Omfg deze BoD kon niet beter komen!!!!
Mijn BR bengelt nu al een paar dagen tussen de $2 en $5 SnG's. Doordat ik bij deze grens vorige keer helemaal broke ben gegaan had mezelf voorgenomen om aan deze grens een pauze in te lassen waarin ik zorgvuldig verscheidene artikels ging (na)lezen, video's bekijken (onlangs ontdekt dat als je bovenaan engels aanklikt ipv nederlands er heel veel goeie video's ter beschikking staan) en handen ging posten.
Dus volledig voorbereid als ik was ging aan de slag en open sinds lange tijd 3 $5.5 Tallinn (10 SnG) tafels en 1 Auckland (30 SnG). Eminem op achtergrond alleen thuis en thermos koffie naast mijn bureau wat verlangt een student nog meer nietwaar? Alles ging heel goed was aan drie tafels zelfs chipleader (Nu ben ik op dat moment ook info aan het zoeken over nick voor de backdeal 'pokeridool' kan je al begrijpen hoe groot m'n geluk op dat moment was
).
En toen gebeurde het:
Titan Poker Tallinn 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker
Visit Hand HQ to purchase hand histories from a range of sites, game types and levels.
saw flop | saw showdown
Button FredjenKK (1020)
SB FredFudgehammer (1590)
BB loran18 (3010)
UTG shameles (1535)
UTG+1 blefun7 (3040)
MP grocky147 (1510)
MP explay (1120)
CO-1 velander (1270)
CO bouns68 (905)
Preflop: FredjenKK is on the Button with A
A 
5 folds, bouns68 raises to 240, FredjenKK calls 240, FredFudgehammer raises to 1590, 1 fold, bouns68 moves all-in for 665, FredjenKK moves all-in for 780.
Flop (3575) Q
2
9 
Turn (3575) J 
River (3575) 9 
bouns68 shows J
J 
FredjenKK shows A
A 
FredFudgehammer shows T
T 
bouns68 wins 3575 with A full house, Jacks and Nines
( Ik pushte hier niet onmiddellijk omdat FredFudgehammer steeds zei wat ie ging doen en het vervolgens ook gewoon deed
)
Dit was dus het eerste teken als voorbode wat er zou gebeuren, te vergelijken als een vulkaan die voor het uitbarsten wat rook laat zien... Je weet dat het komt, het komt met 100% zekerheid maar wanneer ben je niet zeker en de moment dat je het beseft is het (althans in mijn geval veelal) te laat...
Nu volgen er op nog twee tafels gelijkaardige scenario's waarvan ik jammer genoeg hand history niet van terugvindt...
Nu is dit bij mij meer dan voldoende om volledig te tilten dus sluit internetpagina van nick (mijn voormalig pokeridool) en ga 'rustig' beneden een sigaretje roken waarbij ik mijn pa nogmaals uitleg dat poker heel weinig met geluk te maken heeft...
Na een paar uur te bekomen besluit ik om de 6K guarenteed mee te spelen op Titan waar ik (hoe raden jullie het?) opnieuw een zieke bad beat krijg. Op zich was die bad beat niet zo erg maar doordat ik op dat moment 15e stond en uitkwam tegen iemand die zo'n 2k minder had was het vrijwel meteen over en uit.
Ook hiervan vind ik de hand history niet terug het zijn er ondertussen zoveel...
Het was K7o vs. AKo (ik SB hij BB) Ik raise nr 4BB hij called en flop K7K en tuurlijk gaan de chips erin nietwaar...
Dus dit doet de deur dicht voor mij, ik heb Titan steeds verdedigd waar ik kon en ben er tot nu toe dan trouw aan gebleven maar besloot toch maar m'n kans eens te wagen op PokerStars (Na het lezen van al die 'Ik haat Titanriver' Topics)
Dus ik maak withdraw van Titan naar PokerStars ff wennen aan lay out instellingen aanpassen en dergelijke en ben volledig voorbereid op 'normaal' pokeren. Opnieuw Eminem enz...
Handje op tweede SnG op PokerStars:
Plaats 1: MagicFlash (10635 in chips)
Plaats 2: FredjenAA (2690 in chips)
Plaats 4: jkocher (20518 in chips)
Plaats 5: pas1680 (557 in chips)
Plaats 8: Sanjii5000 (6100 in chips)
MagicFlash: zet de ante 50
FredjenAA: zet de ante 50
jkocher: zet de ante 50
pas1680: zet de ante 50
Sanjii5000: zet de ante 50
FredjenAA: zet small blind 300
jkocher: zet big blind 600
GESLOTEN KAARTEN
Gedeeld aan FredjenAA [As Ah]
pas1680: callt 507 en is all-in
Sanjii5000: foldt
MagicFlash: callt 600
FredjenAA: raiset 1200 naar 1800
jkocher: foldt
MagicFlash: foldt
De niet-gecallde bet (1200) is geretourneerd aan FredjenAA
FLOP [5h 5s 8d]
TURN [5h 5s 8d] [8h]
RIVER [5h 5s 8d 8h] [Kh]
SHOWDOWN
FredjenAA: toont [As Ah] (twee pair, Azen en Achten)
FredjenAA won 279 van bij pot
pas1680: toont [2c 5c] (een full house, Vijven over Achten)
pas1680 won 2278 van hoofd pot
Tot zover een complete Tilt ervaring ervaren door Fredjen. Nu moet ik zeggen dat ik het wel al meer onder controle heb. Nu roep ik gewoon een beetje en gooi eventueel een stoel omver waar ik vroeger toch al eens een slag uitdeelde (nogmaals mijn excuses Elias...).
Btw De reden dat m'n post niet op tijd afgewerkt geraakt is omdat ik me van dag vergist had, vervolgens moest ik nog in 7 haasten mijn ht-ploeg opstellen en wou deze backdeal dan ook niet zomaar afronden. Hopelijk is het nog wat entertainend