Ga naar het forum
Weekly Quiz - NL - ...

Meldingen
Alles wissen

Weekly Quiz - NL - Equity, deel 1: Sqeezes vs. Ranges

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
635 Weergaven
Orodin

Hartelijk welkom bij het eerste deel van onze nieuwe vierdelige quizserie over equity in No-Limit cashgames.

Tot eind april krijg je iedere twee weken een quiz over dit onderwerp voorgeschoteld. Deze eerste quiz gaat over de equity die je hebt in situaties waarbij squeezes al dan niet kunnen plaatsvinden tegen bepaalde ranges.

In de komende quizes in deze serie zul je de volgende onderwerpen nog voorbij zien komen:
- Broke op de flop?
- Equity op de turn
- Equity op de river

Deze quiz is beschikbaar voor al onze leden met de Gold status en hoger.

Veel plezier en succes met de quiz!

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Sjors777

Vrag 2 klopt het antwoord echt niet. Sure, 3betten in eerste instantie is niet echt een ev+ move, maar dan kan je beter je fout erkennen dan het tegen qq+/ak erin krijgen. In een vacuüm wordt er echt niet wijder gepushed vanuit utg als er een 3bet vs utg komt.

Beantwoorden
Citeren
divvie

Agree met Sjors.

Na de raise van UTG en de call van de cutoff, zit jij op de button met TT. Een call is hiet de beste optie; je kunt nauwelijks squeezen voor value en een zwakkere range zal hier, uit positie, zelden callen. Je werkt jezelf in een lastige spot door hier, na de raise van UTG, te gaan 3-bet/folden; met TT heeft dit geen zin. Je kunt het er echter ook niet voor value in gooien.

Antwoord op vraag 1. Imo erg tegenstrijdig met wat in antwoord 2 wordt aangeraden?

Beantwoorden
Citeren
TFL999

22 van 24 punten. En precies vraag 2 had ik fout. (Las de comments hierboven hierna pas)

Ben het ook niet eens met antwoord op de vraag, want vraag 3 geeft uitleg al mijns inziens waarom je zou moeten folden bij vraag 2. +1 voor Sjors.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88

20 / 24 punten en inderdaad ook vraag 2 die ik 'fout' had beantwoord. ik geloof net als derest ook niet dat broke gaan in vraag 2 het juiste antwoord is. vraag 3 geeft daarbij al de uitleg waarom je bij een shove van villian in vraag 2 daar gewoon moet folden..

Beantwoorden
Citeren
luca02

22/24 en vraag 2 fout :D

Beantwoorden
Citeren