Skip to forum
3e keer scheepsrech...

Meldingen
Alles wissen

3e keer scheepsrecht?

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
696 Bekeken
Yordi85

Voor de derde keer pak ik het nu weer op.

Ooit begonnen met toernooien.
Daarna opgewerkt naar NL10 op FT.
Geld verloren door FT uit de lucht en nu gratis 3e kans op William Hill.
Ik had er even een jaar geen zin meer in maar de zin is terug haha :-D

Wish me luck

Vissen vangen @ NL2 :-D :rage:

_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
7 replies
RocknRollAd

Good luck, Phisherman36!
:f_love:

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Welcome back en veel succes bij WH! Hou ons zeker op de hoogte van jouw vorderingen! :)

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

l

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Ik heb hier mijn statistieken als jullie er wat op te zeggen hebben dan hoor ik dat graag. alvast bedankt dan.

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Nah het gaat wel de goede richting op. run alleen niet zo goed. Paar vervelende suckouts en loop nu zon 17 dollar onder EV op NL2. Ik heb wel het idee dat ik te veel met pocketpairs en overpairs broke ga. Ook wil ik denk ik nog wel te vaak een dikke vallue bet van villain op de river callen.
Nu het zo goed gaat ga ik gewoon maar massa draaien en dan hopen dat ik snel naar mijn EVlijn toe run. Zal toch een keer moeten gebeuren...

Beantwoorden
Citeren
Iamallsuited

Goodluck! ik ben ook van plan om naast mijn 45s op pstars te grinden wat cashgames aan te pakken op WH. zodat ik goldstatus hier haal, ben jij ook tracked op WH? en ben je tevreden op WH?

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Hoi Iamallsuited

Ik speel niet meer op WH omdat daar gewoon te weinig tafels zijn en de software is ook gewoon niet echt helemaal 100%. Deze grafiek is van pokerstars. Ik ben blij dat ik de overstap gemaakt heb...

Beantwoorden
Citeren