Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

bokkie zoekt iemand om NL OMAHA 08 math mee te bereken

17 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
4,191 Bekeken
Bokkie

Ik ben op zoek naar iemand die zelf NL of PL omaha 08 speelt dus die wat meer verstand heeft van het spelletje om wat over de math te weten te komen.
Ik denk dat we hier beide beter van worden omdat ik zelf al heel wat ervaring heb in het spelletje.
Ik speel 3/6 tot 10/20 cashgames (voornamelijk HU)
ik speel NL08 toernooien varierend van de 2rebuy tot alles wat runt :P
ik speelde NL08 HU hyper sngs van 200 tot 1k maar na flinke downswing nu 200 tot 350.
Speel ter opvulling hyper 6max sngs van 7 tot 30dollar omdat ik weinig aktie krijg.

Wat ik dus zoek is:
Iemand die redelijk op de hoogte is van het spelletje en die goed is in de wiskundige kant van poker of iemand die goed is in de wiskundige kant en NL08 wil leren met veel holdem of PLO ervaring.

Ik weet niet of er hier op het forum spelers zitten die veel NL08 spelen maar het is het proberen waard.

Alvast bedankt
Groetjes

Beantwoorden
Citeren
16 replies
Sokzel

Volgens mij is je naamgenoot Bokkie87 redelijk bedreven in deze rare spelletjes.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Volgens mij is je naamgenoot Bokkie87 redelijk bedreven in deze rare spelletjes.

:coolface: R U leveling ? Kdenk dat ze mekaar al vrij goed kennen :P

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

Erg interessant.

Ik beat de NL/PLO8 toernooien op microniveau wel aardig, heb een aardig wiskundig vermogen, maar de combinatie is echt wel heel lastig denk ik.

Edit: En vergeleken met jou stakes, stelt het helemaal niks voor haha

Beantwoorden
Citeren
Bokkie

ik ben idd bokkie87 :P

de stakes maken niet heel veel uit.
Als je het spelletje beetje begrijpt kom je al een heel eind.
Hogere stakes doe ik alleen bumhunten dus betekend niet dat ik extreem goed ben omdat ik die stakes speel.
Maar omdat ik me eigen voor het eerst wil ontwikkelen doormiddel van spelers analyseren en wat wiskundige berekeningen zou ik graag iemand hebben die hier al wat verstand van heeft zodat ik samen met die persoon aan mijn/zijn spel kan werken.

Beantwoorden
Citeren
pokerspeler02

Hey Bokkie,

Het lijkt mij wel interessant om wat theorie te bespreken en wat handjes te analyseren. Ik heb je even een vriendschapsverzoek gestuurd zodat ik even mijn skypeadres in een bericht sturen.

Beantwoorden
Citeren
Bokkie

ok ga je proberen te accepteren :D

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Waarom niet blauw meer. :D

Beantwoorden
Citeren
Bokkie

omdat ik lui ben en nooit iets post zullen ze me ws weer bronze hebben gegeven:D
maak btw ook geen videos meer en geef geen coachings meer

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Weet niet of nog vraag naar is maar heb opsich ook wel interrese.
Heb vroeger veel omaha hi/lo gespeeld en daar beetje BR mee opgebouwt vooral mtt/sng. Ben van plan het weer op te gaan pakken omdat ik het super leuke game vind en ik dan ook de 215$ en andere toernooien mee kan nemen in men grind op zondag. (en wie weet cash games later nog)

Beantwoorden
Citeren
Bokkie

ja voeg me maar toe op skype.
bjornverbakel is me skypenaam

Beantwoorden
Citeren
onmybike

ja toegevoegd ;)

Beantwoorden
Citeren

Bokkie een vraag van mij voorkomend uit zowel interesse als nieuwsgierigheid; waarom kies je voor de $7/$30 6max hypers als aanvulling en niet turbos of 6max cash?

En veel geluk en sterkte met de math dat gaat wel wat hoofdpijn opleveren :D
enig idee hoe je dit gaat aanpakken?
icm calc, hutchinson point system, hand calc of gewoon veel handen analiseren?

Ik kwam onlangs Omaha Indicator tegen wellicht is dat wat?
Ik heb me er niet heel erg inverdiept maar heb er zelf niet voor gekozen omdat de software onder je speeltafel lijkt te zitten en dat nogal onhandig lijkt voor multitafelen, + dat het een rommeltje wordt als hud ook nog aan staat.

Beantwoorden
Citeren
xinax123

Ik ging net speciaal de 15$ hyper doen om tegen je te spelen bokkie, reageer je niet :(!
Wel mooi plek 1 en 2 _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
pkplayer

Ik ben wel geïnteresseerd.

Helaas weinig ervaring met NLO8, wel des te meer met wiskunde. (Master-student wiskunde, vandaar)

Alleen zitten mijn examens een beetje in de weg, waardoor ik de eerstkomende weken praktisch geen tot zeer weinig tijd ga hebben.
Vanaf half juni, daarentegen, ben ik wel vrij

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Gewoon limit O8 spelen

Beantwoorden
Citeren
xinax123

Leer het ons Yoghi :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren