Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat is jouw pokerdroom? Poll is created on nov 19, 2008

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Jouw pokerdroom

37 Berichten
25 Gebruikers
0 Reactions
3,641 Bekeken
RobbieV

Zoals je hier in het nieuws kunt lezen, zijn we deze week geïnteresseerd in jouw pokerdroom. Waar denk jij 's avonds voor het slapen gaan aan? Of heb je misschien helemaal geen pokerdromen en kun je niet eens stemmen? Misschien heb je een andere droom die er niet bij staat. In ieder geval laat ons weten waar jij van droomt om eens te bereiken met het spelletje poker en geef natuurlijk ook de details!

36 replies
DeKuip

Nog heel lang met heel veel plezier te kunnen spelen :)

Ik ga zeker voor het beaten van de hogere limieten op SH. Dit lijkt me erg gaaf om hier op te spelen. Moves kunnen maken die wordn begrepen bijvoorbeeld... De inkomsten hieruit zijn natuurlijk ook meegenomen, al ligt hier geen prioriteit.....

EliasVeritas

Succesvolle live speler worden!

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Nog heel lang met heel veel plezier te kunnen spelen :)

En ik ga ervanuit dat dit ook op de hogere limieten zal zijn btw :rolleyes:

Marple08

Oorspronkelijk gepost door calimero1981 Moves kunnen maken die wordn begrepen bijvoorbeeld...

Ik maak liever moves die niet worden begrepen. :evil:

duvel666

om te blijven pokeren zo lang ik het leuk vind,
om op termijn high stakes te gaan spelen en verslaan
om alzo een aardig spaarcentje te kunnen bijverdienen door het poker naast mijn gewone job...
om uiteindelijk na lange tijd goed e runnen en financieel safe te zitten gewoon te kunnen luieren,zonnen,feesten en pokeren tot ik er het bijltje bij neerleg...

:P

maar alles op zijn tijd... moet vooral plezant blijven tijdens het poker studeren momenteel

Oorspronkelijk gepost door Marple08

Oorspronkelijk gepost door calimero1981 Moves kunnen maken die wordn begrepen bijvoorbeeld...

Ik maak liever moves die niet worden begrepen. :evil:

Ja, ik gebruik hier niet de juiste woordkeuze.... :D :tongue:

Yoghi

GTO FLHU spelen en dan alle mobnies in de FL online pokerwereld naar mij toe zien komen.

EPT London of Monte Carlo zijn mijn doelen :D (mama heeft mij altijd geleerd realistisch te blijven, doe ik dus ook)

marcelhermus

mijn doel is om gewoon een leuk zakcentje er bij te verdienen.
en dat wil al wel een beetje lukken.

elke maand een klein bedrag afschrijven.

het geeft mij niet dat ik dan de limieten minder snel crush. dit is voor mij beter om een realistisch beeld te blijven houden dat ik met geld speel.

misschien ooit een substantieel deel van het inkomen zou wel leuk zijn, maar zo ver ben ik pokertechnisch en met name psychologisch nog niet.

Rogier

niet echt veel, zolang ik t leuk blijf vinden is t tof, zoniet nok ik drmee :P
doel in een jaar word 2/4 beaten @stars en roll uitbreiden naar 100 buyins daarvoor, maargoed, dat stond niet in de opties die gegeven waren.

Ik heb dus gekozen voor:

Het spelen van highstakes op internet 100-200, no limit

helaas heb ik hier zelf slechts 60 bigblinds voor, niet eens een fullstack.
Maargoed, pokerstrategy is een grote hulp voor velen, dus neem ik aan dat RobbieV me wel wil staken

dustje

hehe ben wel een van de weinigen zonder doelen of dromen in poker :D

ik zie er absoluut niks in om voor veel geld te spelen.

vind et gewoon een leuk spelletje, op welke limiet dan ook :tongue:

ik amuseer me ook prima in een 10 cent teornooitje

Nivlem

mijn droom is toch echt wel om aan tafel te kunnen zitten met 50K, en hier een flipje mee durven aan te gaan :D.

long way to go though..

simpel, gewoon highstakes crushen, 3 dagen werken en 2 halve dagen hardcore grinden.

Vind 100-200NL nog maar midstakes eigenlijk, dus vind 600 SH minimaal eigenlijk ;)

zazizo

Online legend worden.
Zit er niet in, maar ja tis een droom.

Gamblewhitme

5 dagen per week pokeren,

alleen maar sng's met iedere week 1 dik mtt.

dit gaat me lukken dat voel ik gewoon :D

Roodbaars1986

tussen het rijtje online MTT legendes te horen..

AJKhoosier
shaundeeb
moorman1

en nog meer om allemaal op te noemen!

Leuk cashen, en toch online bekend zijn... it's Internet you can be anyone you want!

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door dopedopey
Vind 100-200NL nog maar midstakes eigenlijk, dus vind 600 SH minimaal eigenlijk ;)

Hier wordt NL20k mee bedoeld :) NL100 en 200 zijn small stakes

En roodbaars, WestmenloAA en lilholdem954 zijn/waren wel veel grotere legendes in online MTTs.

Diegene die dat small stakes heeft genoemd moet toch ook goed bij kas hebben gezeten.