Ga naar het forum
PokerStrategy Leagu...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStrategy League: Deel 7

95 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
3,452 Weergaven

PokerStrategy League Deel 7 komt eraan! En we hebben nog eens 10 extra plekken voor de Lucky Loser Freeroll toegevoegd! Dat maakt samen dus 5 tickets voor de 10k Guaranteed en maximaal 20 tickets voor de lucky loser freeroll (waarmee je ook een ticket voor de 10k Guaranteed kan winnen).
Lees er hier meer over!

Laat in deze thread je nickname achter en post je handen vanaf 19.30u je handen met
Talking Poker

Ook het puntenaantal is geupdate in de PokerStrategy League uitslagen thread.

Daar kun je zien wat je nodig hebt om alsnog dat ticket te bemachtigen. Met al deze plekken ligt voor iedereen de weg naar de 10k Guaranteed nog open!

Het wachtwoord is: oi2dhi3

Veel succes!

94 reacties
Jonkie76

Ik wil wel eens proberen mee te doen met deze league, lijkt me errug leuk!

screenname : Jonkie1976
Titan account : TTR91160792

groet,

Jacob

EliasVeritas

Tof dat je meedoet Jonkie! Aangezien ik er helaas niet kan bijzijn vanavond :(, worden je kansen op winst natuurlijk zwaar verhoogd!
Ik ga deze week dan ook volledig voor de sit out strategie, benieuwd hoe ver ik kom. Anders moet iedereen de BB naar me toe folden? :P

Jonkie76

Ik ga in ieder geval mijn best doen!

Hoeveel man starten in het toernooi ongeveer ?

EliasVeritas
Jonkie76

Das niet veel!! Wordt alleen en stuk pittiger als een normaal toernooitje van 50 man, omdat er nu alleen strategy leden meedoen.. en die weten over het algemeen wel hoe ze moeten pokeren ;-)

Ben erg benieuwd!

EliasVeritas
marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Das niet veel!! Wordt alleen en stuk pittiger als een normaal toernooitje van 50 man, omdat er nu alleen strategy leden meedoen.. en die weten over het algemeen wel hoe ze moeten pokeren ;)

Ben erg benieuwd!

hmm dat heb ik elke week nog gemist dan :D

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
omdat er nu alleen strategy leden meedoen.. en die weten over het algemeen wel hoe ze moeten pokeren ;)

Ben erg benieuwd!

Ik doe mee, en zoals sommige je zullen vertellen (zo ongeveer alle bekende leden op dit forum), is mijn deelname niet heel erg bevoordelijk voor het niveau. Daarintegen staat wel dat ik over het algemeen 5x een smerige beat uitdeel voordat ik er zelf uitlig, dus als je gevoel voor humor hebt dan is het wel zo gezellig :)

Wij zullen er ook zeker weer bij zijn vanavond

ik had eigenlijk een klus op het werk moeten doen (en die kon uitlopen)... maar ff creatief met werkuren omgegaan, en nu al vrij :)

dus ben er zeker weer bij als jinjin1967

Spaarvarken1

Als alles soepel loopt tijdens het koken/eten/naar bed brengen spitsuur, ben ik zeker weer van de partij. En anders ga ik wel de strijd aan met Elias wie het verst komt met zit uit :D

EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door Spaarvarken1
Als alles soepel loopt tijdens het koken/eten/naar bed brengen spitsuur, ben ik zeker weer van de partij. En anders ga ik wel de strijd aan met Elias wie het verst komt met zit uit :D

Hehe, deal! Hoe gaat het anders met het pokeren trouwens? Ik heb al een tijdje geen blog update meer gezien :(.

Spaarvarken1

Tsja, zat even in een soort van downswingetje met SSS, en dan is de lol er snel af. Doe momenteel voornamelijk double or nothings op pokerstars, en ben zo m'n roll daar langzaam aan wat aan het opbouwen. Stond op 7,53 en nu rond 23 dollar. Af en toe ook nog een sessietje fixed limit op pokerstars, maar heb momenteel niet al te veel tijd.

Ik ben vanavond ook weer van de partij! :)

vonndutchh @ titan

Greetz.

Mooi dat jullie er allemaal bij zijn! Hopelijk kunnen we het aantal deelnemers deze week weer verhogen!!

Het wachtwoord is in ieder geval gepost

wessus

probeer er vanavond bij te zijn...
tot hoe laat kun je inschrijven?

dustje

ik zal er iig bij zijn :)

niet dat ik veel zal presteren waarschijnlijk , al vloog ik er tot nu toe toch wel elke keer ongelukkig uit :D

pmania

Oorspronkelijk gepost door wessus
probeer er vanavond bij te zijn...
tot hoe laat kun je inschrijven?

De inschrijving moet nog beginnen, tot net voordat het begint denk ik of. Of misschien nog als ie al begonnen is en dan laat kun registreren, maar dat durf ik dus niet met zekerheid te zeggen!

Wij zijn er ook weer.