Hallo allemaal,
Even voorstellen. Ik ben trackerlwd uit Leeuwarden en speel ongeveer 8 jaar poker. Ben eerst begonnen met cash games op Everest en heb daar via de gratis tafeltjes en de microlimieten een aardige bankroll op kunnen bouwen. Daarna ontdekte ik de charme van de mtt's en heb ik een aantal keren leuk kunnen shippen. Helaas had ik destijds nog nooit van brm gehoord en heb ik al het geld er doorheen gejast. ![]()
Daarna heb ik een account geopend op pokerstars. Ook hier heb ik via de freerolls een bankroll kunnen opbouwen. Met deze bankroll ook een aantal keren kunnen shippen op de microlimieten. Jammer genoeg ben ik ondanks het brm (40/50 bi) in een verschrikkelijke downswing geraakt en weer al mijn geld kwijtgeraakt.
Na een aantal jaren het poker voor bekeken gehouden te hebben kon ik me een aantal maanden terug toch niet meer inhouden. Op pokerstars ben ik begonnen met de $1 mtt's en ben in één van die toernooien met een entry van ong. 5000 man derde geworden om zo op de iets hoger limieten (wel nog steeds micro) te kunnen spelen. Door de vorige teleurstellende periode heb ik nu mijn brm ingesteld op 100 bi.
Daarna weer een downswing meegemaakt en de helft van de bankroll er weer doorheen. Echter ben ik er wel achter gekomen dat de downswing vooral te maken had met mijn eigen mindset (te negatief) en dat mijn spel een aantal leaks bevatte. Onbewust begon ik toch te tilten en speelde meer handen dan noodzakelijk. Ook werd ik me bewust dat mijn middenfase en push/fold strategie niet helemaal optimaal is.
Hoewel ik mij vroeger wel in de boeken van Harrington en Slansky verdiept had werd het voor mij de hoogste tijd om de theorie weer wat op te frissen. Bij mijn zoektocht ben ik op pokerstrategy terecht gekomen en heb hier inmiddels al wat artikelen en video's bekeken. Inmiddels begint mijn spel zich weer wat te verbeteren en geraak ik weer wat in de money. Helaas nog niet dik geshipt, maar ik vermoed dat het niet meer lang zal duren.
Via deze weg wil ik iedereen die aan deze top site een bijdrage levert bedanken and keep up the good work!
Good luck at the tables!