Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Kaartdood

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
2,043 Bekeken
5BetAny2

Ik speel nu een aantal maanden poker. Ik heb begin juni voor het laatst $10 gestort op Pokerstars. Ik maak altijd gebruik van BRM. Ik speel vooral MTT 45 $0,50 en af en toe SnG 6-max $1,50. Ik heb mijn bankroll langzaamaan uitgebreid. De laatste twee dagen heb ik echter ontzettend veel verloren. Mijn VP$IP van de laatste twee dagen is 11 over 700 handen terwijl die normaal rond de 19 ligt(>2000 handen). Ik weet dat deze sample te klein is maar even ter indicatie. Ik maak gebruik van de starthandenkaart uit het strategie gedeelte. Ik heb vandaag en gisteren ondanks dat ik weinig kaarten krijg toch geprobeerd om gedisciplineerd te spelen volgens de starthandentabel en dus geen rare handen te gaan spelen. Keer op keer slinkt mijn stack beetje bij beetje... Ik had in een 45 mans toernooi zelfs maar 3 handen gespeeld van de 73! Ik wil nu dus graag weten wat ik eraan kan doen... Kan het nou eenmaal gebeuren dat je 700 handen lang kaartdood bent of moet ik de fout ergens anders zoeken? Ik weet niet wat ik fout doe en dat is waarschijnlijk nog het ergste! Mijn bankroll kan het wel hebben gelukkig maar ik vind het mentaal erg lastig om gedisciplineerd en geconcentreerd te blijven pokeren.

Beantwoorden
Citeren
12 replies

Hey man !

Lullig dat je zo iets moet mee maken.