Ga naar het forum
Hulp gevraagd voor ...

Meldingen
Alles wissen

Hulp gevraagd voor kerstcadeau!!

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,248 Weergaven
Benji009

Ok PS'ers, ben al een heeele tijd op zoek naar een horloge voor men vriendin voor kerstmis. Maar echt nergens te vinden, dus had men gedachten al op een andere cadeau gezet tot ik het horloge op een online webshop zag.

Probleem zijn hier echter de betalingsmogelijkheden (het is een shop in NL en ik ben zelf BE). iDEAL, AfterPay, Paypal & creditcard. Creditcard heb ik niet, en iDEAL en AfterPay blijken enkel voor NL'ers.

Paypal heb ik wel maar staat geen geld op. Iemand een idee hoelang het duurt om van bankrekening naar paypal over te zetten? Is dat 3 dagen? En hoe lang duurt het om van Paypal naar Paypal over te zetten? Tijd dringt nogal aangezien het volgende week al kerst is.

Allessinds bedankt voor iedereen die me hier beantwoordt.

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Sailer85

gaat allemaal erg snel, dus moet wel lukken voor kerst

edit: ik zal het even uitbreiden, ik heb geen paypal maar MB. Maar geld overmaken duurt bij mij 1 dag. MB--> MB dus wrs paypal-->paypal gaat redelijk instantaan.

Beantwoorden
Citeren
Benji009

Ga het eens proberen. Ik hoop gewoon niet dat het 3 werkdagen duurt want dan is het: donderdag, vrijdag, maandag. En dan nog een leveringstijd van een dag. Is allemaal toch wel nipt. Bedankt in ieder geval.

Beantwoorden
Citeren
Revenem

PayPal naar PayPal is een paar minuten max, maar de eerste storting van je bankrekening naar PayPal duurt wel een paar dagen. Normaal staat het er tegen vrijdagnamiddag wel op, maar als je pech hebt zal je moeten proberen een swap MB -> PayPal te regelen

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Als je neteller hebt kan je ook een virtuele cc aanmaken :) Dan krijg je een nummer, expiry date en cvv code die je kan gebruiken. Uiteraard moet er wel geld op neteller staan om iets te kunnen betalen :)

Beantwoorden
Citeren

Al gelukt?

Ik heb ook zo'n neteller creditcard en betaal er alles mee online. , super makkelijk idd

Beantwoorden
Citeren
Qubie

Geef het haar voor nieuwjaar. :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

In Nederland kun je ook online een 3vcard kopen, een soort prepaid credit card.

Ik heb dit wel eens gedaan, maar dan online uiteraard weer met iDeal betaald. Ik weet niet of je ook op een andere manier de card kunt kopen. Je kunt ze overigens in Nederland ook kopen bij Primera (weet niet of ze dat in Belgie hebben?)

https://www.3vcard.nl/

Mocht dit niet werken, dan is er misschien voor België wel een vergelijkbaar alternatief.

Beantwoorden
Citeren
Benji009

Stond maandje op non-actief wegens examens dus had julie reacties niet meer gelezen, maar toch bedankt voor de hulp. (Het horloge is nog op tijd in men bezit gekomen ;) )

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

werd het ook goed ontvangen?

(examens gehaald?)

Beantwoorden
Citeren
Benji009

Ik heb opt laatste nippertje nog een winkel in de buurt kunnen vinden waar ze het verkochten, dus snel naar daar gereden en goed ontvangen dus.

En jep, afgestudeerd hier! Volwassenleven kan beginnen, zucht. Maar sollicitaties zullen nog wel n tijdje duren, dus nog even wat tijd voor mezelf.

Beantwoorden
Citeren