Skip to forum
Wijzigingen in onze...

Meldingen
Alles wissen

Wijzigingen in onze community

52 Berichten
26 Gebruikers
0 Reactions
9,673 Bekeken
Orodin

Veranderingen in onze community

Sinds december 2012 is Orodin werkzaam voor onze community geweest. Wat hierbij voor de community het meest zichtbaar is geweest, is zijn werk als medewerker van de klantenservice en als coördinator van het nieuws en het forum. Vanaf dit moment is zijn functie, als gevolg van strategische beslissingen van PokerStrategy.com, komen te vervallen. Zijn werkzaamheden zullen centraal worden overgenomen.

Daarnaast is ons pokerschool-aanbod geëvalueerd. We zijn op een punt aanbeland waarop de basis-content van onze nieuwe lessen bijna volledig vertaald is naar het Nederlands en is uitgebracht. Een aantal van deze lessen zal de komende tijd nog worden uitgebracht in het Nederlands. Daarna ligt het voor de hand om de meer geavanceerde content centraal in het Engels te voorzien.

Dit heeft tevens tot gevolg, dat onze Nederlandstalige coachings na komende week beëindigd zullen worden. Komende week vinden onze laatste Nederlandstalige coachings plaats:

Status Dag Tijd Variant Coaching Coach
Maandag 30 juni
20:30 - 21:30
Sit & Go
STT SnG
Qubie
Dinsdag 1 juli
20:00 - 21:30 Cashgames
No-Limit
Rogier

Welke gevolgen heeft dit voor mij?

Voor jou als lid van onze community, hebben deze wijzigingen geen grote gevolgen. Er zijn enkele zaken om even rekening mee te houden:

Engelstalige klantenservice

Vanaf dit moment raden we je aan je tickets naar onze klantenservice in het Engels te schrijven. Onze support is niet langer in het Nederlands beschikbaar, maar uiteraard zul je met dezelfde hoge kwaliteit die je van ons gewend bent verder worden geholpen wanneer je een vraag of probleem hebt.

Geavanceerd leermateriaal

Als je op zoek bent naar meer geavanceerde leermaterialen, kun je terecht in onze Engelstalige strategiesectie. Hier vind je lessen waarin geavanceerde concepten en strategieën worden behandeld. Zoals aangegeven, kun je voor de basis-content nog altijd terecht in onze Nederlandstalige strategiesectie.

Coachings

Wil je na komende week graag coachings blijven volgen? Dan kunnen we je deze vaste wekelijkse coachings van harte aanbevelen:

Status Dag Tijd Variant Coaching Coach

Iedere tweede woensdag

20:00 - 21:00

Cashgames

Handle rare spots

lnternet

Iedere woensdag

21:00 - 22:30

Sit & Go

Sit & Go's

Collin Moshman

Naast deze vaste wekelijkse coachings organiseren we met grote regelmaat speciale of tijdelijke coachings. Deze worden gegeven door diverse uitstekende coaches. Wat dacht je bijvoorbeeld van:

• Zondag 29 juni, 20:00 uur: Profile Your Opponents - BogdanPS
• Maandag 20 juni, 20:00 uur: Ditch the Charts - Unam
• Donderdag 03 juli, 19:00 uur: Uri Peleg's NL Laboratory - Sirrybob
• Donderdag 03 juli, 21:00 uur: Become unexPLOitable - Kyyberi

Beantwoorden
Citeren
51 replies
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Voor jou als lid van onze community, hebben deze wijzigingen geen grote gevolgen.

Zeer raar statement. Eigenlijk is het een grote middelvinger richting Nederlandstalige community. De sterkte van PS was juist dat zowat alles in je eigen moedertaal beschikbaar was. Voor mij persoonlijk is het geen issue, gezien ik beroepshalve meer Engels dan Nederlands praat en schrijf, maar ik kan me toch wel inbeelden dat dit voor sommige leden een struikelblok zal vormen.

De volgende middelvinger (want we hebben 2 handen) is dan gegarandeerd het helemaal opdoeken van de NL sectie, want waarom zou je dan nog nieuws brengen in het Nederlands als je klanten toch in het Engels met je moeten communiceren...

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Voor jou als lid van onze community, hebben deze wijzigingen geen grote gevolgen.

Zeer raar statement. Eigenlijk is het een grote middelvinger richting Nederlandstalige community. De sterkte van PS was juist dat zowat alles in je eigen moedertaal beschikbaar was. Voor mij persoonlijk is het geen issue, gezien ik beroepshalve meer Engels dan Nederlands praat en schrijf, maar ik kan me toch wel inbeelden dat dit voor sommige leden een struikelblok zal vormen.

De volgende middelvinger (want we hebben 2 handen) is dan gegarandeerd het helemaal opdoeken van de NL sectie, want waarom zou je dan nog nieuws brengen in het Nederlands als je klanten toch in het Engels met je moeten communiceren...

Dit omdat het brengen van nieuws iets voor de community is , en ook meerwaarde heeft van in het nederlands te zijn , het is ook een localised noot heeft. Pokerschool content op niveau brengen is daarintegen minder evident om dat in elke taal apart te doen. Daarom hebben we de basiscontent van pokerschool 2.0 eerst in het nederlands vertaald , zodat een zeker basis in de moedertaal gebracht wordt.

Beantwoorden
Citeren
onmybike

zou dit opsich een ok stap vinden als de poker content ook echt wat niveau zou krijgen dan. Eerlijk is eerlijk er zijn eigenlijk geen echte sickos die voor goede content meer zorgen bij pokerstrategy.
Misschien voor pokerstrategy eens verstandig om ook een nar een site als runitonce te kijken bijvoorbeeld en zien wat echt goede content is.

Beantwoorden
Citeren

Pokerstrategy is gewoon niet meer wat het geweest is dus kan me voorstellen dat ze deze stap nemen. Er zijn maar weinig spelers op het forum die nog echt een bijdrage leveren ( ik mis bijvoorbeeld toch Yoghii en Caroline en mensen als pinowww maar ook vele anderen).

Voor mij is de meest belangrijke reden dat ik hier nog ben dat ik niet teveel op andere pokersites wil rondhangen en hier de community ken (of kon). Dat iPoker medeeigenaar is geworden van PS en dat het wat betreft promo's allemaal minder is geworden helpt ook niet mee.

Het is dat fiets en zeezoutje weer terug zijn anders was het wmb helemaal een dooie boel geworden.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

cliffs: pokerstrategy gaat verder dood

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Helaas geen verrassend nieuws, dit proces is al langer aan de gang. Het was enkele jaren terug al duidelijk dat het voor PS niet rendabel meer was om een kleinere community als de Nederlandstalige nog te voorzien van eigen pokercontent, coaches, videomakers etc. Moneywise dus logisch om met de koppeling naar EN content veel te kunnen besparen, maarja voor de community blijft het erg jammer natuurlijk. Imo raken we stapje voor stapje een stukje body kwijt.

Wat me tussen de regels door wel enigzins verbaast: de gehele functie van Orodin verdwijnt dus? Das best heftig, zeker omdat het buiten de content zaken ook aansturing van de nieuwshoek en forumzaken besloeg. We hadden al geen CM meer voor deze community, maar als deze functie ook geheel verdwijnt blijft er wel erg weinig over. Gaan die zaken voortaan door iemand buiten deze community aangestuurd worden zeker?

Balen ook voor je Orodin, bedankt voor je inzet.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Toch wel een beetje lachen om deze reactie, jullie hebben gewoon actief meegeholpen om alle regeltjes in te voeren die maken dat het hier minder toegankelijk is geworden. Dat was allemaal logisch tenslotte. Zo sterft het stukje bij beetje af in een markt die toch al aan het verzadigen is. Wij waren een community, maar dat is vakkundig afgebroken. Nu is het zo ongeveer dood hier en gaan dus ook de mensen die dit uitgevoerd hebben ten onder aan het grotere geheel. Zakelijk gezien logisch, dus.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Je moet dan ook luisteren naar je baas. Denk je dat Orodin zijn job gered werd als ie zoiets had van ...

Baas: 'Orodin doe dit eens'.
Orodin: 'Lolzzzz Baas FY stomme kut, ik doe niks'

Je moet niet half gaan natrappen op iemand die zijn job kwijt geraakte en obv wel altijd zijn best heeft gedaan.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Wat me tussen de regels door wel enigzins verbaast: de gehele functie van Orodin verdwijnt dus? Das best heftig, zeker omdat het buiten de content zaken ook aansturing van de nieuwshoek en forumzaken besloeg. We hadden al geen CM meer voor deze community, maar als deze functie ook geheel verdwijnt blijft er wel erg weinig over. Gaan die zaken voortaan door iemand buiten deze community aangestuurd worden zeker?

Balen ook voor je Orodin, bedankt voor je inzet.

De functie zelf verdwijnt, maar de werkzaamheden niet: klantenservice blijft uiteraard doorgaan, hoewel dat in het Engels zal zijn, en wordt dus door anderen overgenomen; zaken als nieuwscoordinatie en forumcoordinatie zullen natuurlijk ook zeker wel door blijven gaan, maar over de exacte vorm waarin kan ik niet veel zeggen.

Tot slot: bedankt en heel graag gedaan! Heb me met heel veel plezier anderhalf jaar lang voor deze community mogen inzetten en daar ben ik dankbaar voor. Gelukkig heb ik inmiddels ook alweer een nieuwe baan weten te vinden, dus voor mij komt alles goed. :)

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Jammer maar niet te voorkomen met de huidige trend dat er waarschijnlijk minder wordt geraked en veel nieuwe spelers niet echt meer toetreden tot pokerstrategy. Vorige week dinsdag was ik zelfs de enige die de coaching van Rogier volgde en de trend van weinig spelers die een relatief dure coaching volgen is al een tijdje aan de gang.

Ik hoop dat de pokerstrategy handbeoordelingsforum in het nederlands blijft bestaan want dat is toch wel een goede aanvulling die andere sites nauwelijks bieden. Maar denk dat deze ook op lange termijn verdwijnt.

@Sacr, je raked niet voor pokerstrategy dus ik denk dat jij weinig mag zeggen over de invulling die pokerstrategy heeft voor je. De tijd van gratis content is hopelijk snel voorbij in pokerland. En dat is waar je op zit te wachten.

Anyway, ik denk dat dit topic moet gaan over de inzet van orodin en die is natuurlijk heel erg goed geweest:). Jammer dat hij moet vertrekken.

Beantwoorden
Citeren
onmybike

o had niet alles gelezen welfuckup dat orodin niet meer is vond hem altijd wel tof.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

@ advanced : Ik speel nauwelijks nog poker en heb ook niet de behoefte. En zit ook niet te wachten op gratis content van hier. Het enige wat is speel is een paar sng's per paar dagen, gewoon voor de lol. Heb ook geen zin om op iets anders te spelen dan Stars om wel een status te krijgen. Zou ik wel serieus spelen, dan zou het nog geen zin hebben om te raken omdat de content hier niet in verhouding staat tot elders.

Er was hier een paar jaar terug een leuke community met allerlei soorten mensen en men was bereid elkaar te helpen. Dat is imo overgenomen door een bedrijf dat de community kaapt door allerlei regels op te stellen. Daar zet men niks tegenover qua content. Dat is allemaal geaccepteerd en ook doorgevoerd door de vrijwilligers en medewerkers en leden. Daar hoef je dus niet aan mee te werken, is wel gebeurt. Nu is het hier dus dood.

Zie het er ook niet meer van komen ook dat het wel gaat lopen. Poker is een spelletje geworden waar vrijwel iedereen die het nog speelt toch wel iets er van weet. Veel games zitten vol regs. Een hoop leren en een hoog volume en dan nog vaak marginale winsten.

Succes in je nieuwe baan trouwens Orodin.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

gg wp was fun, niet echt een verbazingwekkende stap enzovoorts maar wel jammer

Beantwoorden
Citeren
Onzin84

waar moeten we ons uitschrijven???

jammer hoor...

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao

We kunnen toch ook onze best doen en proberen allemaal wat actiever op het forum te zijn? :f_love: Content blijft iig wel komen, en coachings ect kan je ook wel in het engels volgen- engelse afdeling is nog springlevend.
Gewoon weer blog's aanmaken/volgen en weer beetje (winstgevend) poker proberen te spelen- komt spirit vanzelf terug

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

smooi

Beantwoorden
Citeren
bayleysa

Oorspronkelijk gepost door SWScuracao
We kunnen toch ook onze best doen en proberen allemaal wat actiever op het forum te zijn? :f_love: Content blijft iig wel komen, en coachings ect kan je ook wel in het engels volgen- engelse afdeling is nog springlevend.
Gewoon weer blog's aanmaken/volgen en weer beetje (winstgevend) poker proberen te spelen- komt spirit vanzelf terug

met 98 posts is 4 jaar heb je wel recht van spreken haha, maar je hebt gelijk ja. Verder Kansloze stap van strategy natuurlijk maar wel logisch helaas

Beantwoorden
Citeren
beukie1

Oorspronkelijk gepost door Rogier
gg wp was fun, niet echt een verbazingwekkende stap enzovoorts maar wel jammer

Nooit Nooit Nooit meer een coaching van Rogier?? X( X( X(

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao

Studie nu afgerond, dus kan nu pas echt wat gaan bijdragen aan community :) ipv 1 keer in de maand shotjes wagen op 50/100NL of dure MTT's ( :D ), nu eindelijk de tijd om rustig NL10 tafels te grinden en kijken of het zo wel wil lukken :f_grin:

Heb wel altijd alle artikelen/filmpjes bekeken ect- gewoon niet genoeg dicipline in my ass gehad om er daadwerkelijk wat mee te doen/reacties achter te laten

Beantwoorden
Citeren