Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hallo

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
666 Weergaven

Hallo pokerstrategy community!

Mijn naam is Stef en mijn doel is om de strategie achter het poker te bestuderen. Een vriend van mij is een erg succesvolle pokerspeler en ik wil graag met hem mee kunnen praten en denken.

Tot nu toe deed ik altijd maar wat met poker, maar langzamerhand begin ik in te zien dat Hold'em een heel statistisch spel is. Ik hoop dat we allemaal ons pokerniveau kunnen verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hoi sdrerosmalen,

welkom op het forum! Je hebt zeker een goede plek gevonden om je kennis bij te spijkeren zodat je met hem mee kunt praten.

Zodra je de basis meer onder de knie hebt kan het natuurlijk heel erg helpen wanneer je iemand hebt om mee over poker te praten, zeker wanneer hij al wat meer ervaring heeft.

Is hij ook al lid hier trouwens? Anders kun je hem misschien ook even op onze community wijzen via je persoonlijke link. Je kunt dan direct een extra bonus verdienen door het doorverwijzen van een lid. Meer info daarover vind je hier:

Aarzel zeker niet om je vragen te stellen of je ervaringen te delen!

Veel plezier,
Rene

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

dag stef, speel je tornooien of cashgames?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
dag stef, speel je tornooien of cashgames?

Ik speel sit and go en ben nu naast de theorie vooral aan het oefenen op tafels van 45 en 90 spelers.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Stef,

Ook van mij een welkom op PokerStrategy!

Je hebt me wel een beetje nieuwsgierig gemaakt over die vriend, kennen wij hem misschien? Zo nee misschien wel leuk om hem deze site voor te stellen dan kun jij voor het doorverwijzen van hem via ons TAF systeem meteen een leuk startkapitaal opbouwen =).

mvg pcbeem

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey Stef,

Ook van mij een welkom op PokerStrategy!

Je hebt me wel een beetje nieuwsgierig gemaakt over die vriend, kennen wij hem misschien? Zo nee misschien wel leuk om hem deze site voor te stellen dan kun jij voor het doorverwijzen van hem via ons TAF systeem meteen een leuk startkapitaal opbouwen =).

mvg pcbeem

Zijn naam op pokerstars is Badassbaas, ik zal niet weten wat zijn profielnaam hier is. Overigens gebruikt hij voornamelijk het forum om handen te bespreken, in tegenstelling tot mij aangezien ik nu druk bezig ben met de basisartikelen. Weet iemand trouwens een gratis programma om mijn spel zo goed mogelijk te analyseren? Nu ik net begonnen ben twijfel ik over handen en om beter te worden lijkt het me handig om deze achteraf te analyseren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Dan gok ik zo dat dit BadassBart is :coolface:.

Qua analyse programma's je hebt natuurlijk Holdem Manager en Poker Tracker maar die zijn betaald. Wel zijn er tools zoals hand replayers gratis beschikbaar, moet je maar even op googlen. Zo kun je een sessie aan de hand van een hand history terugspelen maar daar zitten dan gaan stats bij zoals bij de betaalde programma's.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dan gok ik zo dat dit BadassBart is :coolface:.

Qua analyse programma's je hebt natuurlijk Holdem Manager en Poker Tracker maar die zijn betaald. Wel zijn er tools zoals hand replayers gratis beschikbaar, moet je maar even op googlen. Zo kun je een sessie aan de hand van een hand history terugspelen maar daar zitten dan gaan stats bij zoals bij de betaalde programma's.

mvg pcbeem _cool:

We hebben het inderdaad over BadassBart :P Heb het programma universal replayer gedownload om beslissingen terug te kijken en te laten beoordelen door Bart.

Beantwoorden
Citeren