Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Lets "Playing2Win"

15 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,912 Bekeken

Hello everybody! Tijd om me ook een keertje voor te stellen. I am "Playing2Win", 30 jaar en speel nu zo'n 5 jaar poker. Ik werk 32 uur per week, heb een vrouw en een kind (van 1,5 jaar) en ook nog een sociaal leven dus best druk. Pokeren doe ik dus ook voornamelijk 's avonds en in de weekenden.

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar eigenlijk nog nooit gepost. Reden: Laks :facepalm:
Ik wil me nu wat meer op PS gaan bemoeien en meer gaan posten.

Ik speel zelf SNG's op Pokerstars. Ik heb alle varianten al eens gespeeld, allemaal erg leuk maar je moet toch een maingame hebben en dat is voor mij op dit moment de 6 max hyper sng's.
Op de $7s begonnen en zo langzaam omhoog gewerkt naar de $30s. Op dit moment pak ik er ook de softe $60s bij.

Ik heb afgelopen tijd veel coachings gehad om mijn spel naar een hoger plan te helpen...

Ik zal zo af en toe afwisselen met de 18 mans (wat mijn maingame was een half jaar geleden) want die blijven me ook nog altijd trekken.
Ik ben nog wel van plan om in de weekenden weer lekker MTT's te gaan spelen maar dat staat op dit moment nog ff op een laag pitje.

Mijn doelen voor 2013:
- 300k vpps
- 1 miljoen handen
- 4 uur spelen = 1 uur aan mijn spel werken (reviewen)

Gelddoelen heb ik niet want dat vind ik zo "pieeeeeeeeeeeeep". Je kan nog zo goed spelen en verliezen dat geld mij niks zegt. Het gaat om de beslissingen en zijn die +EV dan is het goed!

Tot aan de tafels... :coolface:

Beantwoorden
Citeren
14 replies
WesleyTheMan

Welkom :)

leuke post, en leuk dat je naast je drukke leven wat tijd gaat maken om hier te posten. Altijd goed om weer iemand erbij te hebben met ervaring.

Even een vraagje. Hoeveel van die hypersngs heb je gespeeld? Wil je je sample + ROI delen per limiet?

Ik ben zelf ook begonnen met hypers spelen maar heb nergens een graph/results kunnen vinden met wat sample.

Succes met je doelen :)

Wesley

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest

Ook, maar hier eens posten wat is je starsnick? Of zeg je die liever niet?, want met playing2win nog geen hand samen gespeeld :P

Beantwoorden
Citeren

:) glgl!

van wie heb je coaching gehad?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Welkom :)

leuke post, en leuk dat je naast je drukke leven wat tijd gaat maken om hier te posten. Altijd goed om weer iemand erbij te hebben met ervaring.

Even een vraagje. Hoeveel van die hypersngs heb je gespeeld? Wil je je sample + ROI delen per limiet?

Ik ben zelf ook begonnen met hypers spelen maar heb nergens een graph/results kunnen vinden met wat sample.

Succes met je doelen :)

Wesley

Op de $7 & $15 heb ik een te kleine sample om daar een roi over te geven...
Voor de hypers heb je echt een 10k sample nodig.
Op de $30 heb ik wel een 10k sample en daar is mijn roi 4% (op de wat lagere limieten zal het wat hoger zijn)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door liessens
Ook, maar hier eens posten wat is je starsnick? Of zeg je die liever niet?, want met playing2win nog geen hand samen gespeeld :P

Heb je nog niet vaak aan mijn tafels gezien idd.

Mijn starsnick is niet geheim ofzo maar ik ga het niet zo open en bloot overal vermelden.
Ik heb je laatst toegevoegd op skype das mijn starsnick weet je wel ;)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby

Tyty...!!!

Van Misha (BPPlatform) en Martijn (Quadchrasz)

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest

Ah weet ik wie je bent. Wist niet zeker of je zelfde was :D

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

Oorspronkelijk gepost door Playing2Win

Tyty...!!!

Die zijn sinds dit jaar toch gestopt met staken/coachen?

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest

En dacht dat 6max hyper coaching sowieso not done was

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

Oorspronkelijk gepost door Playing2Win

Tyty...!!!

Die zijn sinds dit jaar toch gestopt met staken/coachen?

Nope, maar ze zijn het wel aan het afbouwen. Ze gaan iig niet meer met nieuwe mensen beginnen voor zo ver ik weet.

Beantwoorden
Citeren

En dacht dat 6max hyper coaching sowieso not done was

Why?

Beantwoorden
Citeren

Zijn er hier nog meer mensen die de hypers spelen?

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest

Zoek, maar op internet. Coachingmateriaal bijna niet te vinden. Zo ver ik weet, coached er nauwelijks tot geen van de 100+ spelers. Is ook logisch. Is nu al super reg infested, is in feite nauwelijks tot geen plek voor nieuwe regs

Beantwoorden
Citeren

Zoek, maar op internet. Coachingmateriaal bijna niet te vinden. Zo ver ik weet, coached er nauwelijks tot geen van de 100+ spelers. Is ook logisch. Is nu al super reg infested, is in feite nauwelijks tot geen plek voor nieuwe regs

Mee eens! Op internet is er echt niks te vinden. (Houden zo :P) en weinig tot geen coaches voor de hypers.

For sure reg infested maar eerlijk is eerlijk er zitten wel veel bad regs tussen die nog aardig wat fouten maken. Ook die gasten zijn niet goed voor je roi maar daar kan je iig nog van snoepen.

Beantwoorden
Citeren