Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] quad K slowplay?

7 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
501 Weergaven
Roodbaars1986

Hand Actions
Player Action Action Data Timestamp
Mrarky Set dealer/Bring in spot 4

Roodbaars Ante/Small blind $ 25.00
ClimbHigh Big blind/Bring in $ 50.00

mal42 Card dealt to a spot
o21r3s Card dealt to a spot
hunte1123 Card dealt to a spot
Mrarky Card dealt to a spot 10 10
Roodbaars Card dealt to a spot K A
ClimbHigh Card dealt to a spot
Fedjaai Card dealt to a spot
RozieluvsAK Card dealt to a spot

Fedjaai Fold $ 0.00
RozieluvsAK Fold $ 0.00
mal42 Fold $ 0.00
o21r3s Fold $ 0.00
hunte1123 Fold $ 0.00

Mrarky Raise $ 100.00
Roodbaars Raise $ 475.00

ClimbHigh Fold $ 50.00

Mrarky Call $ 400.00

Card dealt to table 6 K K
Roodbaars Check
Mrarky Check

Card dealt to table K
Roodbaars Check
Mrarky Bet $ 100.00
Roodbaars Raise $ 200.00
Mrarky Call $ 100.00

Card dealt to table 10
Roodbaars Bet $ 350.00
Mrarky All-in $ 2,425.00
Roodbaars All-in $ 660.00
Mrarky Return uncalled portion of bet $ 1,415.00

Mrarky Showdown Show card: Full House
K K K 10 10
Roodbaars Showdown Show card: Four of a Kind
K K K K A
Roodbaars Hand result $ 3,470.00

wat vinden jullie van deze slowplay? kon em niet meer bij sng (max posts) kwijt maar wilde em graag posten.

6 reacties

Je haalt op deze manier tenminste nog value uit je hand. De flop betten en/of de turn sterk zetten zal hem waarschijnlijk aan het denken zetten, en je hand is gewoon te sterk om ooit te gaan folden.

Je geeft hem wel een freecard om zijn full-house te hitten (er vanuit gaande dat hij een paartje heeft of een slechtere K, iets anders foldt toch meteen), maar of het geld er nou op de flop in gaat of op de turn, je gaat toch nooit meer folden, dus maakt het ook niet uit of je 2 straten rustig speelt. As played krijg je de meeste value uit zijn sterke handen die je verslaat, en als hij je outdrawt had hij dat ook gedaan als het geld er op de flop in ging, dus in principe hoef je je hand niet te beschermen, je legt em toch nooit meer weg. Dus de vraag is: hoe krijg je de meeste value? Dat gebeurt niet op de flop of turn, waar hij hem weg kan leggen, maar op de river, als jouw hand ineens een bluf lijkt (of een slechtere full-house), dus ik vind hem prima gespeeld.

pvdheuvel

Bij een preflop raised pot, kun je hier toch wel betten op de flop, dan check op turn, en hopen op een push van hem op de river. Slowplay valt meestal zo op.

dustje

bet flop, c/r turn kun je bijvoorbeeld spelen.

met die check op de flop en die minreraise op de turn schreeuw je bijna uit dat je de nuts hebt. dat die donk je afbetaald is gewoon ultiem slecht.

marcelhermus

ik doe denk ik net als dustje.

ik bet de flop. en check de turn.

je maakt normaal gesproken ook een cbet, dus waarom nu niet. als je dan ineens checkt op de turn komt dit vaak als zwak over en zullen veel tegenstanders uitbetten.

ik had je overigens ook nooit afbetaald met deze line. khad gewoon lekker checkbehind gespeeld. een een kleine riverbet gecalled.

Oorspronkelijk gepost door dustje
bet flop, c/r turn kun je bijvoorbeeld spelen.

met die check op de flop en die minreraise op de turn schreeuw je bijna uit dat je de nuts hebt. dat die donk je afbetaald is gewoon ultiem slecht.

#2, precies wat ik dacht. dit is zo duidelijk een monsterline ik fold daar aa mss wel!

iamthedanger

Hey Roodbaars,

In dit soort situaties kun je het beste de flop gewoon c-betten omdat als je hier checked het vaak je tegenstanders aan het denken zet omdat je meestal wel een c-bet maakt (neem ik aan) en je hierdoor eerder op een K zetten. Nog een reden om te betten is dat je toch geld in de pot moet zien te krijgen, en het fijnste is dat je hier elke straat voor kunt gebruiken.

Als je de flop niet bet hier dan kan villain op de turn veel gemakkelijker folden met draws / een niet gehitte Ax omdat er minder outs voor hem zijn op nog maar 1 kaart, ook daarom, betten!

Op de turn is het oké om te check-raisen aangezien dat als je hier zwakte toont hij waarschijnlijk met elke hand een shot gaat wagen voor de pot, en met een pocketpair vaak broke gaat hier.