Skip to forum
Als de rook om je h...

Meldingen
Alles wissen

Als de rook om je hoofd is verdwenen

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
1,125 Bekeken
ssssmokey

Wie ben ik?

Jawel, u kan best wel goed lezen! Ik ben dus ssssmokey, zowel op pokerstrategy als op stars. Mensen die, net zoals ik, enkel goede bedoelingen op het forum hebben met poker en al het gebeuren er rond, mogen me Tom noemen :f_cool:.

Waarom ben ik al zo lang lid en heb ik mezelf nog niet voorgesteld?

Zeer lange Eeeeeeuh.... ik weet het echt niet, ik had dit eigenlijk al veel langer moeten doen, welgeteld 3 jaar geleden :facepalm:

Wat is mijn ervaring?

Naar mijn schatting speel ik ca. 7 jaar poker. Ik heb alle varianten al gespeeld, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar NL hold'em. Maar uiteraard kan ik een Omaha H/L of een horse af en toe best wel smaken _biggrin:
BRAG: Mijn beste live cash is in Venlo geweest met de 50€ 1 rebuy 1 add-on op vrijdagavond, heb ik gewonnen, en dat was goed voor ...eurootjes :coolface:.
ALs je online resultaten wil, moet je iq hoger zijn als dat van Jacky Lafon, en je vind het vanzelf (voor mijn tedere Noorderburen: hoger als een gorilla, +74)

Mijn kennis heb ik vooral te danken aan pokerstrategy, lezen van verschillende boeken en door het spelen natuurlijk.
Ik ben vooral actief op pokerstars en ik speel het liefst 18, 45 en 180 mans Sng's op de lage limieten (1$-3.5$).

Wat is mijn doel?

Ik heb al een tijdje het gevoel dat ik ergens in een slop zit en net dat extraatje meer mis in m'n game. Ik heb een uitdaging nodig maar ik weet niet goed welke... Help? ?(

Waar kan ik absoluut niet tegen?

Don't call me monkey, because if u do, know this;
i don't get mad... i get stabby

De laatste tijd volg ik ook geregeld verschillende blogs van oa DB,OMB,...

Beantwoorden
Citeren
13 replies
Moderator
pcbeem

Hey Tom (ik ga er van uit dat ik je zo mag noemen),

Leuk dat je je alsnog voorstelt, maakt niet uit hoe lang geleden je al lid bent geworden _evil:.

Misschien is het leuk om als volgende stap ook meteen een blog te maken? Zoals je denk ik al weet zijn er meerdere spelers die MTT SNG's spelen dus ik denk dat je dan van velen kanten goede tips zult krijgen.

Mocht je verder nog wat te vragen hebben, doe dit dan gewoon er is namelijk altijd wel iemand bereid om je verder te helpen.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Nice post:P leest makkelijk!
Je lijkt me een aardige kerel :D

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Oorspronkelijk gepost door ssssmokey
Wie ben ik?

Jawel, u kan best wel goed lezen! Ik ben dus ssssmokey, zowel op pokerstrategy als op stars. Mensen die, net zoals ik, enkel goede bedoelingen op het forum hebben met poker en al het gebeuren er rond, mogen me Tom noemen :f_cool:.

Waarom ben ik al zo lang lid en heb ik mezelf nog niet voorgesteld?

Zeer lange Eeeeeeuh.... ik weet het echt niet, ik had dit eigenlijk al veel langer moeten doen, welgeteld 3 jaar geleden :facepalm:

Wat is mijn ervaring?

Naar mijn schatting speel ik ca. 7 jaar poker. Ik heb alle varianten al gespeeld, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar NL hold'em. Maar uiteraard kan ik een Omaha H/L of een horse af en toe best wel smaken _biggrin:
BRAG: Mijn beste live cash is in Venlo geweest met de 50€ 1 rebuy 1 add-on op vrijdagavond, heb ik gewonnen, en dat was goed voor ...eurootjes :coolface:.
ALs je online resultaten wil, moet je iq hoger zijn als dat van Jacky Lafon, en je vind het vanzelf (voor mijn tedere Noorderburen: hoger als een gorilla, +74)

Mijn kennis heb ik vooral te danken aan pokerstrategy, lezen van verschillende boeken en door het spelen natuurlijk.
Ik ben vooral actief op pokerstars en ik speel het liefst 18, 45 en 180 mans Sng's op de lage limieten (1$-3.5$).

Wat is mijn doel?

Ik heb al een tijdje het gevoel dat ik ergens in een slop zit en net dat extraatje meer mis in m'n game. Ik heb een uitdaging nodig maar ik weet niet goed welke... Help? ?(

Waar kan ik absoluut niet tegen?

Don't call me monkey, because if u do, know this;
i don't get mad... i get stabby

De laatste tijd volg ik ook geregeld verschillende blogs van oa DB,OMB,...

Ik neem aan dat je iq nu gaat toenemen? OMB is bekend hier idd. Vergeet K2 niet te noemen volgende keer OK!

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey Tom (ik ga er van uit dat ik je zo mag noemen),

Leuk dat je je alsnog voorstelt, maakt niet uit hoe lang geleden je al lid bent geworden _evil:.

Misschien is het leuk om als volgende stap ook meteen een blog te maken? Zoals je denk ik al weet zijn er meerdere spelers die MTT SNG's spelen dus ik denk dat je dan van velen kanten goede tips zult krijgen.

Mocht je verder nog wat te vragen hebben, doe dit dan gewoon er is namelijk altijd wel iemand bereid om je verder te helpen.

mvg pcbeem _cool:

Natuurlijk mag je me Tom noemen :-)
Ik vind het trouwens een goed idee om eens een blog te starten, in januari ga ik er werk van maken! Zo kan ik mezelf mss motiveren om een doelstelling te behalen. _cool:
En het is een extra reden om me meer actief op het forum te begeven ;-)

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Nice post:P leest makkelijk!
Je lijkt me een aardige kerel :D

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

@yordi: van zulke reply zal mijn iq er niet op vooruit gaan :P :coolface:
Wat bedoel je met k2, bij deze is het wel vernoemd ;)

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Oorspronkelijk gepost door ssssmokey
@yordi: van zulke reply zal mijn iq er niet op vooruit gaan :P :coolface:
Wat bedoel je met k2, bij deze is het wel vernoemd ;)

... Goed bezig! Welkom in ieder geval!

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt

Hallo Tom,

Ik ben zelf ook van plan om in Januari over te stappen van cashtafels naar SnG's, misschien dat we elkaar hier kunnen helpen met elkaars ervaringen en de dingen die we meemaken? Ik wil eerst beginnen met de 1$ 45man regulars en wil, als dit bevalt, over gaan op de $3,50 45man regulars.

In de toekomst ook 180 mans, maar laat ik me eerst maar eens focussen op de 45 mans :P

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Als je ervaringen wilt delen heb ik een goede tip voor je -> maak een blog aan, er zijn altijd wel mensen die zelfde game spelen en je zullen volgen.

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

Als je ervaringen wilt delen heb ik een goede tip voor je -> maak een blog aan, er zijn altijd wel mensen die zelfde game spelen en je zullen volgen.

In januari begin ik eraan :D, maar ben diep aan het nadenken welke doelen ik ga opstellen. Ik kan trouwens alle hulp gebruiken die ik kan krijgen!
Eerst was ik van zin om op partypoker te starten omdat m'n account daar tracked is, en op stars niet, maar eigenlijk speel ik het liefst op stars... dus heb ik nog een weekje om dit dilemma op te lossen;
party => mogelijkheid tot hogere status dus toegang tot de nog betere artikelen, coaching, etc
stars => ninja en hm2 werkt er goed, veel SnG's, veel traffic, prima lay-out,...

@PotSplitt: Tof dat je ook aan de 45 mans gaat beginnen! Je bent steeds welkom op m'n blog (die ik nog moet starten :facepalm: ) om ideeën uit te wisselen en opgedane kennis te delen :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Mijn post was ook meer bedoeld voor PottSplit :], zou wel erg drammerig overkomen om het 2x in één thread aan je te vragen :facepalm:.

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey

Mijn post was ook meer bedoeld voor PottSplit :], zou wel erg drammerig overkomen om het 2x in één thread aan je te vragen :facepalm:.

Als het op m'n blog ook zo gaat gaan, wordt dat lachen geblazen :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Hallo Tom,

Ik ben zelf ook van plan om in Januari over te stappen van cashtafels naar SnG's, misschien dat we elkaar hier kunnen helpen met elkaars ervaringen en de dingen die we meemaken? Ik wil eerst beginnen met de 1$ 45man regulars en wil, als dit bevalt, over gaan op de $3,50 45man regulars.

In de toekomst ook 180 mans, maar laat ik me eerst maar eens focussen op de 45 mans :P

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent!

Jo Potsplitt (en smokey)
Ik zoek ook een groepje mensen waar ik op skype hier en daar wat mee kan babbelen over de lage cash tafels en wat SnG's. Niet alleen om het coachen maar ook gewoon voor t plezier.
Als je skype hebt kun je me wel toevoegen op jenswigger92
Zie het wel gebeuren!

Beantwoorden
Citeren