Skip to forum
Titan League tussen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Titan League tussenstand na freeroll 1

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
433 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

5 replies
MeanGreen

Mijn scores van deze en vorige week ontbreken nog. Zoals gevraagd had ik al gepost in de thread van vorige week, ook in de thread van deze week heb ik aangegeven mee te spelen, maar ik ontbreek nog :)

Resultaat vorige week...
...en van afgelopen zondag.

Hey MeanGreen,

Voor vorige week gaat dat helaas niet meer omdat de voorwaarde om mee te doen aan de league is dat je jezelf vooraf aanmeldt. Daarnaast kunnen we die score jammer genoeg niet meer achterhalen.

Voor deze week telt je score echter gewoon mee. Laat je volgende week je Titan nick weer achter in de thread, voordat het toenooi begint? Dan weet je zeker dat er niet overheen gelezen wordt ;)

Leuk dat je zo actief meedoet!

Groeten,
Leo

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen
Mijn scores van deze en vorige week ontbreken nog. Zoals gevraagd had ik al gepost in de thread van vorige week, ook in de thread van deze week heb ik aangegeven mee te spelen, maar ik ontbreek nog :)

Resultaat vorige week...
...en van afgelopen zondag.

Zoals hierboven door Leo vermeld telt je score van zondag 9 november wel mee. Kun je nog even posten als hoeveelste je bent geeindigd, kan ik niet vinden in je link. Dan zetten we je in de ranking van november. Tevens sta je nu in de deelnemerslijst voor komende weken, dus we hopen je te blijven zien langskomen. Succes!

MeanGreen

Tournament name Start date Place Tournament buy-in Player buy-in Win iPoints Earned
PokerStrategy Bronze 2008-11-09 17:03:25 231 $0+$0 $0 $0 0
PokerStrategy Bronze 2008-11-02 17:03:24 71 $0+$0 $0 $2 0

In de thread van 9-11 staat wel een post van voor het tournooi (tweede link, post 08-11-2008 22:46 gepost) die me ruim op tijd lijkt.

Zijn deze voorwaarden waar ik moet voldoen nog ergens na te lezen? Ik kan ze nergens vinden.

Ok bedankt, en sorry voor het ongemak. De regels staan idd in een eerder nieuwsbericht, maar dat is even zoeken. We zullen vast wel voor een linkje kunnen zorgen in komend nieuwsbericht ;)