Wat is de Gemstone-promotie?
De
Gemstone VIP-promotie is exclusief voor PokerStrategy.com en loopt het gehele jaar 2013. Het doel is eenvoudig: verdien
groene Gemstones voor iedere 2.500 StrategyPoints en
rode Gemstones voor iedere 7.500 StrategyPoints die je per maand bij een van onze deelnemende pokerrooms verzamelt.
In januari 2014 worden jouw
Gemstones veranderd in cash en ontvang je $25 per
groene Gemstone en $75 per
rode Gemstone.
Extra value bovenop alle andere beloningen!
Let erop dat de cash die je verdient door
Gemstones te verzamelen bovenop andere beloningen komt, zoals de Top100-promotie, onze exclusieve rake races, het VIP-systeem van de pokerroom en algemene promoties die door de pokerroom worden georganiseerd.
Deelnemende rooms:
De onderstaande tabel toont de deelnemende pokerrooms, inclusief een gedetailleerde analyse van de hoeveelheid cashback die je bij iedere room krijgt.
| Gemstone VIP-promotie: Deelnemende pokerrooms | ||
| Pokerroom | StrategyPoints | Detail-analyse |
| 5 per $1 rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij William Hill | |
| 4 per £1 rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij Ladbrokes Poker | |
| 4 per € rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij 24hPoker | |
| 4 per €1 rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij Poker Heaven | |
| 3 per $1 rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij Win Cake | |
| 4 per $1 rake | Ons exclusieve VIP aanbod bij EuroPoker | |
| 4 per $1 rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij Gala Poker | |
| 4 per $1 rake | Ons exclusieve VIP-aanbod bij Coral Poker | |
*EuroPoker doet mee in de Gemstone VIP-promotie sinds 1 februari 2013.
**Coral Poker & Gala Poker doen mee in de Gemstone VIP-promotie sinds 1 september 2013.
Hoe verzamel ik Gemstones?
Iedere 2.500 StrategyPoints die je in een maand bij een van de bovengenoemde pokerrooms genereert is één
groene Gemstone waard.
Iedere 7.500 StrategyPoints die je in een maand bij een van de bovengenoemde pokerrooms genereert is één
rode Gemstone waard.
Houd in de gaten dat bonus StrategyPoints NIET meetellen voor de
Gemstone-promotie.
De onderstaande tabel laat zien hoe jouw Gemstone-balans verhoogd wordt naarmate je meer StrategyPoints in een maand verdient:
| Gemstone 2013 Maandelijks Overzicht | |||
Rode Gemstones |
Waarde | ||
| 2.500 | $25 | ||
| 5.000 | $50 | ||
| 7.500 | ![]() |
$150 | |
| 10.000 | ![]() |
$175 | |
| 12.500 | ![]() |
$200 | |
| 15.000 | ![]() ![]() |
$300 | |
De promotie is niet begrensd op 15.000 StrategyPoints. Je krijgt verder gewoon groene en rode Gemstones voor iedere 2.500 en 7.500 StrategyPoints.
Belangrijk: De benodigde 2.500 StrategyPoints or 7.500 StrategyPoints moeten bij exact één deelnemende pokerroom worden gegenereerd om een Gemstone te verdienen. Je kunt bij meer dan één van de deelnemende pokerrooms spelen, maar je moet de minimum benodigde 2.500 of 7.500 StrategyPoints apart bij iedere pokerroom behalen.
Consistentie wordt beloond
Deze promotie draait om consistentie. Iedere maand
Gemstones verdienen betekent een substantiele beloning aan het einde van 2013, terwijl maanden van inactiviteit
Gemstones zal kosten:
• Mis een maand 2.500+ SP: verlies één
groene Gemstone
• Mis twee achtereenvolgende maanden 2.500+ SP:
groene Gemstone balans wordt gereset naar 0
• Mis een maand 7.500+ SP: verlies één
rode Gemstone
• Mis twee achtereenvolgende maanden 7.500+ SP:
rode Gemstone balans wordt gereset naar 0
Het is niet mogelijk om een negatieve
Gemstone balans te hebben. Als je dus meerdere maanden mist, hoef je je weg niet uit de negatieve cijfers te grinden.
Het cashbedrag van het volledige jaar zal in januari 2014 worden uitbetaald, zodra alle gegevens zijn verzameld.
Let op: Jouw prijs zal direct naar de account(s) van jouw pokerroom(s) worden uitbetaald, waarbij het aantal Gemstones dat je bij die pokerroom hebt behaald in cash op jouw account bij die pokerroom wordt omgezet.
Voorbeeld:
Aan het eind van het jaar heb je 25 groene Gemstones bij Pokerroom A en 4 groene Gemstones bij Pokerroom B. Dit maakt een totaal van 15 Gemstones die in totaal $3.000 waard zijn. $2.200 wordt op jouw account bij Pokerroom A uitbetaald, terwijl de overige $800 op jouw account bij Pokerroom B worden uitbetaald.
Extra value voor Gemstones in januari en februari
Om jou een goede start met onze Gemstone 2013 VIP-promotie te bezorgen, verdrievoudigen we alle
Gemstones die je in januari verdient en verdubbelen we alle
Gemstones die je in februari verdient.
Veelgestelde Vragen
Tellen bonus StrategyPoints mee voor de 2.500/7.500 StrategyPoints?
Nee. Bonus StrategyPoints, zoals promoties voor dubbele StrategyPoints of punten die in de points shop zijn gekocht, tellen niet mee voor de Gemstone-promotie.
Komen er veranderingen in het aantal StrategyPoints die bij de deelnemende pokerroom worden gegeven?
We behouden het recht om het aantal StrategyPoints te wijzigen dat we per deelnemende pokerroom geven. Als bijvoorbeeld een bepaalde markt gereguleerd wordt, zijn bepaalde aanpassingen noodzakelijk.
Kan ik bij meerdere deelnemende pokerrooms tegelijkertijd spelen?
Ja, je kunt Gemstones verdienen bij meerdere deelnemende pokerrooms tegelijkertijd. Je moet echter in een maand tenminste 2.500/7.500 StrategyPoints bij iedere afzonderlijke pokerroom om een groene/rode Gemstone te verdienen. Je kunt het totaal aantal StrategyPoints bij alle pokerrooms niet bij elkaar optellen om één Gemstone te krijgen.
Kan ik mijn cash bij een andere pokerroom, mijn Tell-a-Friend-account, Skrill of NETELLER laten uitbetalen?
Nee, het geld zal worden uitbetaald bij de pokerroom waar je jouw Gemstones hebt verdiend.
Is de betaling echt geld, of is het een bonus die vrijgespeeld moet worden?
Het geld dat je in de Gemstone-promotie verdient is echt geld, wat betekent dat je er direct mee kunt spelen.
Hoe kan ik nagaan hoe veel Gemstones ik tot nu toe verdiend heb?
Aan de linkerzijde van de homepage, onder de sectie "Mijn Punten", zie je hoe veel Gemstones je dit jaar per maand hebt verdiend.