Vanaf 1 november zullen er vele nieuwe onderdelen op onze website uitkomen. Deze week kun je discussieren over deze nieuwe onderdelen en laten weten welk onderdeel jij het meeste naar uitkijkt!
Ik kijk vooral uit naar de "gepersonaliseerde" blogs die er hopelijk ook snel aankomen.
Verder ziet alles er gewoon geweldig interessant uit dus ik wacht echt in volle spanning af! Enkel de vrienden & groepen lijst lijkt mij voor de NL community een beetje overbodig, iedereen kent hier iedereen toch?
Uiteraard gestemd voor de mogelijkheid tot het versturen van PMs. Op die manier kan je mensen gewoon privé even bereiken, zonder dat er op 't forum emails/telefoonnummers uitgewisseld hoeven te worden. Daarnaast is niet iedereen altijd op Skype (of heb ik er zelf geen beschikking over), terwijl je soms wel even wat wilt zeggen.
Ik heb gestemd op herlancering van Coaching en Video sectie. Imo is hierin nog veel te verbeteren, en ik leer hier altijd bijzonder veel van. Ik hoop dan ook op nieuwe SH vid's e.d.......
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Uiteraard gestemd voor de mogelijkheid tot het versturen van PMs. Op die manier kan je mensen gewoon privé even bereiken, zonder dat er op 't forum emails/telefoonnummers uitgewisseld hoeven te worden. Daarnaast is niet iedereen altijd op Skype (of heb ik er zelf geen beschikking over), terwijl je soms wel even wat wilt zeggen.
²
+TAF's aansporen ![]()
groeten
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Ik heb gestemd op herlancering van Coaching en Video sectie. Imo is hierin nog veel te verbeteren, en ik leer hier altijd bijzonder veel van. Ik hoop dan ook op nieuwe SH vid's e.d.......
http://nl.pokerstrategy.com/video/2414/5
Leuk om te horen dat je veel van de videos leert. We doen op het moment heel erg ons best om continu videos van een goede kwaliteit te uploaden en we werken er ook continu aan om onze videos te verbeteren. Iedere suggestie die je hebt zal dan ook altijd serieuze aandacht van ons krijgen.
We zijn momenteel bezig met enkele nieuwe series, met name voor NL Short Handed, MTT's en SNG's. Natuurlijk zal voor de fixed limit fans Makomar jullie nog altijd voorzien van uitermate goede videos.
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Robbie bedankt!!!!!!!!!!
Welkom, als altijd ![]()
En zeg vooral wat je verbeterd wilt zien. Zelf ben ik fan van Tycho.
+100
Oorspronkelijk gepost door JinJin
Uiteraard gestemd voor de mogelijkheid tot het versturen van PMs. Op die manier kan je mensen gewoon privé even bereiken, zonder dat er op 't forum emails/telefoonnummers uitgewisseld hoeven te worden. Daarnaast is niet iedereen altijd op Skype (of heb ik er zelf geen beschikking over), terwijl je soms wel even wat wilt zeggen.+100
^^same here^^
Hoewel de vriendenkring met profiel enzo er erg dicht achter komt
Verbeterde coachings/video's en PM's
Vrienden toevoegen vind ik juist kut. Krijg je zoiets zoals hyves waar je het stoerst bent als je veel nepvrienden toevoegt die je 2x vaag hebt gesproken. En wannabe-vrienden niet accepteren kan niet omdat iedereen aardig gevonden wil worden ...*/me is anti-hyves*
Sorry dat kwam er gewoon uit zichzelf uit
Oorspronkelijk gepost door eruk
Sorry dat kwam er gewoon uit zichzelf uit![]()
Maar het klonk wel heel oprecht
![]()