Aloha
weer een thread die over films gaat, ja zeker ik ben gewoon nieuwsgierig welke films de form leden in de bios hebben gezien of gaat zien.en niet de films die je van het internet plukt
ben zelf een science fiction liefhebber en kijk de meesten science fiction films in de bios. de lasten film waar voor ik naar de bios ben geweest is Oblivion
http://www.imdb.com/title/tt1483013/
Fast 6 en de kampioenen met de vriendin , moet ze ook iets gunnen hé
Voor de rest ga ik niet naar de cinema , als je thuis zelf projector met home cinema en doek van 3 meter breed. Dan blijf ik liever thuis in de zetel
Voor films die mij echt aanspreken zou ik wel eens naar de cinema gaan. Al is het maar voor m'n vriendin plezier te doen.
Aloha
Iron Man 3 real 3D
heb mij kostelijk vermaakt ik de bios

en binnenkort naar star trek into darkness ook real 3D
Ga niet heel dikwijls naar de ciné omdat ik het zo'n afzetterij vind. Maar Iron Man 3 lijkt me nog wel het betalen waard. Enkel de grote films ga ik in de bios zien (of met men vriendin als we ons vervelen
) . Lord of the Rings bv, altijd bioscoop waardig.
Wat is er precies afzetterij aan een bioscoop? Als ik bijvoorbeeld de Kinepolis in Antwerpen bekijk vind ik de prijzen daar alleszins redelijk. Natuurlijk, een avondje bios kost een paar euro, maar een bios onderhouden kost ook veel geld en de filmmakers mogen ook nog wel iets verdienen toch?
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Wat is er precies afzetterij aan een bioscoop? Als ik bijvoorbeeld de Kinepolis in Antwerpen bekijk vind ik de prijzen daar alleszins redelijk. Natuurlijk, een avondje bios kost een paar euro, maar een bios onderhouden kost ook veel geld en de filmmakers mogen ook nog wel iets verdienen toch?
lol
Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha
weer een thread die over films gaat, ja zeker ik ben gewoon nieuwsgierig welke films de form leden in de bios hebben gezien of gaat zien.en niet de films die je van het internet plukt
ben zelf een science fiction liefhebber en kijk de meesten science fiction films in de bios. de lasten film waar voor ik naar de bios ben geweest is Oblivion
http://www.imdb.com/title/tt1483013/
![]()
Dit is echt een van de kutste films ooit! Absoluut niet waard om voor te betalen!
De inconsequenties in de film en het zeer slechte acteer werk zijn gewoon zwaar irritant!
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Dit is echt een van de kutste films ooit! Absoluut niet waard om voor te betalen!
De inconsequenties in de film en het zeer slechte acteer werk zijn gewoon zwaar irritant!
Niet positief, maar je bent er wel door geraakt :D.
Aloha
ben het wel met je eens de bios is idd erg duur en daarom kijk ik ook mar 10% van alle films in de bios de rest haal ik gewoon van het net.wat kost een avondje bios
kaartje 12 en je gaat nooit alleen dus 24
2 drankjes 6
popcorn 5
parkeren 7 in een garage
intotaal 42 euro om een film te zien is idd afzetterij
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
De inconsequenties in de film en het zeer slechte acteer werk zijn gewoon zwaar irritant!Niet positief, maar je bent er wel door geraakt :D.
vooral door geïrriteerd..
Wat is er precies afzetterij aan een bioscoop? Als ik bijvoorbeeld de Kinepolis in Antwerpen bekijk vind ik de prijzen daar alleszins redelijk. Natuurlijk, een avondje bios kost een paar euro, maar een bios onderhouden kost ook veel geld en de filmmakers mogen ook nog wel iets verdienen toch?Aloha
ben het wel met je eens de bios is idd erg duur en daarom kijk ik ook mar 10% van alle films in de bios de rest haal ik gewoon van het net.wat kost een avondje bios
2 drankjes 6
popcorn 5
parkeren 7 in een garage
Daarom koop ik mijn films meestal ^^ paar weken later en je kan ze al kopen op dvd / blue ray. voor prijsje , dan kosten ze amper 15 euro. Ale toch waar ik ze koop ^^
Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Wat is er precies afzetterij aan een bioscoop? Als ik bijvoorbeeld de Kinepolis in Antwerpen bekijk vind ik de prijzen daar alleszins redelijk. Natuurlijk, een avondje bios kost een paar euro, maar een bios onderhouden kost ook veel geld en de filmmakers mogen ook nog wel iets verdienen toch?Aloha
2 drankjes 6
popcorn 5
parkeren 7 in een garage
intotaal 42 euro om een film te zien is idd afzetterijDaarom koop ik mijn films meestal ^^ paar weken later en je kan ze al kopen op dvd / blue ray. voor prijsje , dan kosten ze amper 15 euro. Ale toch waar ik ze koop ^^
Aloha
koop jij nog dvds je kan de films gewoon van het net halen en ze op dvd branden of op een externe harddisk zetten en op je tv kijken.dat werkt prima
2 drankjes 6
popcorn 5
parkeren 7 in een garage
intotaal 42 euro om een film te zien is idd afzetterijDaarom koop ik mijn films meestal ^^ paar weken later en je kan ze al kopen op dvd / blue ray. voor prijsje , dan kosten ze amper 15 euro. Ale toch waar ik ze koop ^^
Aloha
koop jij nog dvds je kan de films gewoon van het net halen en ze op dvd branden of op een externe harddisk zetten en op je tv kijken.dat werkt prima
koop jij nog een auto? kan je gewoon op straat rondlopen en wachten tot je er eentje ziet zonder chauffeur met draaiende motor en die gewoon meenemen
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
2 drankjes 6
popcorn 5
parkeren 7 in een garage
Aloha
koop jij nog dvds je kan de films gewoon van het net halen en ze op dvd branden of op een externe harddisk zetten en op je tv kijken.dat werkt primakoop jij nog een auto? kan je gewoon op straat rondlopen en wachten tot je er eentje ziet zonder chauffeur met draaiende motor en die gewoon meenemen
![]()
![]()
Aloha
dat noemen ze een lok auto kijk jij nooit rtl7als je instapt ben je het haasje
lol hoe duur is het voor jullie om een film te kijken...
Bij mij in de bioscoop is het elke dinsdagavond 4 euro voor een ticket, gewoon wat drinken meenemen van thuis en je zit voor 8 euro filmpje te kijken met zen twee.
Zelf wacht ik altijd wel aantal weken voor ik ga kijken, anders zitten de zalen helemaal vol met smekkelende, krakende en vervelende mensen.
The great gatsby lijkt me wel wat en ga ik dit weekend kijken denk ik.
2 drankjes 6
popcorn 5
parkeren 7 in een garage
Ben je wel helemaal lekker?
Kaartje kost bij een normale bios 8eu, zelf eten en drinken mee..
Ik neem mijn vrouw mee... Die neemt een tasje mee... Daar stop ik kleine flesjes wijn en glazen in en als ik chips/m&m koop dan doe ik dat in de super. Ik woon op fietsafstand van de Kuip dus parkeren hoeft op zich ook niet eens ![]()
Die antwerpse bios is trouwens wel leuk maar voor je auto wat minder met al die grote gaten in het wegdek. En de restaurantjes er omheen zijn kut! (Binnenstad kun je in antwerpen trouwens prima eten en drinken).
Om ontopic te komen: The Hobbit was een mustsee en ik wil eigenlijk Iron Man 3 ook nog bekijken!
Zolang de film niet in 3d is ga ik graag naar de bios. Ondanks dat ik thuis ook een projector heb is het in de bios toch vaak een leukere ervaring, kom je ook nog het huis is uit....
Behalve als het dus 3d is, wat een kut idee is dat geweest zeg.
Ik vind 3D juist een reden om te gaan al ben ik wel selectief qua films. En de sfeer in een bios is toch altijd wel leuk. Wat ik wel jammer vind is dat ze tegenwoordig abbonementen hebben voor de bios. Het lijkt me dan niet meer "speciaal". Sommigen gaan zelfs hele dagen naar de bioscoop... lol