Hallo allemaal,
Ik ben een complete beginner, dikke week geleden begonnen met wat gratis spelletjes.
Had toen geen flauw benul wat ik aan het doen was (nu eigenlijk ook niet maar kan ik dat al iets beter verbergen )
Toen kwam ik op pokerstars terecht en via een van de links daar vond ik paar korte cursussen over het pokerspel.
Daarbij zag ik in dat er wel heel wat meer kwam kijken bij poker dan geluk met de kaarten en was ik helemaal verkocht.
Op mijn zoektocht ben ik reeds vanalles tegengekomen het een meer informatief als het andere, men 2 dikste hits waren twoplustwo en pokerclub.be het eerste voor de informatieve posts die er met hopen zijn. het tweede voor de mensen daar die de moeite nemen mijn beginnersvragen te beantwoorden.
Door hun ben ik ook naar deze site verwezen en dacht me dus hier ook maar eens voor te stellen en te zien wat ik hier allemaal kan en mag leren.
Als beginner ben ik nu vooral op zoek naar alle beetje informatie die ik kan vinden om mijn spel te verbeteren, of beter gezegd om het spel te leren.
Op mijn werk (jeps ben gezegend met een job waarbij ik amper moet werken ) lees ik wat ik maar kan vinden, en eens thuisgekomen proberen het geleerde in de praktijk te brengen. Op moment speel ik voornamelijk 2nl micro cashgames om te oefenen, en af en toe een sit&go.
groetjes
varney