Skip to forum
Sick pokerhand - di...

Meldingen
Alles wissen

Sick pokerhand - discuss

12 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
1,704 Bekeken

Gevonden op een ander forum, leek mij wel interessant om eens te discussen. Weet niet of iemand het al gezien heeft, maar lijkt mij nog een relatief jonge hand.

Het is niet de bedoeling om te zeggen; ja maar ja je moet dat preflop squeezen en dan heb je die spot niet; einde discussie. De bedoeling is om een conversatie op gang te krijgen.

Discuss;
(Preflopplay)
Postflopplay as played preflop
Welke spelers gingen allemaal in de fout?
Welke speler speelde het 'best'? (as played)
Wie zou er graag allemaal aan zo een tafel spelen? :coolface:

NO flame op elkaar, iedereen mag zijn zegje doen.

EDIT: Image

Beantwoorden
Citeren
11 replies

Ik ga hier gwn volledig broke op de flop ?(, yoloswagger

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Lol zoiets nog nooit gezien!!!

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Readless lijkt me hero's play fine. Als je weet dat je een weak flush kan laten folden call ik en jam any non club turn. :$

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik ken niets van cashgames, dus zeg maar als ik onzin uitkraam. Maar hoe kunnen Hero en SB hier nog folden op de flop ?!

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76

Zelf zou ik broke gaan, maar als je idd door de play op de flop 100% er van overtuigd bent dat iemand de flush al gehit heeft, en jij hebt niet zelf de NUt flushdraw in je klauwen... maakt het een call wel lastiger als je er over nadenkt.

Die SB gast had op de flop nooit moeten folden. Die had daar broke moeten gaan. Die gast zou theoretisch iets van 3 stacks kunnen winnen tegen 1 stack investeren. Dus 1 op 3 keer moet ie aan juiste eind trekken.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Zelf zou ik broke gaan, maar als je idd door de play op de flop 100% er van overtuigd bent dat iemand de flush al gehit heeft, en jij hebt niet zelf de NUt flushdraw in je klauwen... maakt het een call wel lastiger als je er over nadenkt.

Die SB gast had op de flop nooit moeten folden. Die had daar broke moeten gaan. Die gast zou theoretisch iets van 3 stacks kunnen winnen tegen 1 stack investeren. Dus 1 op 3 keer moet ie aan juiste eind trekken.

Ik ben geen cashgame pro maar aangezien ze allemaal 200bb diep spelen ligt dit mss anders?

Beantwoorden
Citeren

Ik ben geen cashgamer maar met deze hand ga ik gewoon broke...

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Ik dacht dat ik slecht was in handen vertellen :D.
Als je zeker bent dat iemand een flush flopped en iemand anders de A :club:, dan moet je idd gwn folden. Lijkt me wel een sterke speler, aangezien hij dat zomaar allemaal weet. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Lijkt me geen heel vreemde gok gezien de flopactie.

Beantwoorden
Citeren

Tegen deftige spelers easy fold flop. Tegen spelers als deze.. Tja ogen toe, muntje opwerpen? Probably toch vaker folden dan callen.

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas

Small blind moet wat mij betreft zijn flush gewoon uitbetten op deze flop.

Verder snap ik de big blind totaal niet die dubbelcheckraised met mogelijk maar 2 outs :facepalm:
Ook vind ik het onbegrijpelijk dat de hijack hier nog in de hand zit na de flop, aangezien hij op de river bluft en 2 pair aas-boer niet eens verslaat.
Om hier door te gaan zou hij toch echt minstens een set moeten hebben geflopt imo.
Daarnaast maakt utg+1 een rare bet op de river, wat normaal gesproken met dit board alleen een bluf kan zijn.
Daarom snap ik zijn rivercall dan ook totaal niet ?(
Er zijn lading handen die hem beaten.

Dat small blind fold na zoveel actie na zijn checkraise, vind ik niet zo beroerd (al had hij zelf moeten uitbetten)
Hero's spel vind ik eigenlijk het beste.
Goede bet op de flop en zeer logische fold imo, nh _cool: (afgezien van preflopspel)

Om toch nog ff door te zagen op het preflop-spel.
AJ is een openraise voor UTG+1 , hij mag wat mij betreft het stempel :f_confused:

Beantwoorden
Citeren