Skip to forum
Cześć braciom i sio...

Notifications
Clear all

[Closed] Cześć braciom i siostrom spod znaku kier, karo, trefl i pik :)

11 Posts
5 Users
0 Reactions
1,153 Views

Poker wciąga :) Jestem dopiero początkującym graczem ale mogę już powiedzieć, że wypełnia on znaczną część mojego czasu wolnego. Obecnie gram w texas hold'em, i w związku z tym mam pytanie: czy w zależności od rodzaju pokera "szczęście" odgrywa większą lub mniejszą rolę ? (np. w Omaha w stosunku do hold'em łatwiej lub trudniej ocenić swoje szanse na wygraną ?)

Pozdrawiam

10 replies

Witaj volver1,

przede wszystkim cieszę się, że przedstawiłeś się na forum.

Co do Twojego pytania, to szczęście w pokerze odgrywa taką samą rolę w każdej odmianie. Wynik pojedynczego rozdania w największym stopniu zależy bowiem od szczęścia. Podobnie jak w każdej odmianie znaczną rolę odgrywają umiejętności, aby w dłuższym czasie odnosić sukcesy.

Ale mógłbyś nam jeszcze zdradzić, jaka odmiana pokera Cię najbardziej wciąga?

Jak będziesz miał jakieś pytania, to nie zwlekaj i pytaj, a my postaramy się na nie odpowiedzieć.

Pozdrawiam,
dohpaZ

Witaj dohpaZ,

Obecnie gram jedynie w texas hold'em, więc ciężko mi wypowiadać się o innych odmianach. Myślę że niewątpliwym atutem hold'em jest to, że oferuje najwięcej eventów z racji tego, że jest najpopularniejszy.

Pozdrawiam
volver1

Jeżeli grasz w Texas Hold'em i mówisz, że oferta jest aż tak bogata, to przypuszczam, że grasz w no-limit lub MTT, dlatego poniżej znajdziesz kilka materiałów edukacyjnych na temat tych dwóch odmian pokera.

Zachęcam do zapoznania się z artykułami z naszej sekcji strategii: Big Stack Strategy oraz MTT. Myślę, że dopomogą one w dobrym starcie.

Możesz również podszkolić swoją grę oglądając serię filmów pod tytułem Crushing microstakes nagraną przez naszego trenera muckinfella oraz produkcję trenera pyszalek pod tytułem Monday sweat with pyszalek.

Życzę powodzenia przy stołach.

Dziękuję i pozdrawiam.

Cześć volver1 .