Ga naar het forum
Cash & Hogere Statu...

Meldingen
Alles wissen

Cash & Hogere Status met onze nieuwe Level Up promotie

27 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
3,909 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Met onze nieuwe Level Up promotie kun jij vanaf 1 augustus sneller dan normaal de Gold, Platinum of Diamond status verdienen door bij één van onze pokerrooms te spelen. Bovendien kun je bij sommige rooms ook nog eens een extra cashboost voor je bankroll verdienen.

Hoe kan ik mijn status verhogen?

Speel 20 dagen in augustus bij één van onze pokerrooms en verdien een status-upgrade naar GoldGold, PlatinumPlatinum of DiamondDiamond.

Verzamel op 20 dagen in augustus de benodigde StrategyPoints bij onze pokerrooms en je verdient jouw status-upgrade voor september!

Level up berekening

Verzamel in augustus op minimaal 20 afzonderlijke dagen tenminste 10 StrategyPoints en je verdient de GoldGold status.

Berekening voor de GoldGold status
10 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen 200 StrategyPoints
20x 10 bonus StrategyPoints per dag + 200 StrategyPoints
100 bonus StrategyPoints + 100 StrategyPoints
Totaal
= GoldGold status

Verzamel in augustus op minimaal 20 afzonderlijke dagen tenminste 90 StrategyPoints en je verdient de PlatinumPlatinum status.

Berekening voor de PlatinumPlatinum status
90 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen 1.800 StrategyPoints
500 bonus StrategyPoints + 500 StrategyPoints
Totaal = PlatinumPlatinum status

Verzamel in augustus op minimaal 20 afzonderlijke dagen tenminste 320 StrategyPoints en je verdient de DiamondDiamond status.

Berekening voor deDiamondDiamond status
320 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen 6.400 StrategyPoints
900 bonus StrategyPoints + 900 StrategyPoints
Totaal = DiamondDiamond status

Voorbeeld: BobbyFishSticks verdient in augustus 20 dagen lang elke dag 5 StrategyPoints bij PartyPoker en 5 StrategyPoints bij PKR. Met de 10 bonus StrategyPoints per dag en de 100 bonus StrategyPoints heeft hij met een totaal van 500 StrategyPoints genoeg punten voor de GoldGold status.

Belangrijk: De StrategyPoints kunnen een combinatie zijn van verdiende punten bij meerdere pokerrooms, zolang je maar met een gekoppelde account speelt.

Tot $100 cashbonus bij 10 pokerrooms

Als je aan alle vereiste voldoet bij één enkele pokerroom, dan kun je ook nog eens een cashbonus verdienen.

Cashbonus bij een Level Up
StrategyPoints bij één van de deelnemende rooms Cashbonus
10 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen $20 cash
90 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen $50 cash
320 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen $100 cash

De status-upgrade geldt bij al onze pokerrooms maar de cashbonus kun je alleen verdienen bij onderstaande rooms:

Cashbonus bij een Level Up
StrategyPoints bij één van de deelnemende rooms Cashbonus
10 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen $20 cash
90 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen $50 cash
320 StrategyPoints op minimaal 20 afzonderlijke dagen $100 cash

De status-upgrade geldt bij al onze pokerrooms maar de cashbonus kun je alleen verdienen bij onderstaande rooms:

PartyPoker PartyPoker WPT WPT Poker Titan Poker Titan Poker PKR PKR
bet365 bet365 Poker Heaven Poker Heaven Ladbrokes Poker Ladbrokes Poker Poker770 Poker770
Betfair Poker Betfair Poker Cake   Poker Cake Poker

Belangrijk: Het aantal StrategyPoints dat je bij een pokerroom verdient op een dag zijn, is afhankelijk van de locatie van de servers van de betreffende room. Dit kan per room verschillen. In een volgend nieuws zullen we de tijden per pokerroom aangeven.

Voorbeeld 1: BobbyFishSticks verdient in augustus 20 dagen lang elke dag 5 StrategyPoints bij PartyPoker en 5 StrategyPoints bij PKR. Hij haalt de GoldGold status maar komt niet in aanmerking voor een cashbonus omdat de punten niet bij één enkele room zijn verdiend.

Voorbeeld 2: BobbyFishSticks verdient in augustus 20 dagen lang elke dag 10 StrategyPoints bij PartyPoker. Dit is voldoende om $20 cash en de GoldGold status te verdienen.

Je cashbeloning zal begin september gestort worden op de pokerroom waar je de punten verzamelde. Je kunt de bonus StrategyPoints en cashbeloning maar bij één room ontvangen.

Server times pokerrooms

Om je een idee te geven van de tijden waarin onze partnerrooms werken, hebben we onderstaande tabel ingevoegd. We hebben de GMT-tijdzone als basis genomen. Nederland en België bevinden zich in de GMT+2 tijdzone. Deze tabel geldt enkel voor zomertijd.

Bijvoorbeeld:

Londen/Lissabon = GMT+1

Berlijn/Brussel/Amsterdam/Parijs = GMT+2

Server times pokerrooms
Pokerroom Tijdszone Verschil in GMT
24hPoker GMT GMT
bet365 GMT GMT
Betfair Poker GMT GMT
bwin onbekend onbekend
Cake Poker GMT GMT
Euro Poker GMT GMT
Everest Poker GMT GMT
Ladbrokes Poker BST GMT+1
Mansion Poker GMT GMT
Paddy Power GMT GMT
PartyPoker EST GMT-4
PKR GMT GMT
Poker770 AST GMT-4
Poker Heaven GMT GMT
PokerStars EST GMT-4
Titan Poker AST GMT-4
Unibet onbekend onbekend
William Hill CVT GMT-1
WPT Poker EST GMT-4

Beantwoorden
Citeren
26 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Alvast veel succes komende maand in jullie challenges! Wie gaat er tevens voor de cashbonus?

Mocht je nog vragen hebben over de promotie, laat het dan zeker even weten, zodat alles duidelijk is voor je begint!

Rene

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet

Beetje jammer dat ik in augustus 3 weken op vakantie ben :rage: :coolface:

Beantwoorden
Citeren
noisecore

ga 320/Day proberen.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef

Inderdaad een mooie promotie. Wel nog een vraag: ik overweeg om naar het iPoker netwerk over te stappen, en dacht daarbij aan William Hill. Nu staan die niet bij deze promotie, terwijl andere rooms er wel tussen staan. Komt het dikwijls voor dat William Hill ontbreekt, terwijl er wel promoties zijn voor pakweg bet365 en poker770?

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
Inderdaad een mooie promotie. Wel nog een vraag: ik overweeg om naar het iPoker netwerk over te stappen, en dacht daarbij aan William Hill. Nu staan die niet bij deze promotie, terwijl andere rooms er wel tussen staan. Komt het dikwijls voor dat William Hill ontbreekt, terwijl er wel promoties zijn voor pakweg bet365 en poker770?

Nee, William Hill ontbreekt zelden bij dit soort promoties. Bij de vorige go for status promotie, bijvoorbeeld, waren ze wel van de partij.

Nu dus jammer genoeg niet, maar er is alsnog keuze genoeg, lijkt me? _cool:

Beantwoorden
Citeren
rogervieri

complimenten voor Pokerstrategy: dit is een top promotie!!

nu maar hopen dat ik genoeg tijd kan vinden om 20 unieke dagen te spelen _cool:

Beantwoorden
Citeren
jova23

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Alvast veel succes komende maand in jullie challenges! Wie gaat er tevens voor de cashbonus?

Mocht je nog vragen hebben over de promotie, laat het dan zeker even weten, zodat alles duidelijk is voor je begint!

Rene

ik wil wel, maar waarom zit pokerstars zelden bij zo'n promoties ?

Beantwoorden
Citeren
TimPS

@rogervieri: leuk om te horen, alvast veel succes! :)

@jova: de pokerroom beslist zelf om al dan niet aan dit soort promoties mee te doen, de precieze reden omtrent het ontbreken van PokerStars kennen we daarom niet. Misschien wel een mooi moment om ook een andere room eens uit te testen en een first deposit bonus vrij te spelen?

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Nee, William Hill ontbreekt zelden bij dit soort promoties. Bij de vorige go for status promotie, bijvoorbeeld, waren ze wel van de partij.

Nu dus jammer genoeg niet, maar er is alsnog keuze genoeg, lijkt me? _cool:

Thanks. Ja er is nog keuze genoeg, maar als er altijd een andere room ontbreekt, maakt het niet veel uit en kan ik even goed voor William Hill gaan. Welke room van iPoker zou jij aanraden, ook rekening houdend met de splitsing die er aan komt? Misschien maakt het allemaal niet zoveel uit omdat ik achteraf nog kan switchen natuurlijk...

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Stef,

Over het algemeen is William Hill zeker een goede keuze qua value uit extra promoties etc. Dit zal met de komende splitsing van het netwerk voor de verschillende rooms ook meer naar elkaar toegetrokken worden, door de nieuwe regels qua vip-systemen van de rooms.

William Hill zal zeker in het grote netwerk terecht komen en je hoeft wat dat betreft dus niet bang te zijn dat WH in de kleine spelerspool met de vele kleine shady skins terecht komt.

Je kunt ook altijd even een ticket sturen naar de support (of even een post maken in dit topic: Partnerrooms: waar kan ik best terecht? ) met wat info over de variant die je speelt, hoeveel je ongeveer per maand raket etc, en tussen welke rooms je twijfelt, zodat we je kunnen helpen bij je keuze.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef

Ja, bedankt, had daar al een post gezet, en daar had Tim mij iPoker aangeraden, bv William Hill. Maar nu zag ik dat ze niet in de promotie stonden, dus dacht ik dat ik miss toch beter een andere nam.

Uiteindelijk zal ik het toch bij William Hill houden denk ik, de verschillen zijn redelijk klein, en zoals gezegd kan ik later nog altijd switchen mocht er een veel betere zijn. Ga ook eerst eens de rake analyse nog eens grondig bekijken.

Beantwoorden
Citeren
luca02

Waarom valt de cash bonus zo laag uit voor degenen die voor 320sp per dag willen gaan?

De spelers die voor 10sp per dag gaan moeten dus in totaal 200sp behalen. Als ze op een room spelen waar je 4sp per dollar rake krijgt, dan moeten ze $50 raken over die 20 dagen om $20 te verdienen. Oftewel ze krijgen 40% rakeback.

De spelers die voor 320sp per dag willen gaan moeten in totaal 6400 sp halen. Als ze op een room spelen waar je 4sp per dollar rake krijgt moeten ze $1600 raken om uiteindelijk $100 te verdienen. Oftewel krijgen zij een schamele 6,25% rakeback :facepalm:

Wat is de reden dat deze percentages zo ver uit elkaar liggen? Uiteindelijk verdienen jullie waarschijnlijk meer en over een langere periode aan de personen die toch wel +2000sp bij elkaar spelen per maand.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Bij pokerstars altijd gekloot, moet al 2x zo veel spelen voor t zelfde aantal strategypoints en dan nog nooit promoties ook nog :D

Beantwoorden
Citeren
TimPS

@luca:

Bij Poker770 zou je bijvoorbeeld $1.280 moeten raken om aan de vereisten (voor het Diamond niveau) te voldoen. Met een $100 reward aan het einde van de 20 dagen, krijg je dan ~8% rakeback extra, bovenop alle andere promoties & het VIP-systeem, die je anders niet zou hebben. Je mag niet vergeten dat Diamonds ook ondermeer de Gemstone promotie en de $80.000 Top250 promotie hebben.

Op het Gold niveau krijg je inderdaad maar liefst 50% extra en als Platinum ~14%. In acht genomen dat je bij een 5SP/$1 rake room speelt.

Het mooie aan dit alles, is dat je het natuurlijk gewoon extra krijgt en het dus een geschenkje / motivatie is om te spelen. Of je al dan niet voor die ~14% of 8% extra wil gaan, is je eigen keuze, uiteraard.

Mij lijkt het in ieder geval mooi meegenomen!

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel

Dat zijn wel een hoop MTT's om daaraan te gaan komen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Er zijn levels die voor iedereen haalbaar zouden moeten zijn! Gold voor wie niet zoveel tijd heeft, of simpelweg nog wat lagere limieten speelt. Platinum voor iemand die regelmatig speelt en wel eens van een uitdaging houdt & Diamond voor mensen die er een echte grind-challenge van willen maken of hoger spelen / een groot volume draaien.

Make your pick! _cool:

In navolging van onze Platinum challenge zouden we nu voor Diamond willen gaan, helaas hebben we een 7-tal dagen vakantie tijdens augustus, waarop we niet kunnen grinden, wat het wel héél moeilijk maakt. :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85

Super actie en alreeds eraan begonnen voor de Gold challenge.
Men eerste 10 SP zijn al binnen, alleen is de vraag of die server time van Bet365 gelijk loopt met de ET. (totaal geen idee)

Indien wel:

1ste dag succesvol binnen na nog geen uurtje sprint poker NL5/10

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

van hoelaat tot hoelaat lopen de rake tijden per dag op 770?

Ik ben een tijdzone noob ;)

Beantwoorden
Citeren
TimPS

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
van hoelaat tot hoelaat lopen de rake tijden per dag op 770?

Ik ben een tijdzone noob ;)
Van 18:00 uur in de avond tot 06:00 uur in de ochtend. Of omgekeerd _cool:

Beantwoorden
Citeren