Skip to forum
Summer Daily Challe...

Meldingen
Alles wissen

Summer Daily Challenges bij PokerStars

138 Berichten
20 Gebruikers
0 Reactions
25.5 K Bekeken
darko163

Hoe kan ik deelnemen?

Elke speler bij PokerStars heeft een persoonlijk Summer Daily Challenge-venster waar gedurende de promotieperiode, namelijk van 12 augustus tot 04 september, dagelijks om 06:00 uur nieuwe challenges beschikbaar worden gesteld.

Om deel te nemen klik je eenvoudigweg op "Start" in jouw Summer Challenge-venster en vervolgens wordt je vooruitgang voor elke missie gevolgd.

Eens je een Daily Challenge voltooid hebt, ontvang je een All-in Shootout ticket voor het overeenkomstige Summer All-in Shootout event. Deze worden dagelijks om 20:05 uur gespeeld.

Elke Shootout heeft een prijzenpot variërend van $10.000 tot $30.000. De winnaar gaat ten minste met $1.000 cash en een toernooiticket t.w.v. $215 aan de haal.

$150.000 Summer Bonus Challenge

Wanneer je je hierbij ook nog eens aanmeldt voor de "$150K Summer Bonus Challenge" in je Summer Challenge-venster en je slaagt erin 10 Daily Challenges te voltooien, dan verdien je een ticket voor de speciale $150.000 Bonus All-in Shootout op 06 september om 20:05 uur.

In dit speciale event valt er maar liefst $100.000 aan cashprijzen te winnen en $50.000 aan WCOOP tickets. De winnaar zal ten minste $10.000 mee naar huis nemen, plus een ticket t.w.v. $5.200 voor het WCOOP Main Event!

Nog geen account bij PokerStars? Maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een account aan:
- Nederlanders: klik hier
- Belgen: klik hier

Beantwoorden
Citeren
137 replies
ShovingLoose

Ik klik op start maar er gebeurd niks :S

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

bij mij gaat het het wel goed :heart:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Hier nu ook, zo te zien makkelijke challenges :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ben zelf goed begonnen met een 115e plek in de eerste flipfreeroll.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Nice voor mij was denk ik beste kans op cash niet veel, 1e ronde bye en toen KJ tegen Ax en beide geen hit.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

leuk meegenomen SDK! Ik heb 3,75 geflipt.

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel

Deze allemaal maar eens clearen (buiten MTT spelen, ga ik me echt niet mee bezig houden) en one time gebruiken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door YxieAA
leuk meegenomen SDK! Ik heb 3,75 geflipt.

Bedankt en leuk dat jij ook wat gecashed hebt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door stukkrapoel
Deze allemaal maar eens clearen (buiten MTT spelen, ga ik me echt niet mee bezig houden) en one time gebruiken.

Er één opstarten is al genoeg he :coolface:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Gewoon een MTT van een 25 cent ofzo kiezen

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

Succes met de challenge van vandaag! 2x een HU sng moet lukken.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

http://www.pokerstars.eu/poker/promotions/summer-challenge/schedule/

ze zijn allemaal vrij goed te doen lijkt me zo, iig de 10 halen is geen probleem.

denk dat ze allemaal ook goeie value hebben :)

Beantwoorden
Citeren
gewoonlars

Klopt het dat het nu down is? Ik wou wel ff meedoen maar krijg een error dat de pagina niet bestaat.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

is maybe omdat je uit belgie komt. google iig op pokerstars allin shootout en je zal wel wat vinden.

anyway, AT<K8, poker is rigged. That being said, kan ik nogsteeds aardig flippen. winner kreeg wel 1k + 215 wcoop ticket maarja

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb de challenge van vandaag gehaald, maar wel ten kosten van 2 verliespartijen :facepalm:
Tegen een 5x raisende Rus en een Nederlander.
Verder ook niet gecashed in 2de flipfreeroll. Al was daar de kans op heel klein.

@Rogier: Gefeliciteerd met je 2de plek in de flipfreeroll.

Beantwoorden
Citeren
Borr

Nice 1 Rogier!!
Ik ging er in de tweede ronde uit. In de eerste ronde had ik een split pot en moest nog een tweede keer flippen. Bij de 3e flip vloog ik eruit...

Als ik nu op de challenge button in de client druk (versie 7) krijg ik een 404. Ziet er niet best uit dus.
Zou het in versie 6 wel werken?
Kunnen jullie de challenge window openen?

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Rogier

denk dat ze allemaal ook goeie value hebben :)

nice 1

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

Wow, lekker Rogier!

Geen cash in de flip freeroll deze keer.

De challenge van vandaag ook gehaald. 1 gewonnen, 1 verloren. Ben ik als cashgamer wel tevreden over.

Beantwoorden
Citeren
Borr

Teruggeschakeld naar versie 6, nog steeds geen sjoege.
Support gemailed, wacht op antwoord...

Kunnen jullie wel aanmelden voor de daily challenges?

Beantwoorden
Citeren