Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 88 op SB

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
365 Weergaven
GroteArie

Ik had op dit moment nog maar 4BB. In mijn ogen is dit een goed call geweest. Of zie ik dit verkeerd.

No Limit Holdem Tournament
$2.00+$0.20
9 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG Ragga0815 (116477)
UTG+1 FRYSKE-HAAI (22472)
MP1 Lazyleurs (198722)
MP2 yoda@PC (16648)
MP3 Roywj (57360)
CO BIG4400 (21058)
BTN Lasombrax (60576)
SB Hero (23445)
BB Trommler (10059)

Blinds: 3000/6000 Ante 750

Pre-flop: (15750, 9 players) Hero is SB 8♦ 8♠
1 fold, FRYSKE-HAAI calls 6000, 1 fold, yoda@PC goes all-in 15898, 3 folds, Hero calls 12898, Trommler goes all-in 3309, FRYSKE-HAAI calls 9898

Flop: Q♥ 7♠ 3♦ (63753, 4 players)
Hero checks, FRYSKE-HAAI goes all-in 5824, Hero calls 5824

Turn: J♥ (75401, 4 players)

River: 5♦ (75401, 4 players)

10 reacties
pvdheuvel

Push preflop

Sharkking89

Dat dacht je all-in callde*

dustje

ik fold omdat zowel UTG als BB commited zijn om te callen. Je gaat dus praktisch altijd 4 -way zitten en moet je je set dus hitten. bovendien schuif je waarschijnlijk 2 plaatsen op ITM als je fold.

viewer88

Deze fold ik ook preflop. IMO zoiezo folden of overpushen, callen heeft echt geen zin.

pvdheuvel

Oorspronkelijk gepost door dustje
ik fold omdat zowel UTG als BB commited zijn om te callen. Je gaat dus praktisch altijd 4 -way zitten en moet je je set dus hitten. bovendien schuif je waarschijnlijk 2 plaatsen op ITM als je fold.

Dit is inderdaad waar, maar om 88 te folden, en jezelf daarmee met de kleinste stack van de tafel achter te laten lijkt me ook geen goede optie.

Bovendien even wat geschatte ranges:
UTG+1 heeft waarschijnlijk een klein pocket pair met zijn call, MP2 heeft ws een A met een redelijke kicker, BB is sowieso committed.
Niet echt ranges waar ik bang van wordt.

Ik zou em toch liever pushen dan folden.

marcelhermus

ik fold hier denk ik omdat je geen FE hebt tegen utg+1 en je opzich niet bang hoeft te zijn voor hun ranges. maar het nog niet perse gezegd is dat die limp een klein pp is.

stel dat ze allebeide overcards hebben. dan zit je tegen 3 a 4 overcards te kijken. en dan is je 88 niet zo veel waard meer. denk dat de payout structuur hier wel belanrijk is.

als je pas vanaf plek 3 echt betaald krijgt push ik hier.

scheelt elk plekje vrij veel dan fold ik.

Ik fold dit ook niet meer. De limper is sowieso een donk, en yoda kan echt van alles hebben. Je krijgt goede odds hier voor je geld denk ik, dus zou mijn devies zijn: lekker gokken!

Wel zou ik all in gaan in plaats van te callen, want met die call ben je toch al committed, en door all in te gaan heb je wellicht iets meer folding equity.

dustje

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Ik fold dit ook niet meer. De limper is sowieso een donk, en yoda kan echt van alles hebben. Je krijgt goede odds hier voor je geld denk ik, dus zou mijn devies zijn: lekker gokken!

Wel zou ik all in gaan in plaats van te callen, want met die call ben je toch al committed, en door all in te gaan heb je wellicht iets meer folding equity.

is folden hier een definitieve fout?

Oorspronkelijk gepost door dustje

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

is folden hier een definitieve fout?

neuh, denk het niet. Maar als ik 4bb's over heb en denk nette equity te hebben, en dus ook een leuke hand, dan gok ik liever. Ik denk dat t behoorlijk marginaal is, en erg read afhankelijk, op die limper en die yoda, hoe loose/goed ze zijn.

GroteArie

Thx voor de adviezen mannen. Erg leuk en interessant om te lezen hoe de wijze heren er over denken.