Zo even een vers blogje.
Waarom? omdat het kan!
Nou eens een keer proberen om niet allemaal tilt posts neer te gaan kwakken ed maar hem meer gebruiken om aan mijn spel te werken.
Zo even een vers blogje.
Waarom? omdat het kan!
Nou eens een keer proberen om niet allemaal tilt posts neer te gaan kwakken ed maar hem meer gebruiken om aan mijn spel te werken.
Jouw bijnaam komt me niet bekend voor, maar dat komt denk ik dat je sinds kort een andere bijnaam op het forum gebruikt ![]()
Succes met je nieuwe blog en het verbeteren van je pokerspel
Scherp sdk ![]()
Jonkie Jij kent me ook wel:) als het goed is..
Maar om het even een beetje toe te lichten.
Speel voornamelijk sng's ben sindskort aan het proberen om mee te komen met de cashgames.. Gaat tot zover goed alleen snap van sommige dingen nog helemaal niks maar ja dat zal met een beetje inzet en hulp van hier en daar uiteindelijk ook wel goed komen..
Sng's speel ik tot en met de 15$ en cashgames tot nl25
Met welke reden heb je je naam mogen veranderen?
Laatste tijd laten ze het echt wel (te?) vaak toe.
Geen idee of het te vaak gebeurd.. Vond het wel een beetje vaag hier met iemand met meerdere accounts. Voor de rest weet ik eigenlijk niet of het vaker voorkomt.
Bij mij ging het om een privacy reden.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Laatste tijd laten ze het echt wel (te?) vaak toe.
volgens mij doen ze het gewoon uitsluitend als iemand zichzelf registreert met zijn of haar eigen naam...Ik heb het destijds ook gedaan.. Jij zou het ook kunnen doen denk ik.
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Laatste tijd laten ze het echt wel (te?) vaak toe.volgens mij doen ze het gewoon uitsluitend als iemand zichzelf registreert met zijn of haar eigen naam...Ik heb het destijds ook gedaan.. Jij zou het ook kunnen doen denk ik.
Ja?
hij heeft al meer dan 1k post en veranderd nu dus zen naam omdat er zen eigen naam stond en was al 2 jaar lid...
Ik gok dat er vast nog wel een extra reden is dat het veranderd word dan nu.
iig veel succes ook al denk ik dat het vrij slecht voor de community is dat mensen hun naam veranderen dat hebben we laatste tijd wel gemerkt.
Op zijn minst zou er een reden genoemd kunnen worden om de twijfel die nu ontstaat weg te nemen. Denk dat dit soort zaken, zonder reden, niet goed is voor de community als geheel.Denk ook dat met een beetje moeite de vorige naam ook snel te achterhalen is. Dus waarom geen open kaart spelen?
Edit: is gericht tegen de leiding.Mis een lijn in deze acties.
Ben al wel 2 jaar lid maar niet 2 jaar actief he..
Snap trouwens wel dat het niet altijd goed is voor de community.. Weet niet hoe het beleid precies in elkaar steekt maar heb begrepen dat het normaal gesproken redelijk streng is.
Maar uh om je gerust te stellen omb ik ben hem niet:P
Ik weet niet precies hoe dat zat maar volgens mij had hij gewoon meerdere accounts toch? Wat oogluikend werd toegelaten om zo de kans op een beetje geld terug zien een beetje groter werd?
Of dat nou helemaal goed was weet ik niet.. Ga er voor het gemak maar vanuit dat dat in overleg is geweest met de gedupeerde.. Wat ik daar in ieder geval wel een beetje raar aan vond is dat andere leden op die manier wel weer gedupeerd zouden kunnen worden..
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Ja?
hij heeft al meer dan 1k post en veranderd nu dus zen naam omdat er zen eigen naam stond en was al 2 jaar lid...
Ik gok dat er vast nog wel een extra reden is dat het veranderd word dan nu.
iig veel succes ook al denk ik dat het vrij slecht voor de community is dat mensen hun naam veranderen dat hebben we laatste tijd wel gemerkt.
Ik gok van niet
@ ssacr: dat privacy dat was open kaart hoor.. Gaat gewoon om mijn naam irl en aangezien dat geen Jan of Piet is is het wel heel simpel om van alles over mij te weten te komen waar ik gewoon simpelweg niet heel veel behoeft aan heb.. Nou gaat dat nog niet eens zozeer om binnen de community maar meer om van buitenaf..
Poker word nog altijd als een gokspel gezien en daar kun je best nog wel eens rare reacties op krijgen.
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
@ ssacr: dat privacy dat was open kaart hoor.. Gaat gewoon om mijn naam irl en aangezien dat geen Jan of Piet is is het wel heel simpel om van alles over mij te weten te komen waar ik gewoon simpelweg niet heel veel behoeft aan heb.. Nou gaat dat nog niet eens zozeer om binnen de community maar meer om van buitenaf..
Poker word nog altijd als een gokspel gezien en daar kun je best nog wel eens rare reacties op krijgen.
irl naam niet hier bekend willen hebben is een goede reden imo. Veel mensen denken dat je een gokker bent als ze weten dat je pokert idd.
Maar uh begrijp wel dat mensen er achterdochtig van kunnen worden na wat er gebeurd is.
Maar uh jullie zullen ook als het goed is allemaal wel weten dat ik hier nog nooit om een cent heb zitten bedelen en ben dat nu ook niet van plan..
Maar uh begrijp wel dat mensen er achterdochtig van kunnen worden na wat er gebeurd is.
Maar uh jullie zullen ook als het goed is allemaal wel weten dat ik hier nog nooit om een cent heb zitten bedelen en ben dat nu ook niet van plan..
Probleem is idd dat er geen duidelijk beleid is c.q er uitleg gegeven wordt. Dan worden mensen achterdochtig en dat ondermijnt de gemeenschap als geheel.Slappe leiding dus ook wat mij betreft!
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Poker word nog altijd als een gokspel gezien en daar kun je best nog wel eens rare reacties op krijgen.irl naam niet hier bekend willen hebben is een goede reden imo. Veel mensen denken dat je een gokker bent als ze weten dat je pokert idd.
Das toch mooi?
Ik kan daar altijd wel van genieten als mensen zo denken.