Wie ben ik?
Jawel, u kan best wel goed lezen! Ik ben dus ssssmokey, zowel op pokerstrategy als op stars. Mensen die, net zoals ik, enkel goede bedoelingen op het forum hebben met poker en al het gebeuren er rond, mogen me Tom noemen :f_cool:.
Waarom ben ik al zo lang lid en heb ik mezelf nog niet voorgesteld?
Zeer lange Eeeeeeuh.... ik weet het echt niet, ik had dit eigenlijk al veel langer moeten doen, welgeteld 3 jaar geleden ![]()
Wat is mijn ervaring?
Naar mijn schatting speel ik ca. 7 jaar poker. Ik heb alle varianten al gespeeld, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar NL hold'em. Maar uiteraard kan ik een Omaha H/L of een horse af en toe best wel smaken ♠_biggrin:
BRAG: Mijn beste live cash is in Venlo geweest met de 50€ 1 rebuy 1 add-on op vrijdagavond, heb ik gewonnen, en dat was goed voor ...eurootjes :coolface:.
ALs je online resultaten wil, moet je iq hoger zijn als dat van Jacky Lafon, en je vind het vanzelf (voor mijn tedere Noorderburen: hoger als een gorilla, +74)
Mijn kennis heb ik vooral te danken aan pokerstrategy, lezen van verschillende boeken en door het spelen natuurlijk.
Ik ben vooral actief op pokerstars en ik speel het liefst 18, 45 en 180 mans Sng's op de lage limieten (1$-3.5$).
Wat is mijn doel?
Ik heb al een tijdje het gevoel dat ik ergens in een slop zit en net dat extraatje meer mis in m'n game. Ik heb een uitdaging nodig maar ik weet niet goed welke... Help? ![]()
Waar kan ik absoluut niet tegen?
Don't call me monkey, because if u do, know this;
i don't get mad... i get stabby
De laatste tijd volg ik ook geregeld verschillende blogs van oa DB,OMB,...