Het onwerkelijke is werkelijk geworden, we hebben het jaar 2013 gehaald! Daar waar de Maya's dachten dat we het niet zouden halen, is mijn 2013 al weer begonnen met een aantal leuke ships.
Zo ga ik vanaf februari helemaal op mezelf wonen, heb ik online al weer iets geshipt en komt er hopelijk wat schot in de zaak met betrekking tot mijn afstudeerstage (die ik nog steeds niet heb).
Ik heb mezelf voorgenomen weer eens een blog te starten (hier ben ik best goed in al zeg ik het zelf :coolface:).
Ik heb live en online wat plannen het komende jaar, al zijn de live plannen iets concreter dan de online plannen. Ik speel online nog altijd (al een jaar) staked en heb nog aardig wat makeup weg te werken.
Live speel ik ook nog aardig wat, en heb ik sinds kort met 2 anderen een soort van live studiegroepje opgericht. Hoe dit er concreet uitziet weten we nog niet, maar we gaan binnenkort om de tafel om dit alles uit te werken en dan zal ik er ook in dit blog zeker wel wat over schrijven.
Wat kan je verwachten in dit blog?
Brags, beats en andere rail-shit!
Voortgang van live en online poker
Updates omtrent m'n sociale leven
Heel veel random bullshit
Ik raad jullie dan ook aan dit blog vooral niet te gaan volgen. Het moet wel leuk blijven he.
Ik wil deze openingspost afsluiten met een compositie van een in mijn ogen geweldig muzikant. Hij is mij het afgelopen jaar opgevallen door zijn deelname aan het programma De Beste Singer Songwriter van Nederland, het programma dat hij ook heeft gewonnen. Ik moet zeggen dat ik helemaal verkocht ben. Wat een stem, wat een gitaarwerk en wat een teksten. Voor elke muziekliefhebber een must om even te kijken.
See you all at the tables! ♠_cool: