Hoi pokerstrategen!
Als nieuwe moderator op het ps-forum zal ik me toch eerst even aan jullie voorstellen. Ik ben op het forum bekend onder de naam dustje.
Ik ben met Pokerstrategy in aanraking gekomen toen de hier welbekende (Lanfear81) wat friends nodig had voor zijn TAF account. Ik speelde toen al een paar jaar poker op het internet. Met de 50$ van Pokerstrategy heb ik inmiddels al een leuke bankroll kunnnen opbouwen. Daarnaast heb ik ook nog enig vertaalwerk geleverd aan de artikelen die hier op de site te vinden zijn.
Naast het pokerspelen heb ik vooral interesse in sport. Dat betekent dat er veel sport wordt gekeken en ook een beetje wordt gedaan. Ik speel vooral squash al ben ik daar de laatste tijd niet meer veel aan toegekomen.
Op het forum zal ik me bezig gaan houden met de onderdelen Promoties & Freerolls en daarnaast het onderdeel Small Talk en Live Toernooien. Ik zal ervoor zorgen de railtopics actief te houden, mensen handen te laten posten en te laten discussieren. Daarnaast blijf ik de pokerstrategen op de hoogte houden van de Pokerstrategy promoties. Het onderdeel Live Toernooien zal binnenkort uitgebreid worden. Over de exacte inhoud hiervan zal binnenkort meer bekend zijn en bekendgemaakt worden.
Ik spreek jullie op de forums!
Dustje