Hello everybody! Tijd om me ook een keertje voor te stellen. I am "Playing2Win", 30 jaar en speel nu zo'n 5 jaar poker. Ik werk 32 uur per week, heb een vrouw en een kind (van 1,5 jaar) en ook nog een sociaal leven dus best druk. Pokeren doe ik dus ook voornamelijk 's avonds en in de weekenden.
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar eigenlijk nog nooit gepost. Reden: Laks ![]()
Ik wil me nu wat meer op PS gaan bemoeien en meer gaan posten.
Ik speel zelf SNG's op Pokerstars. Ik heb alle varianten al eens gespeeld, allemaal erg leuk maar je moet toch een maingame hebben en dat is voor mij op dit moment de 6 max hyper sng's.
Op de $7s begonnen en zo langzaam omhoog gewerkt naar de $30s. Op dit moment pak ik er ook de softe $60s bij.
Ik heb afgelopen tijd veel coachings gehad om mijn spel naar een hoger plan te helpen...
Ik zal zo af en toe afwisselen met de 18 mans (wat mijn maingame was een half jaar geleden) want die blijven me ook nog altijd trekken.
Ik ben nog wel van plan om in de weekenden weer lekker MTT's te gaan spelen maar dat staat op dit moment nog ff op een laag pitje.
Mijn doelen voor 2013:
- 300k vpps
- 1 miljoen handen
- 4 uur spelen = 1 uur aan mijn spel werken (reviewen)
Gelddoelen heb ik niet want dat vind ik zo "pieeeeeeeeeeeeep". Je kan nog zo goed spelen en verliezen dat geld mij niks zegt. Het gaat om de beslissingen en zijn die +EV dan is het goed!
Tot aan de tafels...