Ga naar het forum
Informatie over de ...

Meldingen
Alles wissen

Informatie over de Sweat Sunday

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
939 Weergaven
Orodin

Informatie over de Sweat Sunday

In het nieuws heb je kunnen lezen dat we op zondag 27 januari aanstaande een oude succesformule opnieuw in het leven roepen: de Sweat Sunday.

Wat is de Sweat Sunday?

De Sweat Sunday wordt op zondagavond gehouden. Dit is een speciale coaching, waarin één van onze leden aan de tafels speelt en ondertussen door een van onze coaches gecoacht wordt (een zogenaamde 'sweatsessie').

Deze coaching duurt ongeveer 1 tot 1,5 uur lang en kan door alle PokerStrategen worden gevolgd, zodat iedereen ervan leert!

Hoe kan ik meedoen?

Als jij graag gecoacht wilt worden in de Sweat Sunday, laat dan de komende weken zien dat je actief aan je spel werkt. Dit laat je zien door actief te zijn op de handbeoordelingsforums. Je kunt zelf handen posten en hier vragen bij stellen, maar je kunt ook actief meedenken met, en reageren op, handen die door jouw mede-PokerStrategen worden gepost.

Daarnaast zul je je moeten inschrijven in onze speciale inschrijfthread op het forum, zodat we weten dat jij een van degenen bent die we in de gaten moeten houden.

Na 18 januari kiezen wij uit de deelnemers één lid dat op zondag 27 januari gecoacht zal worden in de Sweat Sunday. Verdere details, onder andere over het exacte tijdstip waarop de Sweat Sunday zal plaatsvinden, zullen binnenkort bekend worden gemaakt.

Kort samengevat:

Schrijf je in als deelnemer voor de Sweat Sunday in de inschrijfthread;
Wees actief op het handbeoordelingsforum, en laat zo zien dat jij actief aan je spel werkt;
Word uitgekozen om op 27 januari gecoacht te worden.

INSCHRIJVEN?
Als je je in wilt schrijven, doe je dit in onze inschrijfthread. Deze thread is alleen bedoeld voor informatie en beantwoording van vragen.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
pmania

Ik had een vraag over welke coaches de sweat mogelijk kunnen geven ? Zal dit een van de 8 coaches zijn die op de coachings pagina staan of ook elke willekeurige coach die ook coach op het forum heeft als functie ? Misschien een beetje lastige vraag maar op de coachings pagina staan er 8 maar op het forum zijn er toch nog meer actief ? En dan een vraag die hier eigenlijk op volgt als er op het forum dus nog aanzienlijk meer coaches bestaan, is er ergens dan misschien ook een lijst ofzoiets ?
Ik begrijp (ook wel) dat je niet zelf een coach kunt kiezen maar dat een passende word toegewezen. Een van mijn goede voornemens is ook om weer wat meer coachings te gaan volgen, dus ja zodoende.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door pmania
Ik had een vraag over welke coaches de sweat mogelijk kunnen geven ? Zal dit een van de 8 coaches zijn die op de coachings pagina staan of ook elke willekeurige coach die ook coach op het forum heeft als functie ? Misschien een beetje lastige vraag maar op de coachings pagina staan er 8 maar op het forum zijn er toch nog meer actief ? En dan een vraag die hier eigenlijk op volgt als er op het forum dus nog aanzienlijk meer coaches bestaan, is er ergens dan misschien ook een lijst ofzoiets ?
Ik begrijp (ook wel) dat je niet zelf een coach kunt kiezen maar dat een passende word toegewezen. Een van mijn goede voornemens is ook om weer wat meer coachings te gaan volgen, dus ja zodoende.

Wie de coach op de sweat sunday kan zijn is nog niet bepaald , de vaste coaches komen in aanmerking, maar ook handjudges of zelfs leden die op jouw game een goede reputatie/ coaching aanleg hebben.

Het idee van de sweat sunday is altijd geweest: voor en door de community, en dat is nu niet anders;)

Hopelijk heb ik je vraag hiermee wat beantwoord :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Hey allemaal,

Zoals jullie in het nieuws al hebben kunnen zien, zal op zondag 27 januari de Sweat Sunday plaatsvinden.

TFL999 zal dan worden gesweat door onze handjudge Oscaar10.

De Sweat Sunday vindt plaats van 19.30 - 20.30 uur.

Houd het coachings-overzicht in de gaten om deel te kunnen nemen aan deze coaching.

Alvast veel plezier allemaal!

Beantwoorden
Citeren
TFL999

Oscaar10, nogmaals hartelijk dank. Dik 2 uur coaching en aanwijzingen was echt super leerzaam!

Voor een volgende keer kan ik het echt iedereen aanraden om zich aan te melden hiervoor!

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door TFL999
Oscaar10, nogmaals hartelijk dank. Dik 2 uur coaching en aanwijzingen was echt super leerzaam!

Voor een volgende keer kan ik het echt iedereen aanraden om zich aan te melden hiervoor!

Goed om te horen dat het bevallen is. Hoe was de opkomst tijdens de coaching verder? Veel volgers?

Als er iemand is die feedback heeft over de opzet en uitvoering van deze Sweat Sunday, laat het in deze thread dan zeker even weten. We zullen dit dan meenemen voor een eventuele volgende keer.

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

Ik vond het ook interessant om te volgen. Heb wel wat bijgeleerd ivm met betsizings bijvoorbeeld.

Beantwoorden
Citeren
Erik212

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Oorspronkelijk gepost door TFL999

Goed om te horen dat het bevallen is. Hoe was de opkomst tijdens de coaching verder? Veel volgers?

Als er iemand is die feedback heeft over de opzet en uitvoering van deze Sweat Sunday, laat het in deze thread dan zeker even weten. We zullen dit dan meenemen voor een eventuele volgende keer.

Zou mooi zijn als er volgende keer eentje voor zowel cash games als Sitngo's/mtt's is als dit natuurlijk haalbaar is. Heb hem nu niet gevolgd, maar als een Sit and Go speler werd gecoacht was ik er zeker bij geweest. Mooi initiatief verder :)

Beantwoorden
Citeren