Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
578 Bekeken

Hallo!

Ik ben Rob, 24 jaar uit Alkmaar.
Ben ongeveer 5 jaar geleden begonnen met poker, 2 jaar actief wezen pokeren maar nooit serieus met m'n bankroll bezig gehouden.
Klaarblijkelijk heeft dat mij tegengehouden om ook echt serieus door te dringen om steady poker te spelen.
Elke keer eindig ik broke omdat ik simpelweg met al m'n geld ga spelen.

Dit keer hoop ik dat ik van mijn fouten heb geleerd en ik probeer nu 1 dollar sit&go's to spelen totdat ik $150 heb.

Ik heb nog nooit op een poker 'community' site gezeten dus ik ben benieuwd wat ik kan verwachten. Ik hoop iig veel te leren ;)

Beantwoorden
Citeren
8 replies

Hallo :)

Beantwoorden
Citeren
K2AA72

hoi, welkom, veel plezier en succes gewenst... wat kun je verwachten van een "community", tsja op dit forum kun je handen die je gespeeld hebt laten beoordelen in het daarvoor bedoelde subforum, verder kun je over van alles en nog wat praten in small talk en een blog houden om je eigen vooruitgang vast te leggen...

Beantwoorden
Citeren

Dag Rob,

Van harte welkom! :)

Beantwoorden
Citeren

Thanks!

Een blog klinkt wel als een goed idee, is er nog een handige manier hoe ik mijn 'stats' kan bijhouden?

Beantwoorden
Citeren
K2AA72

je speelstatistieken kan je met Hold'Em Manager, of Pokertracker of de Pokerstrategy Elephant bij houden

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
je speelstatistieken kan je met Hold'Em Manager, of Pokertracker of de Pokerstrategy Elephant bij houden

elephant ga toch niet meer ?

Welkom en veel succes !

Beantwoorden
Citeren
K2AA72

oh, nee geloof dat die uit de running is genomen inderdaad.. vond het ook niet zo'n heel denderend programma :f_love:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door K2AA72

Thanks
Ik gebruik nu hold'em manager, werkt prima!

Beantwoorden
Citeren