zero
Aloha
als je het zo goed doet op de micro toernament.waarom zou je dan willen overstappen naar de saaie
cashgames FR waar alle nitten zitten =
p.s welkom op de site
Het Davey,
Welkom op PokerStrategy.
Nice results over hoeveel games is dat ongeveer?
En als je je wilt gaan verdiepen in cashgames ben je hier aan het juiste adres.
Ik zie nog dat je de Basic status hebt, heb je al geprobeerd om de quiz te doen en daarmee een gratis startkapitaal te krijgen? Als bonus gaat je status dan ook nog omhoog naar Bronze zodat je toegang krijgt tot meer artikelen, video, coaching etc.
Mocht er iets niet duidelijk zijn of mocht je vragen hebben, just shout :f_cool:.
mvg pcbeem ♠_cool:
Goed om te horen en leuk om te zien dat je al zo actief bent.
Misschien is het ook een leuk idee als je een blog opent zodat je daar je ervaringen met de rest van het forum kunt delen?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Goed om te horen en leuk om te zien dat je al zo actief bent.Misschien is het ook een leuk idee als je een blog opent zodat je daar je ervaringen met de rest van het forum kunt delen?
Hij is al volop bezig hoor
Ik bedoel een thread in de blogsectie (die heb je toch nog niet), waarin je naast wtf handen ook je voortgang post :].
Waarom zijn alle comment veranderd in no comment of zero wat is dat nu weer voor iets achterlijks.
Oorspronkelijk gepost door ReckaH
Waarom zijn alle comment veranderd in no comment of zero wat is dat nu weer voor iets achterlijks.![]()
Is dit nodig mods?
Iemand komt hier nieuw op het forum en direct heb je mensen als ReckaH die hem achterlijk noemen...
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Oorspronkelijk gepost door ReckaH
Waarom zijn alle comment veranderd in no comment of zero wat is dat nu weer voor iets achterlijks.![]()
Is dit nodig mods?
Iemand komt hier nieuw op het forum en direct heb je mensen als ReckaH die hem achterlijk noemen...
Hoe wil jij het noemen dan verstandig of slim?
En waar noem ik iemand achterlijk
OP heeft week ban gekregen wegens het spammen in blog van Checkraise en andere threads (meerdere keren post met alleen teksten als whaat, zero etc. gepost).