Ga naar het forum
newbie at the tabel

Meldingen
Alles wissen

newbie at the tabel

15 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
964 Weergaven

Hallo allemaal,

Ik ben een complete beginner, dikke week geleden begonnen met wat gratis spelletjes.
Had toen geen flauw benul wat ik aan het doen was (nu eigenlijk ook niet maar kan ik dat al iets beter verbergen )
Toen kwam ik op pokerstars terecht en via een van de links daar vond ik paar korte cursussen over het pokerspel.
Daarbij zag ik in dat er wel heel wat meer kwam kijken bij poker dan geluk met de kaarten en was ik helemaal verkocht.

Op mijn zoektocht ben ik reeds vanalles tegengekomen het een meer informatief als het andere, men 2 dikste hits waren twoplustwo en pokerclub.be het eerste voor de informatieve posts die er met hopen zijn. het tweede voor de mensen daar die de moeite nemen mijn beginnersvragen te beantwoorden.
Door hun ben ik ook naar deze site verwezen en dacht me dus hier ook maar eens voor te stellen en te zien wat ik hier allemaal kan en mag leren.

Als beginner ben ik nu vooral op zoek naar alle beetje informatie die ik kan vinden om mijn spel te verbeteren, of beter gezegd om het spel te leren.
Op mijn werk (jeps ben gezegend met een job waarbij ik amper moet werken ) lees ik wat ik maar kan vinden, en eens thuisgekomen proberen het geleerde in de praktijk te brengen. Op moment speel ik voornamelijk 2nl micro cashgames om te oefenen, en af en toe een sit&go.

groetjes
varney

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
CastAside

Hallo

Genoeg informatie te vinden op dit forum!! Er zijn hier een hoop spelers hier die je behoorlijk opweg kunnen helpen. Handjes posten is erg leerzaam. Ik zou zeggen gebruik alle info die je hier kan krijgen zoveel als je kan.

Zou ook vooral eerst bepalen wat je wilt gaan spelen en bepaalde doelen voor jezelf stellen, altijd handig om ergens naartoe te werken ipv je weg te moeten vinden in een doolhof.

Succes aan de tafels en welkom

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Hoi Varney,