maand behaald dus denk ik :) de 1250$ bonus vrijspelen

nice man :)

Nice mate!

Hopelijk gaat het allemaal lukken, nu school ook weer begint ;)

Groeten,
Leo

iamthedanger

Ja ik ben opzoek naar een kamer in tilburg ( dus als iemand iets weet.. 200/300€ per maand als het kan) aangezien ik anders teveel moet reizen voor die paar college uurtjes die toch wel erg belangrijk zijn.

Ben nu op Full Tilt bezig, omdat ik hoorde dat die wel leuke MTT's hadden en dat me wel trekt, om uit de cashgame grinding sleur te komen is het altijd een leuke afwisseling imo.

Zal de nodige updates blijven plaatsen ! :)

iamthedanger

5th geworden in een 90seats 24+2$ KO MTT

5knockouts + 5th place = 164$

clap clap!

iamthedanger

Kamer gevonden ! In hartje tilburg ! :)

kan er morgen al in als het moet :D

heerlijk :heart:

iamthedanger

Even een poker update:

Ik heb mn bonus toch ontvangen van Mansion (600$, iets minder door dollarkoers die is gestegen :P) dacht dat ik de hoogste bonus had gehaald maar nevermind, mij hoor je niet klagen want Mansion support vertelde me in eerste instantie dat ik niets zou krijgen, pas in oktober..

Vandaag een aantal MTT's gespeeld, waarvan 1 een 2de plek, ook ben ik weer begonnen met grinden een beetje hoewel ik pas echt weer fatsoenlijk (kan) beginnen als ik op kamers zit, vanaf maandag dus omdat hier het internet echt heel vaak kuren heeft (nogmaals, X( UPC!)

Ook heb ik de 200+15$ event #1 van de WCOOP gespeeld, als extraatje omdat het me leuk leek een keer een 'groot' event mee te spelen. Op zich niet slecht gespeeld, hoewel ik eruit vloog door een erg slechte play en ik dus ook verdiende vroegtijdig het veld te verlaten.

Ik speel momenteel nogsteeds NL100SH, mocht er verandering in komen dan meld ik het hier wel. Ik ga me de komende tijd zoveel mogelijk daar puur mee bezig te houden en niet al te gekke experimentjes te houden op rare poker varienten danwel te hoge levels ;)

Jullie horen van me!

Joshua

superjunk

Altijd leuk zoon dikke bonus:)
Is je nick op full-tilt ook envyjosh ? Miss kom ik je nog een x tegen (RiverZapper)

Succes in elk geval,,

iamthedanger

Nee op Full Tilt speel ik onder Joshua Meulend, maar daar speel ik eigenlijk alleen maar wat MTT's en sattelites daarvoor :)

superjunk

Ok ik ook :)

iamthedanger

Vandaag erg frustrerende dag gehad, heel de dag bezig geweest met overhuizen, bedden in elkaar zetten en alles. Thuis weer geen rust, daarna ff lekker naar de bios met mn vriendin, maar nogsteeds frustraties en erg opgefokt.

Dus thuis maar ff een turbo tournooitje opgestart om tot rust te komen..

Today was a good day ;)

elrio

Dus thuis maar ff een turbo tournooitje opgestart om tot rust te komen..

Hmmmm :D

iamthedanger

Ja, gewoon lekker push/folden, niet teveel nadenken alleen spots kiezen om te pushen daarvan kom ik tot rust..

Moest mn frustraties kwijt, dan is een turbo beter dan een gewone MTT omdat je daar veel meer actie krijgt nietwaar? Niet dat ik echt als een debiel gespeeld heb als je dat dacht :( maar ik moest gewoon iets doen waar wat actie in zat :)

SeaJaws

lol, ff snel 4,7k gecasht op zo'n droge manier, nice one!

Gratz sir, nice ship!

Groeten,
Leo