Ga naar het forum
Nieuwe Community Ma...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nieuwe Community Manager: RobbieV

39 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
7,866 Weergaven

Vandaag is RobbieV begonnen als nieuwe Community Manager. In deze thread kun je hem welkom heten.

Dus: Van harte welkom Robbie en heel veel plezier bij PokerStrategy!

Lees hier het interview. Als je verdere vragen hebt, stel ze hier dan vooral...

Groeten,
Leo

38 reacties
selgae

Welkom Robbie en maak er wat moois van.

Roodbaars1986

yo

robbie verspui neem ik aan :).

we hebben nog bij elkaar op de middelbare school gezeten .. oude hoven

Hugo hiero.. misschien dat je het nog weet

anyway welkom and have fun :D

kjells

welkom robbie

Allee welkom, nog nooit van gehoord :D

Welkom en GL Sir!

NLDPeter

Welkom welkom. Ik weet niet of je naast StarCraft ook WarCraft III speelt, maar zo ja. dan moeten we maar een keer een potje doen ;).

DeKuip

Welkom, nieuwe gezichten zijn altijd een goed teken, zeker als ze ook nog eens heel goed zijn en mooie dingen gaan doen voor de community :D

RobbieV

Bedankt voor alle positieve reacties. Dit maakt mij natuurlijk nog gemotiveerder om mijn best te doen;) Ik kijk er na mijn eerste korte dag hier op het werk in Gibraltar erg naar uit om serieus aan de slag te gaan. We hebben al veel dingen bedacht en ik kan alvast zeggen dat er een hoop verbeteringen en nieuwe dingen aan zitten te komen. Ik zal mij zelf voornamelijk bezig gaan houden met het educatie gedeelte. Jullie kunnen op dit gebied ook van mij wat verwachten binnenkort. Ik hoop dat jullie over een maandje of twee nog net zo positief zijn.

[offtopic mode on]
nu hebben we dus 2 head admins, moet ik dit nu zien als een waterhoofd? of wie is er nou het hoofd en wie het brein? ik weet t niet meer hoor.....
[offtopic mode off]

Welkom RobbieV!

welkom robbiev, vreemd genoeg ken ik je niet, was je al eerder actief op ps?

Volgens (hoe ik) het artikel (opvat) niet markus.
Welkom iig en ben er van overtuigd dat jullie er steeds iets mooiers van maken.

RobbieV

Ik heb enige tijd op Pokerstars gespeeld als RobbieV. Ik ben hier actief geweest op 100-200 en 400nl 6 max. Ik heb op heel veel sites gespeeld, teveel om snel op te noemen, maar Fulltilt poker beschouw ik na al deze tijd als mijn thuis. Dit is ook waar ik de laatste 8 maanden vrijwel exclusief heb gespeeld tussen 200 en 1000nl.

Ruleza

Welkom Robbie.

Namens de gehele community wens ik je een gezellig verblijf!

EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Welkom welkom. Ik weet niet of je naast StarCraft ook WarCraft III speelt, maar zo ja. dan moeten we maar een keer een potje doen ;).

I'm in!!

Anyway welkom Robbie!!

elrio

Welkom robbie, van Full tilt NL50 6-max speler :D

Gerv

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Bedankt voor alle positieve reacties. Dit maakt mij natuurlijk nog gemotiveerder om mijn best te doen;) Ik kijk er na mijn eerste korte dag hier op het werk in Gibraltar erg naar uit om serieus aan de slag te gaan. We hebben al veel dingen bedacht en ik kan alvast zeggen dat er een hoop verbeteringen en nieuwe dingen aan zitten te komen. Ik zal mij zelf voornamelijk bezig gaan houden met het educatie gedeelte. Jullie kunnen op dit gebied ook van mij wat verwachten binnenkort. Ik hoop dat jullie over een maandje of twee nog net zo positief zijn.

Als je het maar niet laat maakt zaterdagavond :D

dustje

welkom robbelemans :D

WPTRay

Welkom!

Ik ben benieuwd naar alle dingen die komen gaan :)

NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter

I'm in!!

Anyway welkom Robbie!!

wat is je battle.net account?