Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat voor invloed denk jij dat Obama zal hebben op online poker? Poll is created on nov 12, 2008

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Obama's invloed op online poker

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
1,247 Bekeken
RobbieV

Barack Obama is de nieuwe president van de Verenigde Staten. Dat hij van een spelletje poker houdt is ondertussen geen geheim meer. Zo lieten onder andere Phil Ivey en Daniel Negreanu weten dat Obama zich absoluut niet negatief tegenover poker opstelde, maar eerder een positieve houding ertegenover had. Zo vertelde Obama aan Negreanu dat hij gister avond 60$ had gewonnen tijdens een homegame. Misschien dat er nu een verandering komt in de wetgeving ten opzichte van poker in de Verenigde Staten? Misschien dat Obama iets wil doen aan de belachelijk wetgeving die daar nu geld? Of is Obama misschien veel te druk met de andere puinhopen in de Verenigde Staten om zich hier überhaupt mee bezig te houden?

Wat denk jij hierover?

10 replies

Bush probeert de wet ernog door te drukken, voordat hij het WH verlaat....

dus wordt duimen....

http://wickedchopspoker.blogs.com/my_weblog/2008/11/not-again-bush.html

http://wickedchopspoker.blogs.com/my_weblog/

eerste bericht...... rest van berichten zijn trouwens ook wel aardig :evil:

Dat zal aan bod komen als alle belangrijke punten eenmaal behandeld zijn.... En ik denk niet bepaald dat poker een hoog gehalte heeft op de agenda van Obama. Ik hoop daarentegen WEL dat er eens wat aan gedaan gaat worden, gezien Balkenende en co nogal fan zijn van Amerika.... Misschien wordt t dan hier ook nog eens wat...... Op pokergebied en regelgeving......

EliasVeritas
NLDPeter

Ik denk dat Obama het te druk gaat krijgen met de economische crisis en alle andere dingen die aan verandering toe zijn, om zich druk te gaan maken over online poker.

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Ik denk dat Obama het te druk gaat krijgen met de economische crisis en alle andere dingen die aan verandering toe zijn, om zich druk te gaan maken over online poker.

ik denk ook niet dat het het eerste zal worden.

Super Moderator
Zeezout

Hmmmmm......

Misschien moet hij dan maar gaan denken aan de oude Romeinse keizers: geef het volk brood en spelen....

(Liever dan wel zonder leeuwen en dergelijke :D Laten we dan maar pokeren...)

marcelhermus

dat lijkt me een mooi concept voor een pokertoernooi.

allemaal leeuwen eromheen en als je eruit ligt moet je door alle leeuwen heen naar buiten proberen te komen.
elke plaats hoger verdwijnt er een leeuw waardoor de kansen om er levend uit te komen weer wat stijgen.

sorry zeezout dat ik een beetje met je idee aan de haal ga. maar ben visueel ingesteld :D

EliasVeritas

Brengt wel nieuwe dimensie aan de term "scared money"

RobbieV
Super Moderator
Zeezout

Ik ben ook visueel ingesteld: ik zie de leeuw alweer in zijn hempie staan :D:D:D