Skip to forum
$100,000 guaranteed...

Meldingen
Alles wissen

$100,000 guaranteed in the PokerStrategy.com Open Series bij PokerStars!

75 Berichten
27 Gebruikers
0 Reactions
10.3 K Bekeken
Head Admin
Lanfear81

PSOS
Heb jij nog niet de bankroll om in Las Vegas naast bekende namen te zitten zoals Phil Hellmuth, Daniel Negreanu, of Phil Ivey?

Je kunt het je zeker veroorloven om deel te nemen aan onze grootste online toernooi-promotie ooit, die voor iedereen toegankelijk is!

De eerste editie van de PokerStrategy.com Open Series bij     PokerStars PokerStars (PokerStars.be voor Belgen) heeft een speelschema met 63 toernooien en een prijzenpot van $100.000 gegarandeerd.

Van 29 mei tot het Main Event op 06 juli, organiseren we het ene gegarandeerde toernooi na het andere, met buy-ins variërend van $1,10 tot $109, daarbij zullen ook de populairste pokervarianten aan bod komen.

Hoe kan ik deelnemen aan de Pokerstrategy.com Open Series?

Elk event van de okerStrategy.com Open Series wordt beschermd met een wachtwoord.

Om deel te kunnen nemen is het niet noodzakelijk dat je account bij PokerStars gekoppeld is aan PokerStrategy.com; het enige dat je nodig hebt, is een normale account bij PokerStars en het wachtwoord van het event.

Je komt de wachtwoorden op de volgende manier te weten:

1. Beslis welk event je wilt spelen
2. Ga naar de Nieuwsflash van PokerStrategy.com
3. Je vindt het wachtwoord terug bij het onderdeel "Vandaag bij PokerStrategy.com"
4. Ga naar Tournaments -> gekozen event in de lobby van PokerStars en registreer je voor het event

Voorbeeld: wanneer BobbyFishSticks op 29 mei wil deelnemen aan het $5,50 No-Limit Hold'em openingsevent, dan logt hij in op zijn account bij PokerStrategy.com, en bekijkt hij de Nieuwsflash van 28 of 29 mei. Het wachtwoord is terug te vinden bij het onderdeel "Vandaag bij PokerStrategy.com", vervolgens kan hij zich met die informatie registreren bij het event.

Community battle - welk land presteert het best in de series?

Welke PokerStrategy.com community beschikt over de beste toernooispelers? Zul jij jouw land helpen bij het veroveren van de eerste PokerStrategy.com Online Series?

Om de vriendschappelijke rivaliteit tussen onze 19 communities een beetje aan te moedigen, zullen we een lijst samenstellen van de nationaliteiten die in de PokerStrategy.com Open Series "op het podium eindigen" (1e, 2e en 3e plaats).

Pokerstrategy.com Open Series: Speelschema

PSOS
Alle bovenstaande tijden zijn weergegeven in CET zomertijd.

Heb je nog geen account bij PokerStars, maar wil je wel meespelen in de PokerStrategy.com Open? Maak dan nu een account aan en profiteer direct van de first deposit bonus.

Voor Nederland: Klik hier

Voor België: Klik hier

Beantwoorden
Citeren
74 replies
Head Admin
Lanfear81

Enjoy!! _cool:

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Ik vind het echt een top-idee. Alleen vreselijk jammer dat alles op dezelfde (minder geschikte) tijden begint.

Misschien een tip om dat de volgende keer wat te spreiden, zodat iedereen wel wat kan spelen.

Verder leuk idee!

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik vind het echt een top-idee. Alleen vreselijk jammer dat alles op dezelfde (minder geschikte) tijden begint.

Misschien een tip om dat de volgende keer wat te spreiden, zodat iedereen wel wat kan spelen.

Verder leuk idee!

beginnen allemaal om 18u 30/ 19:00 en vermoed dat je wel late reg zal hebben dus lijkt me voor ons net ideaal?

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Leuk!! Zal er zeker een paar gaan meepakken. :)

Beantwoorden
Citeren

Erg leuk initiatief! Jammer dat ik niet kan meespelen. HF

Beantwoorden
Citeren
pkplayer

Zeer mooi initiatief!
Ik ga zeker een aantal toernooien meedoen!
Maar waar staan ze eigenlijk in de lobby? Ik kan ze (nog) niet vinden?

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Verder leuk idee!

beginnen allemaal om 18u 30/ 19:00 en vermoed dat je wel late reg zal hebben dus lijkt me voor ons net ideaal?

Jij hebt zeker nog geen kleine kinderen :D:D:D

Nah, de tijd mag het initiatief niet drukken, want dat initiatief juich ik zeker toe ;)

Beantwoorden
Citeren
Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door pkplayer
Zeer mooi initiatief!
Ik ga zeker een aantal toernooien meedoen!
Maar waar staan ze eigenlijk in de lobby? Ik kan ze (nog) niet vinden?

Volgens mij staan ze nog niet in de lobby. Als het goed is, is het idee dat ze onder de tab private komen, maar dit kan evt. nog veranderen. Zodra de eerste toernooien opgezet zijn zal ik het hier nog even laten weten. (tenzij iemand anders het al direct gespot heeft _biggrin: )

Beantwoorden
Citeren

mss speel ik er wel enkele mee voor de BENL-community te steunen! :]

Beantwoorden
Citeren

Leuk initiatief, speel er zeker een paar mee.
Is het een idee om een leaderboard bij te houden en dan tijdelijke statusupgrade of wat merchandise weg te geven voor de 1e 10 plaatsen oid?

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Ik zal hoogstwaarschijnlijk de meeste wel meepakken. _evil:

Beantwoorden
Citeren
rogervieri

Reload bonus?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door 4Menace
Leuk initiatief, speel er zeker een paar mee.
Is het een idee om een leaderboard bij te houden en dan tijdelijke statusupgrade of wat merchandise weg te geven voor de 1e 10 plaatsen oid?

Dit zou echt wel vet zijn. Ik wil dolgraag ene T-shirt of hoodie van PokerStrategy. Dit vind ik zelfs leuker dan prijsgeld :P (edit: ik overdrijf wel wat ja) Als dit het geval is zal ik de zeer lage meepakken.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Gratis reclame maken leuker dan geld? Heb hier nog wel wat liggen dan dat je kan overkopen.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Gratis reclame maken leuker dan geld? Heb hier nog wel wat liggen dan dat je kan overkopen.

Als je serieus bent ben ik echt wel geïntreseerd om een T-shirt en een hoodie te kopen.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Zelfs meerdere malen gedragen door promaster yoghii, zou ik best wel wat geld voor kunnen krijgen :D

Beantwoorden
Citeren
JinEX

Nieuwe handel in PS spullen :P

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Ga niet goedkoop zijn natuurlijk, zo'n collectorsitem.

Beantwoorden
Citeren
Thew0nders

Mooi initiatief ! Enkel vol in de examens , maar ja :)

Beantwoorden
Citeren